Şimdi Süleyman ustam ile konuşuyordukta, Traş ların orası dimi otomekanik? Bizden önce ordaymış ;) kimin selamı var diyim?
Printable View
Evet Mehmet Traş'ın amerikan servisindeydi. Ben Emre, Mehmet amcanın oğlu Cihan'ın arkadaşıyım, çiko dersen tanır usta :)
semiii,şöyle birşey var bu araba shop car değil mi ? Maksimum performans için yapılıyor sonuçta daily drive bir araba olacağını sanmıyorum hatta daily drive street car bile olsa aluminyum kollar aslında o kadar düşünüldüğü kadar kötü değil bence ki..exedy'nin DSM'i GRP aluminyum kollarla 2 sezon +700hp ile sorunsuz yarışmış ve kollarda herhangi bir esneme olmamış ayrıca bildiğim kadarıyla GRP iddiali bu konuda 30-40 bin mil yapabiliyor diye iddia ediyorlar street car olarak kullanılırsa...hatta bir v8 forumunda okumuştum adam resimlerle anlatmıştı kolları ve motoru açıncaki hali big blockta...speedtalktu sanırım..
Edit:Zaten 4 silindir aşırı besleme bir arabayla maksimum performans,devir dönmek ve bununla birlikte uzun ömürlü olması açıkcası zor iş....,
İnşallah herşey istediğiniz gibi olur...kazasız belasız
Kol gramajları muhtemelen saplamalardan farketmiştir
Kollar saplamasız kaç gram geliyor tarttınızmı ?
Gene de hızlı ilerliyorsunuz Maşallah Allah yardımcınız olsun
ne durumdayız Baturalp, İzmir e rodaja gelirsin artık :)
Hocam blok işlemleri tamam sayılır. Kapak PPR Motorsporttan daha gelmedi, ince işçilikleri yapılıyor. Haftaya travers takozları solid e çevrilecek, aktif toe iptal edilip ayarlı bir sistem takacağız. Motor işin en basit kısmı aslında :) Yürüyen çok vaktimizi alacak.
yokmu aracın güncel fotoları.
Kanka yürüyen olarak benim sana verdiğim Clio RS için kısa şanzuman vardı onu kullanabilirsin :hehe:
Kardeşim inşallah emeklerinin karşılığını fazlasıyla alırsın.
Dayı ilkdefamı piston kolu gördü yaff çok şaşırmış?
maşşallh proje güzel gidiyo aşama resimlerini beklemedeyiz.
http://ekomodifiye.org/brutaltalon/serdarmotor.jpg
sağdaki dayı haykonun babası mı :D
Tebrik ederim gerçekten diğer otomobil servislerinede örnek olabilecek bir proje keşke bazı bayiiler,servislerde kendi markalarının bu tarz araçlarını uygun şekilde modifiye edip kullansa.Hayırlı olsun şimdiden..:)
Bursa Racing Servis Orhan Ekren abimde var eagle talon gerçekten sıkı makineler. Sizin projeniz çok çok daha iyi olucak şimdiden kolay gelsin :)
Motoru toplamayı bitirmeden bir update yapmayacaktım fakat muştu sağolsun hortlattı konuyu:) Aracın bukadar ağır ilerlemesinin sebebi aracı bizzat kendimin toplamasıdır, Elimin değmediği civata yada parça malesef yok o yüzden ustalar çıldırmak üzere :) her parçayı birkaç kere denemeden test etmeden sıkmadan rahat edemiyorum, bu yüzden sırf yağ pompası 3-4gün uğraştırdı, bloktaki bütün civata delikleri itina ile temizlenip düzeltildi, şu anda pistonlar yağ pompası takıldı, yağ jetleri pistonlara göre ayarlandı ve karteri kapattım. Hazır poliüretan burç kiti olmadığı için komple alttakımdaki burçlar poliüretan olarak tornada yapıldı montajı bekliyor, Vites kol asamblesinin lastik burçları hoşuma gitmedi onları solid olacak şekilde değiştirdim, değiştirirkende 2cm kadar vites asamblesini yukarı aldım fakat asambleyi komple söküp millerin boşluklarını alabildiğim kadar alıcam, herhangibir aşınma yada deformasyon yok fakat ben kemikli ve direk geçişleri seviyorum :)şimdilik gelişmeler böyle, fotoğraflarını en kısa sürede eklerim.
:D bi el atmadığın bu konu kalmıştı onuda yaptın ya helal sana :D
Görüşleriniz için teşekkürler, şirketimizde 2 adet SRT8 de bulunmaktaydı fakat bu daha keyifli bir proje oldu bence. Önümüzdeki sezon bu araç ile devam edip bir sonraki sezonlara farklı bir araç daha gelecek temsil ettiğimiz markalardan şimdilik süpriz, olgunlaşınca yine yayımlanır.
Çok teşekkür ederim. Bursadaki araç artık durmuyor diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin.
Usta 8 ci olunca 4 silindir garip geliyor :) fotolar arşivde duruyor en kısa sürede eklenecek.