opelin vectra a kasada, kadett te kulandığı 2.0 8v motoru,
turbolayan, yapan eden, bilgisi olan varmıdır?
yurtdışında genelde hazır kitler mevcut.
yorumlarınız nedir?
rica ediyorum 16 v ye çevir daha iyi yorumu gelmesin![]()
opelin vectra a kasada, kadett te kulandığı 2.0 8v motoru,
turbolayan, yapan eden, bilgisi olan varmıdır?
yurtdışında genelde hazır kitler mevcut.
yorumlarınız nedir?
rica ediyorum 16 v ye çevir daha iyi yorumu gelmesin![]()
Cok nokta enjeksiyon oldugundan piggyback bir cihaz (aem fic, emanage, apexi safc gibi) kullanarak turbolanabilir..
Mekanik kisimda yapilacaklar belli, eksoz manifoldu, turbo downpipe, intercooler ve borulari, bypass valf ve wastegate icin vakum baglantilari, turbo icin yag ve varsa su baglantisi..
Esas kisim bir sekilde artan yakiti ayarlamak, bunun icin listenin en basinda elektronik kisim ve buyuk enjektorler var. Wideband mutlaka olacak..
Olmayacak bisey yok
komple sıfırdan piggback e göre bir tesisat yapılmalı. orada katılıyorum.
-da acabalarım şunlar şuanda,
kollar zayıf kalır? açmışken değiştirelimmi?
pistonları-kolları orjinallemi yoksa forged bir kol bulup yenileyelimmi?
üzerinde cıkan F20 şanzıman çokmu kısa gelecek?
Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
Uyanmak Gerek Uykulardan Artık
POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)
custom harici forged olmadığı için mecbur özel yaptırmak lazım. yada kırılmasını beklemek.
8v i 16v ye çevirmek hakkında detaylı döküman arıyorum. neler lazım diye.
varmı bilgin avukat bey?
f20 nin kısalığını bende anlamadım ama forumlarda(alman) turbodan sonra hızlı devir bitirdiğini f18 geçince daha iyi oldugunu yazmışlar
Blok ta tek değişiklik yag dönüş rekstriktorunu degiscen gerisi intrenalleri aynimi bakmam lazimnpiston farklı onu biliyorumda kapak alcan alcak cok malzemen var ben f18 f20 kirmasi karisik bor sanziman kullandim ama atmo içindi kisa oranlı gt28 takinca kirilmisti
300 hp ye kadar hersey sorunsuz sonra birton degisiklik istiyor para gomeceksen girismeni tavsiye ederim
Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
Uyanmak Gerek Uykulardan Artık
POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)
Kapak beyon tesisat enjektor akismetre ve diger tum sensorler piston farkli.bekledigin guc nedir? Motor iicine girmene gerek yok. Zaten oldukca dusuk sikistirmali bir motor. Guzel karisimla iyi gc verir 16v e eger 250 hp ustu istiyorsan cevir.
8v den 16 v ye çevirmek çok meşakkatli anlaşılan, doğru tahmin etmişiz
eyvallah Erhan,
k03 le 0.5 basılsa zaten dediğin gibi 200 hp alınır binilir.
c20ne lerde f18 çıkıyor diye biliyorum,aslında seh bulunsa çok güzel yapılır gayetde zevkli binilir![]()
Progressive Trance & Progressive House Music Producer.
Spotify : https://open.spotify.com/artist/24ek...jQ&dl_branch=1
Erhan iyi güzel diyorsunda.
xe ye dönmek için üst kapak atesleme ıvır zıvır derken minimum 4-5 bin liralık malzeme harcıyorsun.
kagıt üzerinde 136 dan 150 ye çıkarıyorsun..
sonra turbolayacagım desen masraf xe dede ne dede aynı nerdeyse.
her ikisinede piggback yaptıgımızı düşünürsen. masraf aynı.
c20 ne nin gideceği sınır belli
c20 xe nin ise daha önü acık haklısın. ama tutupta 350-400 gibi yürütelim demedikçe gerçekten mantıklımı sence?
benmi yanlış düşünüyorum aga?
hehehe bende şaşırmıştım,
eyvallah.
yurtdışındakilerin mantıgından gideceğiz o zaman.
turbolayıp bırakıcaz.
evet 300 üstüne çıkmayacagımıza göre gerekte yok,
pekii şimdi gelelim asıl konuya,
c20ne için turbo listemiz standart bi şahin turboluyormuş gibi parça toplamaktan öteye geçmeyecek.
izmitte omega garaj polat abimiz'de bir c20 ne sc yaptılar kasa işleri bitmediğinden dolayı daha marş yapmadılar,sıkıştırma düşük olduğundan xe den daha sağlıklı güçler alınabileceğini söylemişti ayrıca sc kit olarak daha ucuz olarak geliyordu(şimdi nedir ne değildir bilemem)bnmde bir kadett c hayalim var sc 20ne olarak ,yolun açık olsun
C 20 XE POWER...
Xe makina ila ne makina arasinda Sağlıklı güç ayrımı biraz kel alaka ve o motor devir dönmez
500 hp sağlıklı nasıl olcak 8 valve makina
Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
Uyanmak Gerek Uykulardan Artık
POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)
500 hp kovalayan yok Ender,
250 civarı alalım hakkaten fazlasında göz yok,
zaten kolu pistonun değişmesi gerekecek o güçten sonrasında bir dünya ıvr zıvır.
250 hp yi herhalukarda alırsın ama öyle kolay olmaz 110 hp makinayi 250 yapmak
Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
Uyanmak Gerek Uykulardan Artık
POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)