User Tag List

Sayfa 1/6 123 ... SonSon
100 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 1.5-1.6 En Verimli Dizel

  1. #1

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.5-1.6 En Verimli Dizel

    Şu an piyasada satılan ekstradan yazılım yapıldığında en iyi tepkiyi veren 1.6 lt ye kadar dizel hangisidir?
    mesela bizde 1.3 astra vardı agresif yazılımdan sonra arabanın kaderi değişmişti,1.3 corsayı zor geçerken, 1.6 dizellerin önünden kaybolup gidiyordu,onun da ötesi baskı balatayı sıkıntıya sokuyormuş sanırım bu açıdanda düşünülürse yazılımla en uçan kaçanı hangisidir ,112 lik yeni e-hdi mı?

  2. #2
    sadikbeyazit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    denizli
    Mesaj
    296
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Accent Era tek gecerim..
    EcuTech Remapping

  3. #3
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en diye derecelendiremem ama 1.6 tdi 105 lik yazılım olayı çözülünce gayet keyifli olur
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  4. #4

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kia da cıkartmıs 128 lik dizel hundayla aynı heralde,dumanlı filan agresif bi yazılımla turbo-baskı balata sıkıntı cıkarıyormu eskilerde turbo sorununu cok gördüm
    owen o iş 5 senedir çözülecek :P

  5. #5
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada bi motorun 5-10 hp fazlası olunca,en verimli demek yanlış olur,azılıma verdigi tepki belrleyici olbilir.

    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kia da cıkartmıs 128 lik dizel hundayla aynı heralde,dumanlı filan agresif bi yazılımla turbo-baskı balata sıkıntı cıkarıyormu eskilerde turbo sorununu cok gördüm
    owen o iş 5 senedir çözülecek :P
    umut asl tükenmez
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  6. #6
    ZaZy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kullanımla sabit. Kia Ceed 1.6 yazılım ile 150+ oluyor.Baskı balata 30.000de değişti. Ama araç sahibi kesinlikle sakin gitmez, full tepe gaz.
    basınca da 10litre altına düştüğünü görmedik

  7. #7
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2011-2012 1.6 kia hyundai grubu 128 lik makina şuan verimlilikte lider.. dolu dolu 170-180hp ler ile yürüyebiliyorlar.. yeni turbolar çok daha sorunsuz..

    reno 130hp lik 1.6 ları sokuyor piyasaya makinayı görelim hele
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  8. #8

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 110 hpler cok basarılı,enjektörlerıde tamıre cevap verıyor turbolarıda,hyundaıler ıyı belkı ama turbo sıkıntıları hala aynı...en sorunlu araba bana göre...yapsanda sıkıntı cıkıyo mutlaka..taksıde dızellerı randıman vermedı eralar ın ,bu yenı motorlu kasalar belkı randıman verır..

  9. #9
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bildigim kadarıyla sonn esil motora sahip kia 1.6 ceed ler opellerin kronik sorunu baskı balata acık yazılımdan sonra %90 dagıtıyo , bu iyi oldugunu göstermez ama baskının dandik oldugunu gösterir

  10. #10
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Accent blue 1.6 dizel olabilir
    Renault 1.5 grubuda olabilir

  11. #11
    josefsalvatini - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/atasehir
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2010 sonrası u2 motorlu kıa hyundaı motorları ve turboları sorunsuz benım aracım 172 bg 370 nm ve 45.000 km dır aynı sekılde sorunsuz yuruyor
    benzer olarak aynı yerde yapılmıs onlarca aracda uzun km lerdır sorunsuz yuruyor
    2009 moderl ve eskı eralar yazılım olmasa bıle turbo kırıyordu...
    1.6 130 dci reno motoru nasıl olur bılmıyorum ama suan kıa hyundaı 128 lık makınalar ıle cok ılerıde kesınlıkle tavsıye

  12. #12
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 128 hp kia ve hyundai'ler dizel araçların tozunu attırır demedi demeyin. turbo kırılma veya balans yapma sorunu da kalmamış. liderlikse konu bu motorun üzerine yok henüz.

  13. #13
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 128 lik motorlarda da volan ve debriyaj sıkıntısı var. dusuk devirde gelen yuksek torklu yazılımlar volana ses yaptırıyor. kullanımı cok keyifli olsada cok asırı yakıt tuketiyor.

  14. #14

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 128 lik motorlarda da volan ve debriyaj sıkıntısı var. dusuk devirde gelen yuksek torklu yazılımlar volana ses yaptırıyor. kullanımı cok keyifli olsada cok asırı yakıt tuketiyor.
    Nasıl 1.6 'lar verimli diyorlar ben anlamıyorum .... Performansı iyi diye motor verimli oluyor....
    Kim ne derse desin emsallerinden FAZLA yakıt tüketiyor bu araçlar ...
    Henüz yayılmadı ama 1.6 röno yine lider olacaktır ... 1.5 motorlar kendini ispatladı fazla fazla , 1.6 dci 'de lider olacaktır

  15. #15

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı efe_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nasıl 1.6 'lar verimli diyorlar ben anlamıyorum .... Performansı iyi diye motor verimli oluyor....
    Kim ne derse desin emsallerinden FAZLA yakıt tüketiyor bu araçlar ...
    Henüz yayılmadı ama 1.6 röno yine lider olacaktır ... 1.5 motorlar kendini ispatladı fazla fazla , 1.6 dci 'de lider olacaktır
    en cok giden önemli de bu yeni çıkanlar da 4 ileri otomatik olduğu için yakıyodur yoksa aşırı bi fark olmaz diye tahmin ediyorum

  16. #16
    josefsalvatini - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/atasehir
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en cok giden önemli de bu yeni çıkanlar da 4 ileri otomatik olduğu için yakıyodur yoksa aşırı bi fark olmaz diye tahmin ediyorum
    yen ı ceed 6 ılerı otomatık
    manueller az yakıyor
    nekadar basarsan okadar yakar mantık bu degıl mı normal kullanımda manueller az yakıyor
    bır reno kadar az yakmaz ama yaktıgının karsılıgınıda verır..

  17. #17
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.277
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Verimli lik sadece güç kavramından ibaret değildir
    Güce oranla yakıt tüketimi emisyon değerleri gibi unsurların toplamıdır.

    Şu an aklıma gelen en verimli kombinasyon
    Mini Cooper D
    1.6 112 hp 270 NM
    Ortalama tüketim 3.8 Lt, 99 gr/km emisyon değeri var.

    Güç olarak şu an kia ve hyunda nin 1.6 128 hp lik versiyonlar gayet iyi ama çok verimli değiller tüketim değerleri düşük değil, reel de hiç değil savruklardır biraz ama gayet başarılı motorlar.
    Renault nın 1.6 130 hp dci motoru çok iyi iş çıkaracak takip edilmeli..

  18. #18
    josefsalvatini - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/atasehir
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kia Ceed 1.6 crdi at yakıt tüketimi - YouTube
    cumartesı sabah atasehır avcılar arası 4 ılerı at ceed 80 sabıt hızda yakıt tuketımı
    manueller 3.4 ıle sapancaya gıdıyor
    200 km sabıt hızda 9.3 lt yakıyor at sanzıman
    130 sabıt hızda 5.3 at sanzıman
    degerler 1 2 arac ıcın degıl onlarca arac ıcın verılmıstır

  19. #19

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim verimden kastettiğim yakıtta var tamam ama yazılıma en iyi tepki veren anlamında demek istemiştim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •