Cat camsi de sewemedim gitti
Cat camsi de sewemedim gitti
miniks´isimli üyeden Alıntı
bundan sonra her gıdere ANAHTARIMI KOYUYORUM. anahtarınızı koyuyorsanız ARACI 2 gune hazır ederım.
Walla gecen senede sarkmicakti nerelere geldi, sanirim bu verilen 2. yada 3. zaman dilimi su zaman cikicak diye sana daha oncedende soledim.
Ondan artik ne zaman cikarsa.
Al Cat Cams cikar arabani yola meger hazirsin beklemek sacma bence senin adina.
IE'ler cikincada ona gecersin, ne guzel elinde 2 cift egzantrik olur.
$30K harcamissin $31K harcamis olursun, cokta koymaz artik bu saatten sonra
Bizimde Cat Cams'lerimiz capaktan cizilmisti, bizde AGN egzantrikler takmistik.
Beklemek adami sogutur ki suan aracini yapman icin tam zamani diyebilirim bahara girdik mis gibi bitirirsin yavas kadar.
Diyelim Agustos basinda cikti sana gelicek edicek sen garajdan randevu alicaksin arabanin bitisi kisa gelicek arabanin zevkini alamicaksin.
Cat cams te hangisini önerirsin Burak ?
miniks´isimli üyeden Alıntı
bundan sonra her gıdere ANAHTARIMI KOYUYORUM. anahtarınızı koyuyorsanız ARACI 2 gune hazır ederım.
Biz Golf'te 3658 kullandik, seninde onlari kullanman lazim.
8000 - 8200 devir donucegine gore Mid Range ve ozellikle Top End'i kuvvetli egzantrikler bunlar.
Cat Cams'te ole ha deyince bulamicagin bir egzantrik ama eminim IE Race Cam'lerden cok cok daha cabuk bulursun, genelde 3-4 tane alir millet stokta olmaz, sans isi diyim kisacasi.
Ama en kotu ihtimal yari mahmul oluyor Cat Cams'de 4-6 hafta diyor ki buna gerek kalcagini sanmiyorum, sorusturmak lazim.
Vag Speciliast'cilerin elinde olabilir
Egzantrik zaten hep sorundu 1.8T'lerde ezelden beri hala sorun, IE parayi buliyim dedi su markete girip adamlar gun yuzu gormedi![]()
Shrick baktım ama lifter ölçüleri çok yüksek
miniks´isimli üyeden Alıntı
bundan sonra her gıdere ANAHTARIMI KOYUYORUM. anahtarınızı koyuyorsanız ARACI 2 gune hazır ederım.
Gunay burdaki sorun Bahadir'in IE'den baska bisey istememesi, yoksa tabiki Schrick'te kullanilabilir, iyi hatirlattin.
Ama kim ne derse desin GT35 Setubinda dunyada en cok rabet goren egzantrik 3658'dir, kanitlanmis 100'lerce dynosu war.
Ondan birseyleri tekrardan kesfetmeye gerek yok bence ama 10 tane GT30-35 setupli arac wardir, hepsi 3658 kullaniyordur, o zaman degisik kombinasyonlara gidilebilir.
Bahadir sen motor karakterinin nasil olmasini istiyorsun ve IE Egzantrikleri neye gore sectin bu cok onemli.
Arabani hangi amaclara gore hazirliyorsun, egzantrik seciminde bircok etken war, kisacasi en cok guc cikaran senin icin en iyisidir anlamina gelmiyor, amacinla dogru orantili olani secmen lazim.
Bence egzantriklerini ustanla ve kapak dizaynini yapicak kisiyle oturup konusup secmen cok mantikli olur.
Lift degerlerinin yuksek olmasi kotu birsey degil, timing, flow, duration ve liftin birlikte calismasi cok onemli, komple kapak olarak dusun olayi tek egzantrik olarak degil.
Sonucta Dyno Queen yapmak icin bu kadar para harcamiyorsun, rakamlar cok onemli olmamali, verimlilik daha on planda olmali.
IE egzantrik suan test edilmis en cok guc veren egzantrikler diye pazarlaniyor Super Flow Engine Dynosundan alinan sonuclara gore.
Tabiki alip deneyip gozlerimizle gormek lazim diyorum ben genede sonucta babamizin oglu degiller.
PPR Motorsport Kaan bize teknik aciklama yapabilir, flow, duration ve lift degerleri hakkinda.
Asagida onceden internet uzerinden arastirdigim egzantrik speclerini yaziyorum, belki teknik yorumlar duyabiliriz.
Verdigim chartlar IE'nin kendi sitesinden alinan chartlardir, 2. sahis birileri dyno yaptimi bilmiyorum onuda gormek isterdim ama suan elimizdekiyle yetinmek lazim.
Dynoda kullanilan motor specleri,
2 Litre 8.5:1 Sikistirma ve Precision 5857 Billet DBB Turbo
Cat Cams # 3658
Duration: 268 / 226°
Lift: 9.25mm / 9.95mm
Lift At TDC: 1.30mm / 0.95mm
Schrick Cams
Duration: 260° / 252°
Lobe centers: 114° / 110°
Lift: 10.4mm / 8.2mm
Lift at tdc: 0.70 mm / .8 mm
Integrated Street/Strip Cams # IECVA1
Power From 5500 to 8500 rpm
Duration: 270° / 274°
Lift: ~ 9.4mm / 9.6mm
Integrated Street Cams # IECVA2
Power From 4500 to 8000 rpm
Duration: 260° / 270°
Lift: ~ 8.9" / 9.4 Lift
![]()
Maşşallah çok güzel proje olmuş.
[B]POWERED BY AYDOĞDU GARAGE MUSTAFA AYDOĞDU
ATA Motorsport&Engineering Kemalcan Kalkır&Hasan Kavutoğlu
-Maped -Alper French
Nasıl yani. Aynı motorda aynı turbo ve setupta 2 tane aftermarket egzantrik arasında 60 hp fark mı var şimdi ? Birisi OEM diğeri aftermarket olsa anlayacağım ama 2 aftermarket arası fark ilginçmiş. Aynı setup OEM ile ne veriyor acaba ?
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Pardon yaa. Senin lift değeri verdiğin yazıların altında 2 tane grafik paylaşılınca o grafikleri 2 aftermarket arası sanmıştım. Oem ile IE cams arasındaki farkmış. Yanlız OEM ile arasında bir egzantrikte 100 hp diğer egzantrikte 60 hp fark var. Bayağı başarılıymış gerçekten. Ben severim Catcams ama bu IE'yi Facebook'tan takip ettiğimden beri sürekli VAG özellikle 1.8T makinalar için ciddi mühendislik çalışmaları yapıyorlar.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
IECVA2 daha gunluk bir egzantrik, IECVA1 daha gurultulu calisan 3658 ayarinda ama daha cok guc veren bir egzantrik.
Walla ciksin zaten 4-5 tane gelicek elimize hemen test edicek alanlarda bende merakla bekliyorum.
Isallah guzeldir insanlar bu kadar bekledi hayal kirikligina ugramazlar.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)