User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: Corsa C 1.7 DTi GT1549 ?

  1. #1
    Anıl DALGA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Mesaj
    653
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Corsa C 1.7 DTi GT1549 ?

    Selamlar daha önceki Corsama GT1749 koymuştuk yürütmek için hertürlü şeyi yapmıştım ama en sonunda çıkardığı ufak tefek sorunlardan sıkıldım söktüm ve aracı bi süre orj kullanıp satmıştım şimdilerde tekrardan bi corsa aldım düzboru yazılım blow off ıvır zıvır kendimce bişeyler yaptım şimdi gidişi beni kesmiyor biraz yürütmek istiyorum ancak GT1749 koymak istemiyorum sebebi belirli bi süre gazlandığında araba su kaynatıyor alt devirler ölü şehir içi kullanım keyfi sıfır trafikte gazlama olanağı yok hem alt devir hem üst devir iyi olması lazım orjinal turbonun emme ve egsoz pallerini büyütünce 125 hp 300 tork gibi bir güç ortaya çıkıyor pek tatminkar sayılmaz o yüzden GT1549 düşündüm sizce nasıl olur 140 - 150 Hp 350 tork civarı bi güç alsam yeterli hem sorun yaşamak istemiyorum hemde alt devirlerim yok olsun istemiyorum fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim

  2. #2
    cem_subasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İst. / Kozyatağı-K.M.Paşa
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GT1749 dan güzel güçler elde etmiştin ama başını ağrıtmış Cooler büyüterek 1749 kullansan gene aynı sorunu yaşarmısın acaba. Forumda bi arkadaş daha var geçenlerde videosunu izlemiştim Fabia RS le falan yürüyodu. Galiba 2.5 Starex Turbosu kullanıyo benm çok hoşuma gitti. Aracı tatminkar bi şekilde gidiyodu Aracı kimin yaptığını bilmiyorum ama onunla irtibata geçebilirsen yardımcı olabileceğini düşünüyorum
    CUP Edition

    Finansinvest

  3. #3
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    palle falan oynamadan 130 hp alıyor corsalar. biraz araştırma yaparsan görebilirsin

  4. #4
    Anıl DALGA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Mesaj
    653
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem_subasi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GT1749 dan güzel güçler elde etmiştin ama başını ağrıtmış Cooler büyüterek 1749 kullansan gene aynı sorunu yaşarmısın acaba. Forumda bi arkadaş daha var geçenlerde videosunu izlemiştim Fabia RS le falan yürüyodu. Galiba 2.5 Starex Turbosu kullanıyo benm çok hoşuma gitti. Aracı tatminkar bi şekilde gidiyodu Aracı kimin yaptığını bilmiyorum ama onunla irtibata geçebilirsen yardımcı olabileceğini düşünüyorum
    cem bahsettiğin araç alinin aracı ve benim eski arabamdaki aynı ekipmanlar var GT1749 starex turbosu zaten intercooler büyütürsek çok fazla lag olur zaten büyük turboda basıncın geç gelmesi sıkıntı orjinal cooler en mantıklısı ya alt devirleri unutup arabayı dikkatli kullanıcm 1749 koyucam yada daha küçük turbo daha az güç ama daha dolu alt devirler

    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    palle falan oynamadan 130 hp alıyor corsalar. biraz araştırma yaparsan görebilirsin
    pal oynamadan 130 hp imkansız 130 hp alıyorum diyen tek firma var zaten emme egsoz pali emme manifoldunu büyütüp 63 düz boru ille yazılımla alacağon max güç 270 tork 110 hp gibi bişey oluyor oda baya bi dumanlı

  5. #5
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anıl yaptıgın corsa cok guzel olmustu hızlıydıda fakat 2 tup nos bıtırdıgın ıcın ve yerlı yersız bastıgından conta ıle yırtman bıle bence buyuk sanstı. 1.7 nin ne kadar saglam oldugunu hepımızı bılıyoruz o yuzden ufak turbodan vazgec 1749 ideal.

    Ali nınin orjınal sıfır 1749 ve gzul yazılım ıle sorunsuz cokta guzel yuruyor masallahı var. Adama gıbı iş yaparsan basında arımaz cebınde.
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  6. #6
    Alican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Piyasada standart turbo ile sadece yazılım yapıp 130hp aldıgını idda edenler var, bir dene istersen olmadı paranı geri alırsın..

  7. #7
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    1549 diye turbo mu varmış?

    1544 tür o.. 1544 ile 1749 u hybrid yapıcaksan bilemem tabi Anıl,

    Ama "sıfır" 1749 + güzel bir ayar ile, yerli yersiz basmadan, nossuz çok güzel sıkıntısız şekilde gündelik binersin.

    1549 dan kastın, 2.0 TDi lardan çıkan GTC1549VZ ise hiç düşünmeden gir o işe derim ama

  8. #8
    cem_subasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İst. / Kozyatağı-K.M.Paşa
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Anıl DALGA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cem bahsettiğin araç alinin aracı ve benim eski arabamdaki aynı ekipmanlar var GT1749 starex turbosu zaten intercooler büyütürsek çok fazla lag olur zaten büyük turboda basıncın geç gelmesi sıkıntı orjinal cooler en mantıklısı ya alt devirleri unutup arabayı dikkatli kullanıcm 1749 koyucam yada daha küçük turbo daha az güç ama daha dolu alt devirler



    pal oynamadan 130 hp imkansız 130 hp alıyorum diyen tek firma var zaten emme egsoz pali emme manifoldunu büyütüp 63 düz boru ille yazılımla alacağon max güç 270 tork 110 hp gibi bişey oluyor oda baya bi dumanlı
    Ben tanımadığım için ismini bilmiyodum. Alinin arabasının gidişini ben çok beğendim. Oyüzden onu göstermek istedim.
    Bence bende levente katılıyorum 1749 ile güzel bi ayarla ve dikkatli kullanımda takıcağın ufak turboya göre daha fazla zevk alırsın
    CUP Edition

    Finansinvest

  9. #9

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1549 diye turbo mu varmış?

    1544 tür o.. 1544 ile 1749 u hybrid yapıcaksan bilemem tabi Anıl,

    Ama "sıfır" 1749 + güzel bir ayar ile, yerli yersiz basmadan, nossuz çok güzel sıkıntısız şekilde gündelik binersin.

    1549 dan kastın, 2.0 TDi lardan çıkan GTC1549VZ ise hiç düşünmeden gir o işe derim ama
    1549 dediği Gt1548, saab 9-5, freelander 2.0, hatta zafira veya vectra turbosu olması lazım olay dikkatli kullanmak değilde alt devirleri boş geçmek istemiyor galiba diğer corsada o kullanıma o güce çok iyi dayandı ki sorun çıkartmadı..





    ..

  10. #10

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada yazmayı unuttum 1549 dediğin benim bildiğim taktıkları büyük pallere göre çok az farkediyor, 140-150 max. yapman lazım bana göre o turboyla

  11. #11
    cem_subasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İst. / Kozyatağı-K.M.Paşa
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence 1749 + Gazihan gücü ile birleştiğinde çok güzel şeyler ortaya çıkar
    CUP Edition

    Finansinvest

  12. #12
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1549 dediği Gt1548, saab 9-5, freelander 2.0, hatta zafira veya vectra turbosu olması lazım olay dikkatli kullanmak değilde alt devirleri boş geçmek istemiyor galiba diğer corsada o kullanıma o güce çok iyi dayandı ki sorun çıkartmadı..





    ..
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada yazmayı unuttum 1549 dediğin benim bildiğim taktıkları büyük pallere göre çok az farkediyor, 140-150 max. yapman lazım bana göre o turboyla
    2.2 DTi turbosuymuş Opel'deki yeri

    Dediğimi taksın alt devir de istiyorsa GTC1549VCZ, 2.0 TDi lardan çıkar..

    GTC1549VZ (A4 TDI, Touran TDI?)
    817081-0001 03L 145 721A 143hp
    817047-0001 03L 145 721B 170hp

    GTC1459VZ (TT TDI, A3 TDI; CFFA, CFFB)
    785448-0005 03L 253 010F 170hp

    yada, aynı verilerde 2 turbo büyük ihtimalle manifoldla birlikte geldikleri için 15 kodla başlayan yatay motor yerleşimli, 14 kodla başlayan dikey motor yerleşimli araçlarda kullanılıyor. Farklılık bundan kaynaklı

    2.0 hacimli motorda 1750 devirde max torku vermeye başladığına göre baya altta spool up durumuna geliyordur ki alt devir isteğini fazlasıyla karşılar.. + ciddi güç potansiyeli (pd150-160 ların oem turbosu olan 1749vb kapasitesi gibi, belki biraz fazlası) olan bi turbo yine boyutlarına göre

  13. #13
    Anıl DALGA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Mesaj
    653
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilgilendiğiniz için sağolun galiba en iyisi 1749 olacak daha önce yaptığımız bi iş sonuçta montajı Techopel Selim ustaya yaptıracağım yazılım işinide paşaoğlu yada Ecufast yapacak

  14. #14

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel kardeşim ufak turboyla boost basarsan iat çok yükselir dolayısıyla buda egt yapar üst kapak acı çeker su kaynatman ondandır tak 2056 gibi bir turbo bas 1.6 bak bakalım nasıl buz gibi üflüyor 15 serisine hiç bulaşma güç istiyorsan

  15. #15
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Serdar'a + olarak büyük turbo = düşük iat ve egt = sorunsuzluk

  16. #16
    Anıl DALGA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Mesaj
    653
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1749 zor doluyor daha buyuk turbo daha ust devirde dolacak onu nasil cozucez )

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •