User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: innovate wideband kullanan ?

  1. #1
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    innovate wideband kullanan ?

    Arkadaslar selamlar 1 haftadir wideband arayisindayim LC-1 kullanan varsa aramizda PC ye nasil baglandigi hakkinda biraz bilgi verebilir mi. Bir de RPM bilgisini nasil giriyoruz LC-1 na.

  2. #2
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar selamlar 1 haftadir wideband arayisindayim LC-1 kullanan varsa aramizda PC ye nasil baglandigi hakkinda biraz bilgi verebilir mi. Bir de RPM bilgisini nasil giriyoruz LC-1 na.
    Pcye out yazan soketten bağlıyorsun, yalnız in yazan sokette de kutudan çıkan terminatör takılı olmalı. Bilgisayara Logworks ve lmprogrammer'i yükle, sonra arabayı çalıştır, aç logworks'ü, ekranda AFR'yi görmen lazım. Tabii ki free air calibration yaptığını varsayıyorum. Lm-1 e rpm bilgisi falan girilmiyor bu arada.

  3. #3
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cevaplar ıcın tesekkurler hafta ıcı LC-1 + SSI-4 sıparıs edıyorum

  4. #4
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pcye out yazan soketten bağlıyorsun, yalnız in yazan sokette de kutudan çıkan terminatör takılı olmalı. Bilgisayara Logworks ve lmprogrammer'i yükle, sonra arabayı çalıştır, aç logworks'ü, ekranda AFR'yi görmen lazım. Tabii ki free air calibration yaptığını varsayıyorum. Lm-1 e rpm bilgisi falan girilmiyor bu arada.
    Gurcell RPM bilgisi converter la giriliyor ugrasırken ogrendım.

  5. #5
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen lc-1 için sordun, diğer ürünler için sormadın ki

  6. #6
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen lc-1 için sordun, diğer ürünler için sormadın ki
    pardon dogru soyluyorsun bu arada lc-1'e baglı SSI kutusu kullanırsan RPM bilgisi alınıyormus hatta kablo kesmek istemezsen bu inductive coile benzer MSD kablolar var mıs. Galiba isi kaptım Son karar LC-1 + SSI + MSD kablo daha sonra para oluncada XD-16 gage almayı planlıyorum.

  7. #7
    yns
    Misafir
    calibrasyonu duzgn yaptın umarım . aksi tatirde 1 deger flan şaşabiliyor aem ile karşılaştırıdgında .

  8. #8
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaptık problem yok manualden cıktı zaten yazısı bıraz sok takı var o kadar yok tak 2 sn bekle sok 20 sn bekle tarzı.

  9. #9
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    MTX-L modelinde RPM sinyalini nasil giriyoruz ?
    Log almak icin bu cihazin yaninda baska birseyler almamiza gerek varmi yoksa kendi kablosu ile pc uzerine log alaniliyormuyuz ?
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  10. #10
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Log almak için hiçbirşey gerekmiyo, bilgisayara kendi programını yükleyince herşeyi göreceksiniz zaten..
    Devir sinyalini gösterge tacho sinyalinden yada beyinden göstergeye giden devir sinyali vardır oradan alabilirsiniz.. Yada arabaya bağlı olarak enjektör yada ateşleme sinyallerinden de alabilirsiniz..
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    MTX-L modelinde RPM sinyalini nasil giriyoruz ?
    Log almak icin bu cihazin yaninda baska birseyler almamiza gerek varmi yoksa kendi kablosu ile pc uzerine log alaniliyormuyuz ?
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  11. #11
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peh konu benimmiş magnetoinductive sensorler var sadece buji kablosunun üzerine iliştiriyorsun. Hiç kablo kesmeden işini görür.

  12. #12
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende lc-1 ve xd-16 kullanıyorum göbeğim çatladı kalibre edene kadar öyle bilgisayara bağlamadan olmuyor kesinikle
    ama entresandır lm programmer dan kalibre ettim ama aynı kabloyla logworks ü çalıştıramıorum bu arada seri port çıkışı yok usb den dönüştürücü kullanıorum

    bu arada kalibre olayındada özgün aracılığıyla gurcell abi yardımcı oldu teşekkürüde burdan ediyim tekrardan

    not:göstergenin ışıklarını deişmek için logworks e bağlamak şart dimi
    Team PAŞAOĞLU

  13. #13
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Log almak için hiçbirşey gerekmiyo, bilgisayara kendi programını yükleyince herşeyi göreceksiniz zaten..
    Devir sinyalini gösterge tacho sinyalinden yada beyinden göstergeye giden devir sinyali vardır oradan alabilirsiniz.. Yada arabaya bağlı olarak enjektör yada ateşleme sinyallerinden de alabilirsiniz..
    yok benim sordugum nerden alicagim degil nerden girecegim cihaza ?

    Ayrica okudukca bu kalibrasyon isinden daraldim bukadar dertli ismi ve devamli kalibre edilmesimi gerekiyor ? yani atiyorum taktik cihazi nekadar sure araligiyla ve neden kalibre etmek gerekecek ?
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  14. #14
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok benim sordugum nerden alicagim degil nerden girecegim cihaza ?

    Ayrica okudukca bu kalibrasyon isinden daraldim bukadar dertli ismi ve devamli kalibre edilmesimi gerekiyor ? yani atiyorum taktik cihazi nekadar sure araligiyla ve neden kalibre etmek gerekecek ?
    Buğra, İnnovate MTX-L cihazında ve LC-1 cihazında RPM girişi yok.
    rpm sinyalini girebilmek veya senin istediğin gibi rpm ile afr beraber log alabilmek için extra bir cihaz daha satın alman şart.
    SSI4 (simple sensor interface) ismini verdikleri cihaz senin işini görür.


    ayrıca yazılımdan kalibrasyon yapılamaz, sadece "kalibrasyon resetlenebilir"

    kalibrasyon çok kolaydır ama biraz zahmetlidir.
    free air kalibrasyonu olduğundan dolayı lambda sensörünü eksoz borusundan sökmemiz gerekmektedir.

    MTX için:
    1-sensörü eksozdan sök
    2-sensörün fişinide sök
    3-kontağı aç ve 30 saniye bekle
    4-kontağı kapa
    5-sensörün fişini tak (eksoza takma sadece fişini tak)
    6-kontağı aç 2 dakika bekle
    7-kontağı kapa
    8-sensörü eksoza tak (fişini sökmeden tak)
    9-bitti


    LC-1 için:
    1-sensörü eksozdan sök
    2-sensörün fişinide sök
    3-kontağı aç 30 saniye bekle
    4-kontağı kapa
    5-sensörün fişini tak (eksoza takma sadece fişini tak)
    6-kontağı aç 2 dakika bekle
    7-kontağı kapa 30 saniye bekle
    8-kontağı aç 2 dakika bekle (hala sensör dışarda ve fişi takılı)
    9-kalibrasyon butonuna 3 saniye bas ve bırak
    10-kontağı kapa
    11-sensörü eksoza tak (fişini sökmeden tak)
    12-bitti



    kalibrasyon aralıkları kullanma klavuzunda yazıyor.
    demişki
    araba atmosferikse:
    cihazı ilk taktığında bir kere kalibrasyon yap
    sonra 3 ay sonra tekrar yap
    ondan sonra senede 1 kere veya 30 binde bir kere yap

    araç turbo ise:
    cihazı ilk taktığında bir kere kalibrasyon yap
    sonra 3 ay sonra tekrar yap
    ondan sonra senede 2 kere veya 15 binde bir kere yap

  15. #15
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok benim sordugum nerden alicagim degil nerden girecegim cihaza ?

    Ayrica okudukca bu kalibrasyon isinden daraldim bukadar dertli ismi ve devamli kalibre edilmesimi gerekiyor ? yani atiyorum taktik cihazi nekadar sure araligiyla ve neden kalibre etmek gerekecek ?
    cihazı ilk taktığınızda 3 ay sonra ya da ortalama 5000km sonra bir kalibre edilmeli,

    akabinde her 10.000km de bir kalibre etmenizde fayda var... etmesinizde gösteriyor sonuçta ama, doğru yapılmış bir kalibrasyon her zaman net geri dönüş aldırıyor.

    Kalibrasyon iyidir...

    MTX-L'nin kalibrasyon olayı LC-1 e göre çok çok basitleştirilmiş bu arada.
    LC-1 de switch, artı LED falan kullanmak gerekirken, MTX-L de bu olay tamamen saat tarafından yapılıyor, ekstra switch ile led ile ekstra "-" uç ile falan uğraşmıyorsunuz, sensör sökülü iken kontağı açtığınızda sensör hatası veriyor saat, sonra hemen akabinde kontağı kapatıp sensörü takıp, belli bir saniye bekleyince saat otomatik olarak CAL moduna geçiyor, kalibrtasyon yani. 22.4 e göre kalibre ediyor kendini, egzozda hiç hava olmadığında tabi, sonra kalibrasyon tamamlandığında saat direkt çalışmaya başlıyor

    yok switch i şöyle bekle, düğmeye bas led yansın sönsün gibi tüm işlemleri saat kendi yapıyor CAL moduna geçtiğinde...

    MTX-L yi tavsiye ederim, gerçekten başarılı... LED lerini falan da programlıyabiliyorsunuz, şu AFR ler arasında yeşil olsun LED ler, şu AFR den sonra kırmızı olsun diye...
    Loading...

  16. #16
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    kalibrasyon aralıkları kullanma klavuzunda yazıyor.
    demişki
    araba atmosferikse:
    cihazı ilk taktığında bir kere kalibrasyon yap
    sonra 3 ay sonra tekrar yap
    ondan sonra senede 1 kere veya 30 binde bir kere yap

    araç turbo ise:
    cihazı ilk taktığında bir kere kalibrasyon yap
    sonra 3 ay sonra tekrar yap
    ondan sonra senede 2 kere veya 15 binde bir kere yap
    abi görmedim yazdığını sorry, inciği cıncığını yazmışsın zaten (:
    Loading...

  17. #17
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayrıca burada adamların neden kalibrasyon gerekli? gibilerinden bir yazısı var
    "Why do I need to calibrate the O2 sensor with Innovate products?" The answer is simple… Accuracy!

    uzun lafin kısası kalibrasyon benim için olmazsa olmaz birşeydir, sizi bilemem.

  18. #18
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buğra, İnnovate MTX-L cihazında ve LC-1 cihazında RPM girişi yok.
    rpm sinyalini girebilmek veya senin istediğin gibi rpm ile afr beraber log alabilmek için extra bir cihaz daha satın alman şart.
    SSI4 (simple sensor interface) ismini verdikleri cihaz senin işini görür.


    ayrıca yazılımdan kalibrasyon yapılamaz, sadece "kalibrasyon resetlenebilir"

    kalibrasyon çok kolaydır ama biraz zahmetlidir.
    free air kalibrasyonu olduğundan dolayı lambda sensörünü eksoz borusundan sökmemiz gerekmektedir.

    MTX için:
    1-sensörü eksozdan sök
    2-sensörün fişinide sök
    3-kontağı aç ve 30 saniye bekle
    4-kontağı kapa
    5-sensörün fişini tak (eksoza takma sadece fişini tak)
    6-kontağı aç 2 dakika bekle
    7-kontağı kapa
    8-sensörü eksoza tak (fişini sökmeden tak)
    9-bitti


    LC-1 için:
    1-sensörü eksozdan sök
    2-sensörün fişinide sök
    3-kontağı aç 30 saniye bekle
    4-kontağı kapa
    5-sensörün fişini tak (eksoza takma sadece fişini tak)
    6-kontağı aç 2 dakika bekle
    7-kontağı kapa 30 saniye bekle
    8-kontağı aç 2 dakika bekle (hala sensör dışarda ve fişi takılı)
    9-kalibrasyon butonuna 3 saniye bas ve bırak
    10-kontağı kapa
    11-sensörü eksoza tak (fişini sökmeden tak)
    12-bitti



    kalibrasyon aralıkları kullanma klavuzunda yazıyor.
    demişki
    araba atmosferikse:
    cihazı ilk taktığında bir kere kalibrasyon yap
    sonra 3 ay sonra tekrar yap
    ondan sonra senede 1 kere veya 30 binde bir kere yap

    araç turbo ise:
    cihazı ilk taktığında bir kere kalibrasyon yap
    sonra 3 ay sonra tekrar yap
    ondan sonra senede 2 kere veya 15 binde bir kere yap

    Tam aradigim cevap budur eylallah abi. Bu arada gel sen bizi bu afr isinden kurtar

    Bize V8 9 litrelik bir makinadan afr ve knock okuyabilecek gostergesi hic onemli degil ama mutlak olarak realtime olarak pcden gorebilecegimiz ve log alabilecegimiz bir cihaz yapiver

    Bu arada aracta TPS disinda sensorun S si yok rpm sinyali alabiliyoruz onuda girip devire gore afr ve knock loglayabilecek bir sistem lazim . Seni birkacgundur ariyorum ama ulasamadim ararsan sevinirim . 0554 400 8009

    Tesekkurler
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  19. #19
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buğra selam
    dün öğleden sonra dışarıdaydım malesef
    biliyorsun benim maxidisplay isminde bir ürünüm var
    bilgileri pc de realtime görebilir ve log alabilirsin
    fakat bunda knock sensor girişi yok

    eğer işin içinde maxidisplay olacaksa ya external 0-5volt çıkışı olan bir knock cihazı
    yada tamamen bağımsız bir knock cihazı satın almak gerekecek.

    konuşuruz gün içinde

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •