User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
28 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: C20ne

  1. #1

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    C20NE Turbo ?

    opelin vectra a kasada, kadett te kulandığı 2.0 8v motoru,
    turbolayan, yapan eden, bilgisi olan varmıdır?
    yurtdışında genelde hazır kitler mevcut.
    yorumlarınız nedir?

    rica ediyorum 16 v ye çevir daha iyi yorumu gelmesin

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok nokta enjeksiyon oldugundan piggyback bir cihaz (aem fic, emanage, apexi safc gibi) kullanarak turbolanabilir..

    Mekanik kisimda yapilacaklar belli, eksoz manifoldu, turbo downpipe, intercooler ve borulari, bypass valf ve wastegate icin vakum baglantilari, turbo icin yag ve varsa su baglantisi..

    Esas kisim bir sekilde artan yakiti ayarlamak, bunun icin listenin en basinda elektronik kisim ve buyuk enjektorler var. Wideband mutlaka olacak..

    Olmayacak bisey yok

  3. #3

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    komple sıfırdan piggback e göre bir tesisat yapılmalı. orada katılıyorum.
    -da acabalarım şunlar şuanda,

    kollar zayıf kalır? açmışken değiştirelimmi?
    pistonları-kolları orjinallemi yoksa forged bir kol bulup yenileyelimmi?
    üzerinde cıkan F20 şanzıman çokmu kısa gelecek?

  4. #4
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lnd_samet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    komple sıfırdan piggback e göre bir tesisat yapılmalı. orada katılıyorum.
    -da acabalarım şunlar şuanda,

    kollar zayıf kalır? açmışken değiştirelimmi?
    pistonları-kolları orjinallemi yoksa forged bir kol bulup yenileyelimmi?
    üzerinde cıkan F20 şanzıman çokmu kısa gelecek?
    F20 kisa kalmaz
    Kollar 300 hp ye kadar dayanır
    16v cevirsen her parça var bu şekilde custom cok uğraşırsin
    Illa bunu yaoacam derse pistonu yolla je ye custom forged yapsın ayni şekilde kolda oyle olur
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  5. #5

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    custom harici forged olmadığı için mecbur özel yaptırmak lazım. yada kırılmasını beklemek.

    8v i 16v ye çevirmek hakkında detaylı döküman arıyorum. neler lazım diye.
    varmı bilgin avukat bey?

    f20 nin kısalığını bende anlamadım ama forumlarda(alman) turbodan sonra hızlı devir bitirdiğini f18 geçince daha iyi oldugunu yazmışlar

  6. #6
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lnd_samet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    custom harici forged olmadığı için mecbur özel yaptırmak lazım. yada kırılmasını beklemek.

    8v i 16v ye çevirmek hakkında detaylı döküman arıyorum. neler lazım diye.
    varmı bilgin avukat bey?

    f20 nin kısalığını bende anlamadım ama forumlarda(alman) turbodan sonra hızlı devir bitirdiğini f18 geçince daha iyi oldugunu yazmışlar
    Blok ta tek değişiklik yag dönüş rekstriktorunu degiscen gerisi intrenalleri aynimi bakmam lazimnpiston farklı onu biliyorumda kapak alcan alcak cok malzemen var ben f18 f20 kirmasi karisik bor sanziman kullandim ama atmo içindi kisa oranlı gt28 takinca kirilmisti
    300 hp ye kadar hersey sorunsuz sonra birton degisiklik istiyor para gomeceksen girismeni tavsiye ederim
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  7. #7
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kapak beyon tesisat enjektor akismetre ve diger tum sensorler piston farkli.bekledigin guc nedir? Motor iicine girmene gerek yok. Zaten oldukca dusuk sikistirmali bir motor. Guzel karisimla iyi gc verir 16v e eger 250 hp ustu istiyorsan cevir.

  8. #8

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8v den 16 v ye çevirmek çok meşakkatli anlaşılan, doğru tahmin etmişiz
    eyvallah Erhan,
    k03 le 0.5 basılsa zaten dediğin gibi 200 hp alınır binilir.

  9. #9
    Havayı Koklayan Adam Redfish16V - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.703
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    c20ne lerde f18 çıkıyor diye biliyorum,aslında seh bulunsa çok güzel yapılır gayetde zevkli binilir
    Progressive Trance & Progressive House Music Producer.
    Spotify : https://open.spotify.com/artist/24ek...jQ&dl_branch=1

  10. #10
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lnd_samet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8v den 16 v ye çevirmek çok meşakkatli anlaşılan, doğru tahmin etmişiz
    eyvallah Erhan,
    k03 le 0.5 basılsa zaten dediğin gibi 200 hp alınır binilir.
    bencede en temizi.. diger turlu komple bastan ugrsmak lazım, 500 hp lik setupla aynı paraya cıkar 200 hp lik setup

  11. #11

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erhan iyi güzel diyorsunda.
    xe ye dönmek için üst kapak atesleme ıvır zıvır derken minimum 4-5 bin liralık malzeme harcıyorsun.
    kagıt üzerinde 136 dan 150 ye çıkarıyorsun..
    sonra turbolayacagım desen masraf xe dede ne dede aynı nerdeyse.
    her ikisinede piggback yaptıgımızı düşünürsen. masraf aynı.

    c20 ne nin gideceği sınır belli
    c20 xe nin ise daha önü acık haklısın. ama tutupta 350-400 gibi yürütelim demedikçe gerçekten mantıklımı sence?

    benmi yanlış düşünüyorum aga?

  12. #12
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lnd_samet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erhan iyi güzel diyorsunda.
    xe ye dönmek için üst kapak atesleme ıvır zıvır derken minimum 4-5 bin liralık malzeme harcıyorsun.
    kagıt üzerinde 136 dan 150 ye çıkarıyorsun..
    sonra turbolayacagım desen masraf xe dede ne dede aynı nerdeyse.
    her ikisinede piggback yaptıgımızı düşünürsen. masraf aynı.

    c20 ne nin gideceği sınır belli
    c20 xe nin ise daha önü acık haklısın. ama tutupta 350-400 gibi yürütelim demedikçe gerçekten mantıklımı sence?

    benmi yanlış düşünüyorum aga?
    yanlıs anladın beni.. bende xe ye cevirmek masraflı olur diyorum. 250 hp ye kadar guc yeterliyse ne uzerine turbo stock motora en iyisi.. xe ye cevirmekle yada let e cevirmekle, nerdeyse guclu setup yapmak aynı para...

  13. #13

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hehehe bende şaşırmıştım ,
    eyvallah.
    yurtdışındakilerin mantıgından gideceğiz o zaman.
    turbolayıp bırakıcaz.
    evet 300 üstüne çıkmayacagımıza göre gerekte yok,
    pekii şimdi gelelim asıl konuya,

    c20ne için turbo listemiz standart bi şahin turboluyormuş gibi parça toplamaktan öteye geçmeyecek.

  14. #14
    41DN370 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul&Trabzon
    Mesaj
    86
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    izmitte omega garaj polat abimiz'de bir c20 ne sc yaptılar kasa işleri bitmediğinden dolayı daha marş yapmadılar,sıkıştırma düşük olduğundan xe den daha sağlıklı güçler alınabileceğini söylemişti ayrıca sc kit olarak daha ucuz olarak geliyordu(şimdi nedir ne değildir bilemem)bnmde bir kadett c hayalim var sc 20ne olarak ,yolun açık olsun
    C 20 XE POWER...

  15. #15
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Xe makina ila ne makina arasinda Sağlıklı güç ayrımı biraz kel alaka ve o motor devir dönmez
    500 hp sağlıklı nasıl olcak 8 valve makina
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  16. #16

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    500 hp kovalayan yok Ender,
    250 civarı alalım hakkaten fazlasında göz yok,
    zaten kolu pistonun değişmesi gerekecek o güçten sonrasında bir dünya ıvr zıvır.

  17. #17
    sasuta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    Ataşehir/İstanbul
    Mesaj
    549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lnd_samet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erhan iyi güzel diyorsunda.
    xe ye dönmek için üst kapak atesleme ıvır zıvır derken minimum 4-5 bin liralık malzeme harcıyorsun.
    kagıt üzerinde 136 dan 150 ye çıkarıyorsun..
    sonra turbolayacagım desen masraf xe dede ne dede aynı nerdeyse.
    her ikisinede piggback yaptıgımızı düşünürsen. masraf aynı.

    c20 ne nin gideceği sınır belli
    c20 xe nin ise daha önü acık haklısın. ama tutupta 350-400 gibi yürütelim demedikçe gerçekten mantıklımı sence?

    benmi yanlış düşünüyorum aga?
    Bir yanlışlık var. C20NE'ler 136 değil 110hp ve XE'ye çevirdiğinizde alacağınız f/p oranını hiç bir şekilde alamazsınız. 40hp kazancınız olacak.

  18. #18
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    250 hp yi herhalukarda alırsın ama öyle kolay olmaz 110 hp makinayi 250 yapmak
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  19. #19

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sasuta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir yanlışlık var. C20NE'ler 136 değil 110hp ve XE'ye çevirdiğinizde alacağınız f/p oranını hiç bir şekilde alamazsınız. 40hp kazancınız olacak.
    xe ye çevirmenin maliyetini ne kadar düşünerek f/p oranını belirlediniz?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •