User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: d16a9 önerileriniz!

  1. #1
    gorkem
    Misafir

    d16a9 önerileriniz!

    yardımlarınız için şimdiden teşekkür etmek istiyorum
    aracım 93 civic si
    d16a9 için atmosferik olarak yapılabilecek uygulamalar nelerdir?
    benim düşündüklerim üst kapak(ama hangisi uyuyor bana bilmiyorum)
    egzantrik
    egzoz manifoldu komple 51 lik düz boru ss son susturucu
    piston kol
    şanzıman(crx 3 4 bulabilirsem oda olabilir)
    beyin (ne tavsiye edersiniz?)
    başka neler yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim

  2. #2
    Kaaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    192
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu anda sanırım yüklü olarak si bende var sıkıştırma piston 12,5 aıras öneriyorum 3 4 dişli şart si şanzumanı özellikle 3 çok kötü jnta egzantirik p28 hondata beyin oluyo manifold tercihin 4 2 1 den yana olsun sana yardımcıolurum kesinlikle yağ pompanıdeğiştir diyorum bende nıppon racing marka var yataklarımda değiştirdim her ihtimala karşın onlarda nıppon racing bi kere yap tam yap bi dha başın ağrımasın benim şu anda yürüdüğüm arabalar vti 106 clio rs gibi rabalar beyin ve egzantiriksiz he bende tabi üst kapakta ilemeli

  3. #3
    Kaaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    192
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde thortlle body yapabilirsin ama d16 lar içn ben baktım bulamadı sanırım custom yapılabılir

  4. #4
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kol olarak eagle yada scat
    egzantrik icin cat-cams yada JG
    beyin icin neptune yada hondata
    ucuza chiplemek icin ostrich
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  5. #5
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zcye herhangi bi üst kapak uymaz vti gaz kelebeği ile başlayabilirsin beyni yazdırılabilir ama hondata da alabilirsin p29 un üzerine oluyo zaten
    jdm pm7 piston bulabilir misin bilmiyorum bi bakın timing kasnak seti takabilirsin
    ECUTECH İstanbul

  6. #6
    gorkem
    Misafir
    verdininz bilgiler için teşekkür ederim bu parçalardan sonra yaklaşık olarak kaç hp alırım tahmini bişi dyebilirmisiniz

  7. #7
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beyin olarak Hodata ve neptune e çok fazla para harcaman çok anlamsız olur. Kendi beynini çipleyip yada Başka bir OBD1 türevi beyni çipli hale getirip Ectune, Crome veya türevleri olan programlar ilen yazılım yapılması senin aracında kullanıcagın malzemelere göre max power output u almanı fazlasıylan sağlayacaktır. Hondata ve neptune e harcayacagın para çok anlamsız olur. Ectune tavsiye ederim...
    utku selamoğlu

  8. #8
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence de beyın ısını sımdılık eprom tunıngle hallet sonra beyın alırsın
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  9. #9
    1nsane
    Misafir
    Atmosferik arabalar için Crome ve Ectune bence son derece başarılı. Artan parayada wideband.

    Ecu ve wideband arabayı ciddi yüklemeye başlamadan önce bence şart. Egzos aldığında veya filtre aldığında neyin ne kadar performans verdiğini anlayabilmenin dynoya çıkmadan en kolay yolu. Headers yaptın atıyorum 0.5 afr fakirleşti ve garanti performans aldın demek bu. Sonra ecudan benzinide bastın, avansı düzelttin gerekliyse. Headers'tan veya başka parçadan alabileceğin maksimum performansı aldın. Arabada düzgün sağlıklı çalışıyor. Daha ne olsun

  10. #10
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu cip olayından sizi vazgeçiremiyicem s300 yada npetune tarzı bişi almasının ne zaararı var size görüldüğü üzere crome unde ectunrunde sorunları var hiçbiri bi sümülator kada r iyi olamıyor test ettim ben dynoda kafaasına göre oyaması beni deli ediyor
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #11
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ectune de problem yok. Crome un ateşleme algoritması 1.4.5 ten sonra fixlendi. Bence fazla para harcamasına gerek yok. Siz bilirsiniz genede.
    Ectune tavsiye ediyorum ateşleme algorithması çok farklı crome dan.
    utku selamoğlu

  12. #12
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorunlar olduğunu forumunda yazıyor ama utku napıces
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #13
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorunlar olduğunu forumunda yazıyor ama utku napıces
    hangisi icin diyorsun ectune mu yoksa crome mu??
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  14. #14
    1nsane
    Misafir
    Crome'un evet ateşlemesinde problem var, özellikle FI arabalarda ateşleme zamanlaması algoritmasının saçmaladığı yurt dışı forumlarda yazıyor. Sık sık güncelleniyor Crome, düzeltilmiş olabilir, kontrol etmek lazım.

    Bence hafif veya orta yüklenmiş araçlarda Crome kullanmanın hiç bir mahsuru yok. Yüksek sıkıştırma atmosferik veya turbo/sc uygulaması olursa o zaman hiç kuşkusuz s300 daha üstün. Yani fazladan harcanan paraya ancak o zaman değer.

  15. #15
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    crome için diyor ama ben de diyorum ki ectune crome isteyen kullansın.)) eheheh forumda ki bilgiler güncel değil fixlendiği gidip bakaarsanız görürsünüz . Crome un hot fix i baya bi önce yapıldı. John cui yaklaşık 6 aydır pek ortalarda görünmüyor. Ama zannedersem geliştirmeye devam ediyor. Karışık bi durum var. Crome un high cam da dyno da ignition retard yapıldıgında güç te değişme olmadıgından ilk olarak dikkatleri çekmişti. Daha sonraları bunu script fix olarak çıktı ve yeni versiyonlarında 1.4.5 ten sonra zaten bu problem düzeltilmiş olarak geldi.
    Crome daki en saçma şey vites değişimlerinde ne yazıkki hondata ectune veya neptune türevleri engine management sistemlerine göre araçta bi yığılma oluşması. Forumda ki bilgilerin güncellenmesi gerekiyor bence... Ben bu konunun başındada dediğim gibi crome u tavsiye etmedim ectune dedim ilk yazdıgın cevapta... işne gelen kullanır işine gelmeyen başka bişi kullansın...
    utku selamoğlu

  16. #16
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu cip olayından sizi vazgeçiremiyicem s300 yada npetune tarzı bişi almasının ne zaararı var size görüldüğü üzere crome unde ectunrunde sorunları var hiçbiri bi sümülator kada r iyi olamıyor test ettim ben dynoda kafaasına göre oyaması beni deli ediyor
    malıyet acısından demıstım ...
    s300 ıkıncı ellerı olabılır fıyat hakkında bır fıkrım yok uygunsa tabıkı herzaman en mantıklısı o
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  17. #17
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    başka konu açmadan bende burdan sorayım peki.
    öncelikle bu d1619 ların standart sıkıştırma oranı nedir? piston çapı nedir
    ikinci olarak da bu ectune chip in maliyeti nedir

  18. #18
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok faydalı bilgiler vermişsiniz hepinize teşekkürler bu arada bende bişey sorcam bende lucas 400 c.c enjektör kullanıyorum ama üst devirlerde biras fakir kalıyo bunların bakımı var mı? veya başka bişey mi kullanayım ?

  19. #19
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC913 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok faydalı bilgiler vermişsiniz hepinize teşekkürler bu arada bende bişey sorcam bende lucas 400 c.c enjektör kullanıyorum ama üst devirlerde biras fakir kalıyo bunların bakımı var mı? veya başka bişey mi kullanayım ?


    atmosferikmi turbomu?
    körler sağırlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •