User Tag List

Sayfa 1/9 123 ... SonSon
164 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: ibiza cupra & ibiza sport tdi

  1. #1

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    (06)
    Mesaj
    3.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ibiza cupra & ibiza sport tdi

    ibiza cupra ve ibiza sport yani şu pd130dedikleri araç hakkında bildigimiz bilmedigimiz nelerdir mesela ben dış görünüş dışındaki farkları bilmiyorumd motoru olsun ic mekanı olsun yürüyeni vs bi farkı varmı birbirinden birileri yardım edebilir mi bu konuda bana?


    BÜTÇEEMDE 35000 TL YE KADAR ÇIKABİLİRİM

  2. #2

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kurtbil görünce yazar
    RACE WERKS

  4. #4
    ogunozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjektörler, turbo ve intercooler farklı.

  5. #5
    ogunozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cupra 160 sport 130 orjınalde farklılıklarıda yukardakıler.

  6. #6
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    turboları farklı, emme manifoldları farklı , enjektörleri aynı, intercooler farklı.

  7. #7
    ogunozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cupranın enjektorler de farklı garantı

  8. #8
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    içindede çok farkılıkılar var direksiyonunundan koltuklarına dışında tamponlarından stoplarına kadar farklı uykum geldi fazlasıda var ama yazamadım gözler gidiyor

  9. #9
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ogunozcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cupranın enjektorler de farklı garantı
    Enjektörleride farklı 2.0 tdi quatro a3 le ve 2.5 tdi 4 motion passat ile aynı enjektörleri kullanıyor cupralar

  10. #10
    ogunozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dark Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Enjektörleride farklı 2.0 tdi quatro a3 le ve 2.5 tdi 4 motion passat ile aynı enjektörleri kullanıyor cupralar
    kara trenden dolayı bılgımız saglam

  11. #11
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjektörler aynı arkadaşlar. turbo farklı intercooler farklı filtre sistemi ve emme manifoldu farklı. şanzıman oranları farklı. cupranın şanzımanı sporttan daha kısa. sıkıştırmaları farklı. ( biri 19 biri 19.5 )bunlar kimyasal farkları.

    fiziksel farkları ise ön arka cupra tampon iç R logolu koltuklar r logolu direksiyon ve vites topuzu ve kadran rengi.

    stock turbo ile yapılan işlemlerde kısa şanzıman ve daha fazla soguk hava sayesinde cupra daha hızlı oluyor. turbo büyütme işine girdiginiz takdirde ise roller değişiyor.

    takılacak büyük turbo intercooler dp egzoz ve setupa uygun yazılım ile 250-260 hp arası güçler mümkün. egzantrik ve daha agresif bir yazılımla 300 hplere yaklaşıyor. daha fazlasını isterseniz de enjektör işine girmek şart.

    bazı mesajlarda enjektör farklı yazılmış ama ben şase numaralarından girerek sorgulattıgım için emin konuşuyorum enjektörleri aynı.

    böyle bir araç düşünüyorsanız da aracım satılık.

  12. #12
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Enjektörlerin yedek parça kodu bile aynı beyler.
    Motor olarak farklılıklarını yazdık zaten

  13. #13
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjektör konusunda ben çok hassasım özellikle adanalı arkadaşlar bilirler. bu sebeple cok saglam bir abimize sistemde şase numarası sorgulatarak enjektör kodlarına baktık. aynı oldugunu kesinlikle idda ederim yani

  14. #14
    ogunozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=douu;2807068]enjektörler aynı arkadaşlar. turbo farklı intercooler farklı filtre sistemi ve emme manifoldu farklı. şanzıman oranları farklı. cupranın şanzımanı sporttan daha kısa. sıkıştırmaları farklı. ( biri 19 biri 19.5 )bunlar kimyasal farkları.

    fiziksel farkları ise ön arka cupra tampon iç R logolu koltuklar r logolu direksiyon ve vites topuzu ve kadran rengi.

    stock turbo ile yapılan işlemlerde kısa şanzıman ve daha fazla soguk hava sayesinde cupra daha hızlı oluyor. turbo büyütme işine girdiginiz takdirde ise roller değişiyor.

    takılacak büyük turbo intercooler dp egzoz ve setupa uygun yazılım ile 250-260 hp arası güçler mümkün. egzantrik ve daha agresif bir yazılımla 300 hplere yaklaşıyor. daha fazlasını isterseniz de enjektör işine girmek şart.

    bazı mesajlarda enjektör farklı yazılmış ama ben şase numaralarından girerek sorgulattıgım için emin konuşuyorum enjektörleri aynı.

    dodo zamanında mehmet abının enjektorlerı cupranın kı ıle degıstırmek ıstemıstık fıyat alırken farklı oldugunu ogrenmıstık hatta sonradan yapmıs da olabılır mehmet abı

  15. #15

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    (06)
    Mesaj
    3.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hiçbir bilgim yok Özgür abi o konuda ama inceliyorum siteyi

    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kurtbil görünce yazar
    beklemekteyim Can abiyi

    Alıntı ogunozcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enjektörler, turbo ve intercooler farklı.
    teşekkürler

    Alıntı ogunozcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cupra 160 sport 130 orjınalde farklılıklarıda yukardakıler.
    peki aradaki fiyat farkı değer mi ?

    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turboları farklı, emme manifoldları farklı , enjektörleri aynı, intercooler farklı.
    sağolasın abi bilgilendirme için

    Alıntı dark Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    içindede çok farkılıkılar var direksiyonunundan koltuklarına dışında tamponlarından stoplarına kadar farklı uykum geldi fazlasıda var ama yazamadım gözler gidiyor
    içindeki farklılıkları az cok biliyorum ama kafama takılan kısmı o kadar fiyat farkına değer mi ? yani o kadar fark var mı

    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enjektörler aynı arkadaşlar. turbo farklı intercooler farklı filtre sistemi ve emme manifoldu farklı. şanzıman oranları farklı. cupranın şanzımanı sporttan daha kısa. sıkıştırmaları farklı. ( biri 19 biri 19.5 )bunlar kimyasal farkları.

    fiziksel farkları ise ön arka cupra tampon iç R logolu koltuklar r logolu direksiyon ve vites topuzu ve kadran rengi.

    stock turbo ile yapılan işlemlerde kısa şanzıman ve daha fazla soguk hava sayesinde cupra daha hızlı oluyor. turbo büyütme işine girdiginiz takdirde ise roller değişiyor.

    takılacak büyük turbo intercooler dp egzoz ve setupa uygun yazılım ile 250-260 hp arası güçler mümkün. egzantrik ve daha agresif bir yazılımla 300 hplere yaklaşıyor. daha fazlasını isterseniz de enjektör işine girmek şart.

    bazı mesajlarda enjektör farklı yazılmış ama ben şase numaralarından girerek sorgulattıgım için emin konuşuyorum enjektörleri aynı.

    böyle bir araç düşünüyorsanız da aracım satılık.
    abi yazdıkların için eline sağlık yorduk senide ama araba düşünüyorum senin aracında favorilerimde zaten genel olarakta bu yüzden açtım konuyu hem farklılıklarını görmek hemde gidiş olarak ne gibi bi farkı olur diye ? hangisini yüklediğimizde daha sağlam oluyo peki bide yukardada yazdıgım gibi FİYAT FARKINA DEĞER Mİ cupra yada sport?

  16. #16
    shero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    160lık cupra

    130luk ıbıza arasındaki farkı görüyosun görünüş olarak yürüründede baya fark var enjektörler farklı diyolar ama alakası yok farklı ne kadar yazsakta insanlar dvmlı bu konu üzerinde tartısıyolar ben en yakın zmnda enjektörlerin fotosunu cekip buraya koyucam .

    cupranın şanzımanı sporttan daha kısa.. bu olayda cok doğru
    Pasaoglu Chip Tuning - İzmir Yetkili Bayii

  17. #17

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    (06)
    Mesaj
    3.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kafamda baya şeyler oturmaya başladı peki asıl meselem hangisini daha güzel ve sorunsuz yürütürüz ?

    örnek olarak 2 tane sport 1 tane cupra koyacagım ilan olarak

    1) http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...054926/detay/#

    2) http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3687185/detay/

    3) http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3611217/detay/


    ilk ilan doğukan abinin aracı onu biliyoruzda mesela onunla cupra arasındaki fiyat farkı gibi

  18. #18
    GokHan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye-İzmr.
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardesim fiyat farkına deger tabii ki de,yoksa alanlar neden o paraları vermşler cupraya herkes sport alırdı orjinal veya yapılı farketmez tipi cupranın cok hoş ufak detayları da cabası,ayrıca örnek canlı şahit oldugum için soyluyorum izmirde ki siyah av plaka cupra ne typer,ne s2000 dinliyo ufak dokunuslarla bence bi daha düşünün

  19. #19
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dedigim gibi kimsenin aracına bir yorumum olamaz tabi ancak benim istedigim rakama bakarak cupra ile kıyaslama yaptıgın zaman mesela minimum 7-8 bin lira oynuyor arada. benim şu anda cupradan tek farkım iç mekanım mesela. iç mekan farkı içinde 7-8 bin lira çok para

    yükledikten sonraki saglamlık için net birşey söylemeyim de youtube streetfire vimeo vs. bütün sitelerde video arattıgın zaman en hardcore modifikasyonların pd130 makinalara yapıldıgını göreceksin. tamamen aynı güçlerde cupra ve fr aynı hızdan rollinge başaladıgı zaman 200 lü hızlara kadar 1 boy civarı cupra öne cıksada 200 km hızdan sonra fr arkadan yıldırım gibi gelecektir

    yani cupra donanım olarak falan cidden güzel iç mekan falan daha nezih ama minimum 7 bin lira fark ( o da felegin cemberinden geçmiş bir cupra ) deger mi biraz daha ciddi düşünmek gerekir. benim aracım niteliginde motor saglıgı ve temizlige sahip olan bir cupra aracımdan minimum 11 bin lira kadar pahalı. bu noktada karar tamamen sana kalıyor yani.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •