Evet sonunda Avrupa sezonu başlıyor , İspanya normal de testlerdede kullanıldığı için tüm takımlar tarafından iyi bilinen bir pist .Gerçek güç dengelerini görmek için iyi bir fırsat olucak.Eğer ispanyada iyisen her pistte iyin demektir ( Williams hariç)
Pist uzunluğu: 4.655 km
Tur: 66
Mesafe: 307.104 km
En hızlı tur: 1:21.670 (Kimi Räikkönen, Ferrari, 2008)
Azami hız: 318 km/s
Ortalama hız: 200 km/s
Ortalama viraj hızı: 130 km/s
Yön: Saat yönünde
Sağ viraj: 9
Sol viraj: 7
En uzun düzlük: 1.310 m
Tam gaz geçilen en uzun bölüm: 16 sn/1.140 m
Tam gaz geçilen kısımlar: Turun %56'sı
Ispanyada bir tur
F1 2011 - Catalunya track - 3D lap - Spanish Grand Prix - YouTube
Lastikler
Sert (Turuncu işaretli)
Orta sert (Beyaz işaretli)
Pit-Stoplar
Pit alanı uzunluğu: 376 m
Antrenmanlarda hız sınırı: 60 km/s
Yarış sırasında hız sınırı: 100 km/s
Pit yolunda zaman kaybı: 19.8
Geçen sezon en hızlı pit-stop: 2.7 sn
Yakıt
Tur başına harcanan yakıt: 2.271 kg
Her 10 kg'lık yakıtın zaman kaybı: 0.3 sn
Frenler
Frenlemede geçilen kısımlar: Turun %12'si
En kuvvetli frenleme: 6.15 g (1. viraj)
Strateji
Geçen sezon en çok tercih edilen pit-stop: 3
Güvenlik aracı ihtimali: %36
Ayarlar
Lastik aşınması: Orta
Fren aşınması: Yüksek
Yere basma gücü: Yüksek
Soğutma: Orta
Gecen seneki yarış
Formula 1 Spanish GP Highlights 2012 - YouTube
Wallpaper : http://lh6.ggpht.com/-uB2lA2ZX78g/UF...20Spain_23.jpg
*cozunurlugu cok oldugu icin link olarak koydum






)

Alıntı

Fakat iyi bir pilot eğer güçlü takımların dikkatini çekebilirse bu sene iyi olur. Önde ki takımlarda görmek istediğim bir pilot. Verilen aradan mıdır nedir bilemiyorum fakat bu haftaki yarışa çok kopuk girdim hiç takip etmedim vs. Alonso, Seb, Rai benimde favorilerim.