User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
43 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: focus 2 yay ısıtma presleme?

  1. #1
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    focus 2 yay ısıtma presleme?

    arkadslar aracımı ufaktan basmak ıstıyorum ama ısıtmakmı daha yumusak olur presletmekmı hangısı daha ıyı olur yay almak ıstemıyorum sert olucagından dolayı...

  2. #2
    emoro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya/istanbul
    Mesaj
    1.252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eibach yay alın bence hem yumuşak olur hem daha sağlıklı olur.
    R.E.S

  3. #3
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yav doğan şahin olur preslersin focus gibi arbaya yazık bence yumuşak spor yaylar var 100 liraya presletmek yerine 300 e spor yay alırım

  4. #4

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Isıtmak kesinlikle ve kesinlikle arabayı takoz gibi yapıyor. Bence aracınız için bir çok yay var onlardan birini tercih edin

  5. #5

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    az basıcaksanız yay alın kesinlikle....
    ...

  6. #6
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    presleme nasıl yapılıyorkı?

  7. #7
    CasabLanca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    10.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    presslemede istediğin zaman geri dönüş şansın var zararsız ziyansız
    biz f10 bmw bile pressle bastık
    bir de sana şöyle söyleyim custom coil yay işlerinde kullanılan en yaygın yay focus yayıdır yapı itibariyle presslemeye müsait yani

  8. #8
    low&slow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul-Sofia(BG)
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    presslemede istediğin zaman geri dönüş şansın var zararsız ziyansız
    biz f10 bmw bile pressle bastık
    bir de sana şöyle söyleyim custom coil yay işlerinde kullanılan en yaygın yay focus yayıdır yapı itibariyle presslemeye müsait yani
    bende bu işi yaptım aylarca bende soguk press dıyorum

  9. #9
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yay isitilmaz veya preslenmez. Bunlar tehlikeli ve yanlis uygulamalar.

    Gidin adam gibi bir yay alin, kendinizin de etrafinizdakilerin de hayatini tehlikeye atmayin.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  10. #10
    Oznsrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Mesaj
    5.393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En mantklısı spor yay ama ilal pres yapcam diyosan sıcak pres sakın yaptırma soguk pres ben yıllardır kullanıyorum sıkıntı yok sıcak preste kırılan çok duydum

  11. #11
    mert1612 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ısıtmadan yani sıcak press kesinlikle yaptırma at arabası gibi olur. bende karşıyım custom işlere bence yay al
    FN2-R

  12. #12
    muratburunce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye, Ankara
    Mesaj
    3.657
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ucuz etin yahnisi misali olur 3-5 fazla ver yay al kafan rahat olsun...
    •06 E 6577 - MAT BRAVO • / •06 ZOF 96 - CORSA GSİ • / •06 ZUZ 87 - 1.6 İES • / •06 JR 124 - F7R • / • 35 CSE 57 - İNTEGRA • / • 42 CNE 94 - VW Polo • / •34 ZR 3191 - Seat Cordoba •

  13. #13
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok tesekkurler herkese

  14. #14
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    presslemede istediğin zaman geri dönüş şansın var zararsız ziyansız
    biz f10 bmw bile pressle bastık
    bir de sana şöyle söyleyim custom coil yay işlerinde kullanılan en yaygın yay focus yayıdır yapı itibariyle presslemeye müsait yani
    Geriş dönüş şansı olması mümkün değil.
    Yayı basarken sorduğunda 'istediğin zaman tekrar eski haline getiririz' diyorlar fakat bu sadece 1 ay sürüyor.
    Makinaya yay'ı sokup aynı bastığı gibi bu seferde uzatıyor,yay'ın bütün özelliği kayboluyor yalama oluyor ve sertliğini kaybedip patlak amortisör gibi oluyor.

    Dükkandan çıkarken tamam dersin ama 1 ay sonra araba 2 cm aşşağıya düşer tekrar ve yay artık yaylıktan çıkmış olur.
    Pres,mres,yay ısıtmak,yay kesmek,bakla aldırmak falan filan KESİNLİKLE uygulanmaması gereken şeylerdir.
    100 TL böyle saçma sapan bişeye vereceğinize 300 TL'ye adam gibi spor yay alın,200 TL'ye hem tam randıman alın hemde hayatınızı koruyun.

  15. #15
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla bı turlu karar veremedım napsam dıye focus 2 yayları 150 lıra zaten 100 lırada taksalar 250 bısıy degıl presde 70 tl arkadasım 2012 poloyu preslettı 5 aydır bı sorunu yok gayet memnun ama kafam karıstı...

  16. #16
    serdar_yuksel06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    338
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bız kendımız focus 2 dizel preslettık cok memmunuz. Hıc bır sıkıntı yok
    Her Türlü Mercedes-Benz Parçası İçin Ulaşınız.

  17. #17
    CasabLanca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    10.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geriş dönüş şansı olması mümkün değil.
    Yayı basarken sorduğunda 'istediğin zaman tekrar eski haline getiririz' diyorlar fakat bu sadece 1 ay sürüyor.
    Makinaya yay'ı sokup aynı bastığı gibi bu seferde uzatıyor,yay'ın bütün özelliği kayboluyor yalama oluyor ve sertliğini kaybedip patlak amortisör gibi oluyor.

    Dükkandan çıkarken tamam dersin ama 1 ay sonra araba 2 cm aşşağıya düşer tekrar ve yay artık yaylıktan çıkmış olur.
    Pres,mres,yay ısıtmak,yay kesmek,bakla aldırmak falan filan KESİNLİKLE uygulanmaması gereken şeylerdir.
    100 TL böyle saçma sapan bişeye vereceğinize 300 TL'ye adam gibi spor yay alın,200 TL'ye hem tam randıman alın hemde hayatınızı koruyun.
    işin parasında bitmiyor mevzu, eibach 5 cm f10 5.20dizeli 2 cm kadar indiriyor. benim istediğim basıklık 7 cm civarı, ee napacağım spor yay taksam onuda pressleyeceğim. ama orjinal yay ile press her zaman daha konforlu. güvenlik konusunda birşey diyemem ama iş parada bitmiyor eldeki malzemede bitiyor

  18. #18
    Satanael - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / Bursa
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yayları ısıtmak kadar yanlıs bişi yok aslında. ısındıgında celik gibi oluyor ondan sonra ciddi bir darbede (türkiyedeki yol şartları ***** her yer köstebek yuvası gibi ara yollarda) hoop yay gidiveriyor. bende zamanında bu işi yapmıstım ve daha haftasına elimde patladı yaylar. deneyimle sabit

  19. #19
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işin parasında bitmiyor mevzu, eibach 5 cm f10 5.20dizeli 2 cm kadar indiriyor. benim istediğim basıklık 7 cm civarı, ee napacağım spor yay taksam onuda pressleyeceğim. ama orjinal yay ile press her zaman daha konforlu. güvenlik konusunda birşey diyemem ama iş parada bitmiyor eldeki malzemede bitiyor
    pekı bısıy sorucam ben sımdı orjınal yaylarını presletsem muayne 2015 te ama o zaman nasıl bı yontem uygulucam?gerı nasıl kaldırıcm arabayı?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •