User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: AirLift Performance Testing

  1. #1

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    AirLift Performance Testing

    Yurtdışı yapımı Air olan araçlardaki yol tutuşu heralde bu kadar iyi anlatılırdı

    BORKED

  2. #2
    Rec.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Aksaray
    Mesaj
    3.122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    başarılı.......

  3. #3
    srknzfr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    video da müzik de çok başarılı..

    müzik kimin acaba ya

  4. #4
    Tugral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tutmuşmu yolu anlayamadım ben? Bence aynı marka model ridelı bir araçla normal bir yay sistemi olan karşılaştırılsın aynı pistte farkıda o zaman görürüz

  5. #5
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tugral Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tutmuşmu yolu anlayamadım ben? Bence aynı marka model ridelı bir araçla normal bir yay sistemi olan karşılaştırılsın aynı pistte farkıda o zaman görürüz


    Ben sadece yanlama gördüm de

  6. #6

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tugral Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tutmuşmu yolu anlayamadım ben? Bence aynı marka model ridelı bir araçla normal bir yay sistemi olan karşılaştırılsın aynı pistte farkıda o zaman görürüz
    son zamanlarda air olayında yol tutmuyo diye bi olay var ona istinaden yazdım yay ve coil den bahsetmiyoruz onlar zaten başka

  7. #7
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Bu videodan ne kadar yol tuttuğunu nasıl anlıyorsunuz?

    Normal otomobil testlerinde ki, geyik testi vs yapılırsa daha iyi anlatılır.

  8. #8
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı rıngı bırıne coılover koysunlar bırınede aır koysunlar aynı sofor kassın ozaman anlasılır

  9. #9

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben o şekilde gördüm herkesin görüş açısı farklıdır custom olarak yapılan airlerle bu şekilde yanlama olabilir mi diye düşündüm sadece

  10. #10
    skaratas2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    01, 58, 63 ve şimdi 07
    Mesaj
    667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel paylaşım teşşekkürler.

  11. #11
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu video'da kayan, spin atan ve yerleri supuren araclar gordum, yol tutus ile ilgili herhangi bir ilgi goremedim.

    Aracin yol tutusunu etkileyen etmen sadece amortisor+yay degildir, amortisor+yay sadece sonumleme dinamigini etkiler, esas etki aracin yuruyenindeki geometridir. Siz aracinizi ister coilover'la alcaltin, isterseniz yayla ya da airride'la, olusan geometrik problemleri duzeltmezseniz aracinizin yol tutusunu yine bozarsiniz ve amortisorunuzun sonumlemesinden 5x kazanc sagladiysaniz, bozulan geometriden 10x kaybedebilirsiniz.

    Yuruyen komple bir sistemdir, bir noktasindan dokunmaya basladiginizda tum hesabi degistirmeniz gerekir.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  12. #12

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben sadece videoyuyu paylaşanım adamlar videoyuyu çekmiş bizim böle bir sistemimiz var air yaptığımız araçlardaki kaliteyi pistte yaptık ufak bir şovla videoyaya yansıtmışlar belki benim başlığım abartılı olmuş olabilir kusura bakmayın.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •