User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
72 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: evo 9 yazılım

  1. #1
    evolution_9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    evo 9 yazılım

    2006 model evo9 sahibiyim. aracıma komnple egzoz ve hava filtre kiti var. egzozu değiştirdikten sonra aracımın performansı oldukça arttı. boost saatimde şu an 22 psi yaklaşık 1.45 bar) peak yapıyorum bu bana biraz fazlaymış gibi geldi. bu değer normalmi yoksa aracıma yazılım attırmalımıyım. yazılım attırırsam değerlerim ne şekilde değişir. yardımlarınız bekliyorum.

  2. #2
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracınızda katalizör varmı birde son sustrucu Markası nedir?
    GT-R

  3. #3
    evolution_9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    katalizörlerin hepsini iptal ettik 7,6 mm egzoz borularım var son susturucum hks.şu an herhangi bir azıza lambası yanmıyor

  4. #4
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evo 9 oem turbosu cok peak yapan bir turbo zaten,bir de alt devirlerden basiyorsaniz bunu daha da arttirirsiniz.Araciniza hicbirsey olmaz,yazilimla extra guc alirsiniz tek fark o olur.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen cok fonksiyonlu incpection a girmissin 3 5 kere uyandirmak zorunda kalicaz seni belli

  5. #5
    evolution_9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    defi göstergemden baktım, evc yok bende

  6. #6
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Defiler oldugundan biraz fazla gosterirler aklinizda bulunsun,defide gordugunuz 1,5 aslinda 1,4 tur.Kucuk bir hata payi var.
    Araciniza hicbisey olmaz,ben yazilimsiz ayni bicimdeki aracimi evc den istedgm degeri girerek kullaniyordum ve wideband degerlerim hic sapitmiyordu.Sizinki bir de orjinal basinciylayken bisey olcagini sanmiyorum
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen cok fonksiyonlu incpection a girmissin 3 5 kere uyandirmak zorunda kalicaz seni belli

  7. #7
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5. viteste 5000devirde basinc kaclarda oluyor?

    Evo standarttan fazla benzin ve yuksek avans haritalariyla fabrikadan cikan bir arac, standart evo bile vuruntu yapiyor azda olsa, tahminen su an sizin vuruntu seviyesi artik yazilim yoluyla mudahale edilmesi gereken bir yerdedir.

    Mudahale edilmese ne olur? arac vuruntu yaptikca avansi kisip benzini acar,bunu yapabilmesi icin beyinde iki farkli harita vardir. Biri high ign ve fuel, digeri low ign ve fuel. Beyin bu iki harita arasinda interpolation yontemi ile gecis yapar.

    Misalen, 5000devirde 5.viteste high ignition haritasinda diyelim 20 avans yaziyordur, ayni hucrenin low ign haritasinda yazan diyelim 10dur. Beyin vuruntu okudukca sizin avansinizi 20'den 10'a dogru ceker. Ayni seyin tersi benzin icin gecerli, vuruntu okudukca benzin artar.

    Yani kisaca yaptigini modifikasyonlardan verim almak icin mutlaka yazilima mudahale edilmesi gerekir. Bezin hava karisiminizin ve avans haritalarinin duzenlenmesi ile aracinizin cekisinde ciddi fark olusacaktir. (hazir ellemisken biraz daha basinc acilip daha da guzel sonuclar elde edebilirsiniz)

    Sadece yazilim destegi ile 1.1 continous barda sadece filtre ve egzoz ile dyno'da 380beygir almistim, daha sonra wastegate'in civatasini sikip 1.3 continous'a yukseltip tahminen ~400den biraz fazla guc almistim. Daha sonra evc ve 1000cc enjenktorlerle birlikte ~1.55-1.6bar basincla tahmini ~430 beygir filan almistim.

    Bu gucler icin evo 9'a cok hafif modifiyeler yapmak yeterli. Yeter ki yazilim saglam olsun.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  8. #8
    evolution_9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5. viteste 5000devirde basinc kaclarda oluyor?

    Evo standarttan fazla benzin ve yuksek avans haritalariyla fabrikadan cikan bir arac, standart evo bile vuruntu yapiyor azda olsa, tahminen su an sizin vuruntu seviyesi artik yazilim yoluyla mudahale edilmesi gereken bir yerdedir.

    Mudahale edilmese ne olur? arac vuruntu yaptikca avansi kisip benzini acar,bunu yapabilmesi icin beyinde iki farkli harita vardir. Biri high ign ve fuel, digeri low ign ve fuel. Beyin bu iki harita arasinda interpolation yontemi ile gecis yapar.

    Misalen, 5000devirde 5.viteste high ignition haritasinda diyelim 20 avans yaziyordur, ayni hucrenin low ign haritasinda yazan diyelim 10dur. Beyin vuruntu okudukca sizin avansinizi 20'den 10'a dogru ceker. Ayni seyin tersi benzin icin gecerli, vuruntu okudukca benzin artar.

    Yani kisaca yaptigini modifikasyonlardan verim almak icin mutlaka yazilima mudahale edilmesi gerekir. Bezin hava karisiminizin ve avans haritalarinin duzenlenmesi ile aracinizin cekisinde ciddi fark olusacaktir. (hazir ellemisken biraz daha basinc acilip daha da guzel sonuclar elde edebilirsiniz)

    Sadece yazilim destegi ile 1.1 continous barda sadece filtre ve egzoz ile dyno'da 380beygir almistim, daha sonra wastegate'in civatasini sikip 1.3 continous'a yukseltip tahminen ~400den biraz fazla guc almistim. Daha sonra evc ve 1000cc enjenktorlerle birlikte ~1.55-1.6bar basincla tahmini ~430 beygir filan almistim.

    Bu gucler icin evo 9'a cok hafif modifiyeler yapmak yeterli. Yeter ki yazilim saglam olsun.
    pm attım kardeş

  9. #9
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal ewo 1,3 1,4 peakler 1.1 1 felan gitmeye çalışır

    egsozt filitreli ewo 1.5 peakler 1.1 gtmeye çalışr Haa egsozt la ewoyu kırarmıyım kesinlikle benim görüşüm abuk bişiy yapmasssan kıramassın ewo az kırılgan bir makinadır Cloosed loop basınc sistemi çok güzel yakılır egzantiriksiz ewodan 400+ alamak komik olur benim gözümde

    egsozt filitreli bir ewoya afr kısmak mivec iyle oynamak farzdır benim gözümde


    egsot filitreli bir ewodan saten program bilr yapmadan 330 civari alıyorsun zaten
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  10. #10
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kendi aracımda methanol+ o2 housing + filltre kiti + eksantrik + komple eksoz + kapak işleme+methanol ile ancak 430 hp aldık ki Özgün'ün dediği gibi sadece yazılım ile 400 lere çıkmak imkansız gibi ama keyif alırısınız o ayrı ama bi süre sonra kaşıntılar başlıyor

  11. #11
    evolution_9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgi veren herkese teşekür ederim bi yazılım şart oldu o zaman

  12. #12
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Parcalar bunlar.
    hks egzoz manifoldu
    hks cat back
    hks filtre
    yazilim
    1.1 bar
    97 okan benzin
    gerisi oem

    380 hp pasaoglunda dynosu vardir.


    1000cc enjektor + bosch pompa + evc ile 1.55-1.6 barda 400'u gecmez diyorsaniz ben baska birsey soylemiyorum.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  13. #13
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo 9 evde yokuz boşuna demiyorlar.
    DRİLL
    Dr.Ecu

  14. #14
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Parcalar bunlar.
    hks egzoz manifoldu
    hks cat back
    hks filtre
    yazilim
    1.1 bar
    97 okan benzin
    gerisi oem

    380 hp pasaoglunda dynosu vardir.


    1000cc enjektor + bosch pompa + evc ile 1.55-1.6 barda 400'u gecmez diyorsaniz ben baska birsey soylemiyorum.
    1 kere 1.5 cont gitttiginimi soyluyorsn 8000 e kadar???? Orjinal wg ile
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  15. #15
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Parcalar bunlar.
    hks egzoz manifoldu
    hks cat back
    hks filtre
    yazilim
    1.1 bar
    97 okan benzin
    gerisi oem

    380 hp pasaoglunda dynosu vardir.


    1000cc enjektor + bosch pompa + evc ile 1.55-1.6 barda 400'u gecmez diyorsaniz ben baska birsey soylemiyorum.
    Bu specte olacak bi araç için 1000 cc enjektöre gerek yok ki , bende kpak işli eksantrik olmasına rağmen enjektöre gerek duymadık henuz...

  16. #16
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 kere 1.5 cont gitttiginimi soyluyorsn 8000 e kadar???? Orjinal wg ile
    8000 degil 7600, evet 1.5 gibi basinc.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  17. #17
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bahadı-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu specte olacak bi araç için 1000 cc enjektöre gerek yok ki , bende kpak işli eksantrik olmasına rağmen enjektöre gerek duymadık henuz...
    Senin aracini bilemiyorum neleri var neleri yok ama bende enjektor yetmiyordu evc taktiktan sonra, ondan degistirdim.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  18. #18
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8000 degil 7600, evet 1.5 gibi basinc.
    standart 1.5 cont gidemez ewo sen büyüksün kardeşim adamsın ozaman video çeksene bi bana
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  19. #19
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1,5 peak olmasın o eğer standart wastgate ile 1,5 cont görüyorsanız forge boşuna yapmış bizde boşuna almışız desene

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •