Yok ustam yanlışınız var :) Araç günlük kullanılıyor şu an... Bir kaç foto size buyrun...
http://img249.imageshack.us/img249/1...7778245270.jpg
http://img685.imageshack.us/img685/1...7777570270.jpg
Printable View
Yok ustam yanlışınız var :) Araç günlük kullanılıyor şu an... Bir kaç foto size buyrun...
http://img249.imageshack.us/img249/1...7778245270.jpg
http://img685.imageshack.us/img685/1...7777570270.jpg
Bloğumuz Serdar Motordan işlemleri tamamlanmış olarak geldi. Krank yeniden balans yapıldı ve o da elimize ulaştı. Toplamadan önce son kez yağ boşluklarının doğruluğunu ölçmek istedik, ve bütün boşlukların istediğimiz ölçüde olduğunu gördük.
http://www.ekomodifiye.org/brutaltalon/plasti1.jpg
http://www.ekomodifiye.org/brutaltalon/plasti2.jpg
http://www.ekomodifiye.org/brutaltalon/plasti3.jpg
http://www.ekomodifiye.org/brutaltalon/plasti4.jpg
http://www.ekomodifiye.org/brutaltalon/plasti5.jpg
http://www.ekomodifiye.org/brutaltalon/arpmain1.jpg
http://www.ekomodifiye.org/brutaltalon/arpmain2.jpg
http://www.ekomodifiye.org/brutaltalon/piston.jpg
http://www.ekomodifiye.org/brutaltalon/piston1.JPG
http://www.ekomodifiye.org/brutaltalon/piston2.JPG
http://www.ekomodifiye.org/brutaltalon/piston3.JPG
Silindir kapağının gelişi uzayınca daha fazla bekleyemeyip bir kapak daha almıştım fakat işlemlere başlamadan kapak gelince ellenmemiş olanı rafa kaldırdım, portlanmış kapağın subap yuva ve açı işlemlerini hemen hallettik. Silindir kapağı yeni nesil olduğu için saplama yuvaları 11mm fakat kullanacağımız saplamalar 12mm dir. Bu yüzden saplama yuvaları genişletildi. Kapağı takmadan önce son bir işlem yapılması gerekiyordu fakat iş yerinde zaman bulamadığım için eve iş getirmek zorunda kaldım :) Bütün evo serisinde sorun yaratan bloktan kapağa geçen yağ kanalı özellikle kapak planya yapıldıktan sonra daralıyor ve kapağa giden yağ basıncı düşüyor. Birçok evo da itici sesi içinde iyi bir çözüm.
Öncefoto çekmeyi unuttuğım için internetten bir fotodur.
http://www.ekomodifiye.org/brutaltalon/oilport2.jpg
Sonra El emeği göz nuru :) Biraz daha işi var. . .
http://www.ekomodifiye.org/brutaltalon/oilport3.JPG
http://www.ekomodifiye.org/brutaltalon/oilport1.JPG
Bu hafta kapağı takmış etrafını toplamaya başlamış olurum inşallah.
hayırlısıyla yürür inşallah
Bayağı yol alınmış yaw. Çok güzel, tebrikler.
Batu kaptın sen bu işi :D
silindir kapağı hundayı elantre 94 modelle aynımı banamı oyle geldı ?
Bakıyorum sende turboyu gıdıklamaya başladın :) teşekkürler utkucum :)
Gelip el attığınmı var :) uzaktan öyle olmaz
Elantra kapağının yanma odası biraz daha küçük, sonta ların kapağı direk birebir aynısı. Elantra ve sonatalar mitsu nun motoru kullanıyor(4G63 ve 4G15 ler hyundai lerde farklı motor koduyla lanse ediliyor) Hatta ön düzen parçaları bile birbirine uyuyor. Rotilleri sonata dan aldım mesela... 1.8 hyundai kuru direksiyon kutusu bulursam direksiyon kutusunu hyundai den çalabilirim :)
Kullanmadığım eksantrık kepı ıtıcıler felan var,elantreden çıkma işine yararsa hurdaya gideceğine verebılırım