User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: turbo manifold flanş malzeme seçim

  1. #1
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation turbo manifold flanş malzeme seçim

    t3 manifolda t25 turbo takmak için ara adaptör yaptırıyorum çizimi yaptık.işlemeye geçiçez ama hangi malzemeyle yaplamılıyız.biraz baktım forumda paslanmaz çelikten olmaz denmiş.

    direk özellikle ne yapmaliyiz.manifold ne sicaklik gorecekse flanşta ayni derecelerde olacak.

    tşk

  2. #2
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forumlarda ucuz diye genelde mild steel tercih etmişler ama doğrumudur acep ?

  3. #3
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.2738 çelik kullanın gerilimi alınmış, ısıda atma yapmayan sıcak iş kalıp çeliğidir işinizi en iyi şekilde görecektir , işlenirken hava soğutmalı şekilde karbür çakı ile işlemek daha kolay olur

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  4. #4
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamamdır abi bakaym o mlzmeye. tşkler.

  5. #5
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yurtdışı hazır flanş sitelerinde genelde 304 veya 1018 den 1/2" kalınlıkta satılıyor. Tabi dayanımı nedir, ne değildir bilmiyorum.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  6. #6
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    207 GT'de turbo büyütüyoruz, td05h-16g kullanılacak, flans olarak INOX çelik kullanılacak. flans hem olabildigince ince olmalı hemde ısıya bir okadar dayanımlı olmalı.
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  7. #7
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Paslanmazdan başka malzeme kullanmam.
    Kalın malzeme lazerde kestirin planyalatın kullanın.
    İnce malzeme her ne kadar 4 tarafından sabitlenmiş olsada o sıcaklıkta burulur
    benm 14mm di sanırım
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •