Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz..Fiyatlar hemen hemen aynı sayılır..
1.4 t-jet 180hp 270nm
6 ileri manuel
1260kg
0-100: 7.5sn
Max hız:216km/s
1.4TSİ 180HP 250NM
7 ileri dsg
1269kg
0-100 6.9sn
Max hız:229km/s
Punto evo abarth ss
Polo gti
Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz..Fiyatlar hemen hemen aynı sayılır..
1.4 t-jet 180hp 270nm
6 ileri manuel
1260kg
0-100: 7.5sn
Max hız:216km/s
1.4TSİ 180HP 250NM
7 ileri dsg
1269kg
0-100 6.9sn
Max hız:229km/s
(2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????
ikiside çok iyi ancak evo abarth görmediğimiz için daha değerli gibi geliyor![]()
...
yakında tr yi akrepler basabilirherkesin yakından inceleme fırsatı olacaktır
![]()
(2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????
bu arada seçme sebeplerinide yazabilirseniz sevinirim =)
(2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????
italyanci olarak hertürlü Punto diyorum 2side cok güzel araçlar ama abarth heryerde bulunmaz oldugu için farkli olacaktir
Tabikide punto.Elimizi sallasak gti a çarpıyo sokaktaBirazda akrep görelim
Ayrıca motoru ve torku gayet iyi,manuel olmasıda ayrı bi güzellik..
punto abarth ın satışı şu an var mı?
Bir de hızlanma verileri arasında 0.6 sn. aynı güçteki iki araç için ciddi bir fark aslında...
bir aracı çok görmek o aracı ticari taksi konumuna mı düşürüyor. Bir de sanki her köşe başından GTI fırlıyorben polo gti ı tercih ederdim.
evo guzel gercektende farklı olmak ısteyenlere gore ama yukleme konusunda nasıl olur bılemem poloda dsg cok guzel revo yazılımla 6 sn ye kadar cok rahat dusuyor 5.5 sn yapan bıle var yanı! 325 bglık ınsıgnıa opc ye kafa tutmus bır araba polo gtı yanı yabana atılcak bır araba deıl![]()
doğuştan araba manyağı
Polo GTI hangi köşebaşında var sürekli bende görmek isterim
Araç 3-5 ayda bir geliyor TR ye oda çok çok sınırlı sayıda alıcaz diye bekle babam bekle![]()
Punto abarth ın fabrika 0-100 ve son son sürat değeri biraz düşük geldi bana
çok azımsanacak değerlerde değil 0.6 sn fark ve son süratte 13 km/h az falan değil gücüne oranla düşük
Türkiye sınırları için konuşuyorum
Polo GTI şu an 2.elde altın değerinde bunun en büyük etkeni otm olması ve ***** VW imajı
abarth ın manuel olması size ve bana göre evet avantaj bu sınıfta manuel araç zevki bambaşka lakin 2.elde abarth ın şansını "0" a yakın görüyorum "0" km bir abarth a 55 Bin tl civarı verirseniz geri dönüşü yıkım olabilir zarar konusunda
Diğer asıl konuya gelirsek GTI ı biliyoruz tüm testlerini inceleme fırsatım, fırsatımız oldu
ama abarth ın yol tutuş motor tepkisi direksiyon tepkileri frenaj gibi konularda ne kadar başarılı olduğuna dair bi fikrim yok şahsen en önemli kriterlerden birini saydım bu sınıf için bunları bilemeden hangisi daha iyi sonucuna varmamız çok zor
ama net bişey varsa TR sınırları içerisinde bu sınfta VW imajı sebebiyle GTI dan avantajlı bir aracın olabilmesi söz konusu bile olamaz![]()
Anlamadığım; Punto daha hafif, aero dinamisi daha iyi, daha güçlü... Buna rağmen hem ivmelenmesi hem son sürati düşük. Yani vites oranlarına bağlıyacağım ama bu defada top speedi daha ii olmalıydı.
Neyse Punto eski kasa olduğu ve miyadını doldurduğu için Polo diorum
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
Emre sürekli aynı olayın üstüne durma. Sana açıkladım 0 dan 140 a kadar tutunur ondan sonra OPC kopar gider. Roll olursa zaten Polonun şansı yok.
Konuya gelirsek abarth tarafında yapılmış arabaların genelde track performansları çok iyi oluyor. Ancak tuning konusuna gelirsek Puntonun Polo kadar dayanıklı olabileceğini sanmıyorum. Stock binilecekse düşünülebilir ama yüklenecekse ben Punto konusunda çekinirim.
IN BOOST WE TRUST
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)