Gercekten serdar inanilmaztemiz iscilik cikartiyor.Ne yapsam hakki odenmez...
Printable View
Eger bahsettigim tesisat degisecekse benim bildigim parca su anda Amerika'da sadece bende var servisten aldigimda sonuncuyu sana getiricez demislerdi stok kontrolu yapildiginda(eger tezgah yapmadilarsa) hatta parca numarasi da 82111-1B520 .. Eger bu lazim olacaksa ozelden yazin yardimci olayim..Zaten iki parca tesisat var birisi ucuz olan digeri de pahali olan bendeki pahali olan parca numarasindan kontrol edersiniz zaten..
Mert başkan benim HULK tada senin dedigin gibi
taktım 100 km yaptım degiştirdim
ama nissan 200sx e tomei kilit almıştık öle yapılması gerekli demişlerdi
egsoz calışmalarına gecılmış galıba:)
http://img600.imageshack.us/img600/1...0819134651.jpg
Miniks dogru soyluyor kilitlere o sekilde rodaj yapilmasi gerek, hepsinin user manuelinde yazar, eger yapilmaz ise olusacak capak yagi bozar veya araya girip plateleri kilitleyebilir, platesiz torque bias kilitlerdede disli aralarina girip hatve agzini bozar, genelde kilit taktim 300 km, 500 km sonra bozuldu gibi laflar piyasada cok duyulur sebebi odur, rodajsiz kilit kullanilmaz eger ki direk motorspor aplikasyonu olarak fabrikadan pre break in li gelmiyorsa ki bizim kullandigimiz, quaife, cusco, trd, nismo,tomei, carbonetic vs tarzindaki kilitlerin tamaminda rodaj gereklidir.
Quaife atb helical oldugu ve digerlerinde farkli bir sisteme sahip oldugu icin, plateliler gibi catalogunda 10 dakika boyunca dusuk suratte 8 cizin yazmiyor hatta 5000km civari yag degistirmenize de gerek yok yaziyor fakat ben olsam eger cok guclu bir aracta kullanip capak dokme ihtimali var ise ona da rodaj yaparim hatta yaptim, yaklasik 40.000 km dir sikintisiz kullaniyoruz.
Fakat plate tiplerde mutlaka rodaj yapilmali.
Plate tiplerin rodaj ihtiyacını duymuştum. Birde ikinci durumu dışında ömür boyu garanti verdikleri ve bakım gerektirmediğinden rodaj gereği yok diye düşünmüştüm. Araç güçlü olmasada genede bir miktar sakin gitmek lazım. Sonrada yağı değiştireyim ben. :)
Konu biraz dağıldı kusura bakmayın.
talaşlı üretim olan her metalde yüzey mükemmel parlaklıkta olmaz, muhakkak pürüzler olacaktır..
rodaj zararı olmaz, fakat yağ değişimi zaruridir uzun vadede dişli ömrüne faydası tartışılmaz..
Biz daha önceki işyerimde ürettiğimiz işmakinalarında dişli gruplarının yağlarını ilk 50 saatte değiştiriyorduk..
yağa karışan metal parçacıklar, özellikle rulmanlara çok zarar verip beklenen normal ömründe çok daha kısa sürelerede arızalara neden olabiliyordu
Dedigin degerler cok iyi cenk...Bakalim yasayip gorecegiz...
özgünün en iyi şekilde ayarlayacağına eminim.
Projenin sonuna geldik çok şükür...
Bazı inanmayan arkadaşlar için arabamı günlük yapmaya karar verdiğimin kanıtı !!! Orjinal koltuklar ve 35.5 kg ağırlığında ki akü...Hızlı olmak istesem herşeyin hafifini alırdım :icon_tup:
http://i54.tinypic.com/ae9kr9.jpg
http://i1104.photobucket.com/albums/...fotoraf510.jpg
http://i55.tinypic.com/m78cxd.jpg
http://i1104.photobucket.com/albums/...khattat/fu.jpg
http://i1104.photobucket.com/albums/...ttat/cc130.jpg
http://i55.tinypic.com/2dqmu6u.jpg
http://i52.tinypic.com/2qc46yw.jpg
cüneyt abi marşa basıldımı? rodaj ne zamana başlıyor
Bu 3. kapağımız..ilk 2.si çatlak çıktı....Polish yapıldı...
http://i53.tinypic.com/34pgrr4.jpg
http://i1104.photobucket.com/albums/...at/fotoraf.jpg
İskender saolsun işçiliğini gösterdi egzoz konusunda... ( Sebo Custom Garage kusura bakma dostum :) Usta ne derse o .... Senin işçiliğinde 10 numara :icon_tup: )
Biraz gürültülü olacak sanki :)
http://i55.tinypic.com/syl5qd.jpg
http://i1104.photobucket.com/albums/...ttat/cc122.jpg
http://i55.tinypic.com/546kco.jpg
http://i1104.photobucket.com/albums/...ttat/cc124.jpg
http://i54.tinypic.com/2rqp190.jpg
Son susturucu el yapımı.İskender ve serdar"ın imalatı...Baştan sona 100mm...
http://i1104.photobucket.com/albums/...ttat/cc126.jpg
http://i54.tinypic.com/2exseo4.jpg
http://i1104.photobucket.com/albums/...ttat/cc128.jpg
gündelik kullanımda egsoz sıkıntı yaratmaz mi abi?
X marka arabanın Fren merkezi :)
http://i55.tinypic.com/24l55pv.jpg
http://i1104.photobucket.com/albums/...tat/faFF25.jpg
senna seninle konustuğumuzda debriyajda hissisizlik; sanki bir sorun var demiştin...İşimizi sağlama almak için bütün pedalları sıfırdan yaptık...
http://i51.tinypic.com/ivgyhf.jpg
cüneyt abi bu fitting malzemeleri earl's herhalde.tr'de bulunuyormu dişardanmi geldi acaba ?
elinize sağlık çok güzel gozukuyor.
Turbo için battaniyeyi unutma direkt boya yanıyor.eğer getirteceksen 1 tanede bana lazım iki tane sipariş edelim
Yüklü bir müzik tesisatı olacak arabada o yüzden yüksek amperli olduğu için bunu tercih ettim.arkadaşımdan aldım bana özel bir fiyat yaptı 1 milyara yakın bir fiyatı var ama ben daha uyguna aldım...
0216 3836955 erkan ismi.cüneyt verdi dersen telini sana özel bir fiyat yapar...
Uzun zamandır takip etmiyorum ses sistemlerini.Aklımda kaliteli usb girisli bir dash kolonların orjinal yerlerine mid takımlar yüksek kapasiteli 2 amfi ve 2 bas.Tabi yer durumuna göre hareket edeceğiz...
Fikirlere açığım... Müzik dinleme seklim çok yüksek olmayan seste bas ve tizlerin çok kaliteli çalması...
Bu arada herne kadar günlük olsada her ihtimale karsı supranin listesine 200 shot nos ekledim ne olur ne olmaz diye :)
Şeffaf kapağı takınca bobinler açıkta kaldı.Bu kadar emeğe orjinal kapağı takmak olmazdı :) Serdar işçiliğini gösterdi yine...
http://i1104.photobucket.com/albums/.../fotoraf-1.jpg
http://i1104.photobucket.com/albums/...fotoraf2-1.jpg
cüneyt abi ne zaman arabaya takılıcak?
Güç kadar görsellikte önemli :) Nikelaj yapmak için turboyu söktük...Fotoğrafını çekmeyi unutmuşum emme monifoltu da nikelaj yapıldı...Senelerdir hayalini kurduğum supraya bir adım daha yaklaştım çok şükür Allah"ıma...
http://i1104.photobucket.com/albums/...khattat/fg.jpg
http://i1104.photobucket.com/albums/...attat/cjfh.jpg
http://i1104.photobucket.com/albums/...ttat/jgfcj.jpg
http://i1104.photobucket.com/albums/...khattat/df.jpg
Isı yalıtımı için battaniyemizi de taktık...
http://i1104.photobucket.com/albums/...attat/gcfh.jpg
Artık marş basmaya yakınız bir aksilik çıkmazsa.Sıfır tesisatımızı saolsun Serdar Uğur ve Bilal takmaya başladı.Bir çok şeyi iptal ediyoruz...Klima,abs,maf vs vs o yüzden karaköyden yeni makaronlar vs alındı.Ve her kablonun üstüne işlevini yazıyoruz :)
http://i1104.photobucket.com/albums/...t/fotoraf3.jpg
http://i1104.photobucket.com/albums/...attat/hbch.jpg
cüneyt abi günlük binmeyi planladıgınız aracda neden abs ve klimayı iptal ettiniz bi sebebi vardır illaki merak ettim
son fotolar cok güzel görseldede cok cok iyi bişey cıkıcağı belli
maşalalh rabbim nazarlardan korusun.
İyi dileklerini için teşekkür ederim.Abs"yi iptal etme nedenlerimiz görsel olarak çok kötü duruyordu bir sürü boru hortum vs vs + ağırlık yapıyordu + fren mesafesini kısaltmak için iptal ettik + serdarın uyguladığı bu sistem çapraz frenleme yaptığından lastiklerin panik frende kitlenmi riski sıfır gibi birşey bütün ralli arabların da bu sistem kullanılıyor :icon_tup:
Klima konusunda bende muzdaripim sorma :) Yer eksikliği ve ağırlığından iptal etmek zorunda kaldık.Birde hardtop olduğundan çok kullanmam diye düşünüyorum klimayı...
Koyo radyatör...Soğutma sistemi...
http://i1104.photobucket.com/albums/.../fotoraf-2.jpg
Altta monifoltda gözüküyor :)
skyline için olanı bana verirmisin? serdar yenisini getirirse parasını çıkarayım senin gtr çıkana kadar gelmiş olur.Battaniyede yeterli olmayacak ısı kalkanı gibi bir şey düşünmek lazım kaputa havalandırma düşünüyordun bende yapayım dedim aliminyum kaput olduğu için elleyemedik havalandırma işini nasıl halledeceksin çok ciddi sorun.Yüksek süratte kaput yerinden kopacak nerdeyse
http://i1104.photobucket.com/albums/...98TYSUP-TR.jpg
http://i1104.photobucket.com/albums/...ONNET_HOOD.jpg
Ben bu şekilde keseceğim kaputu.Karbonu pek sevmiyorum + esneme vs yapıyor.Yüksek hızda kaput için tek çözüm kaput mandalı.Benim subaruda da var gayet stabil duruyor kaput yüksek hızda.Motor iç kısmına komple ısı kalkanı kaplayacağız zaten biz...Battaniyeye gelince sorun değil yollarım...