User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
50 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: AR106 (gırtlak stock)

  1. #1
    strosFer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    tekirdağ
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    AR106 (gırtlak stock)

    merhaba arkadaşlar aracım tu5j4 106 gtı 99 mdl.
    konu başlıgındada belirttigim gibi çogu arkadaşımız gibi stock motora sadık kalarak(piston ve ekzantriksiz ) birşeyler yapmaya çalıştık. aracın motoru şu an %80 durumda tamamlandı şuana kadarki resimleri yüklenicektir.
    olumlu olumsuz tüm yorumlara açıgım.

    koneks 78,90 piston
    oem c2 vts eks
    ince conta
    oem 307 türbülatör kapaklar
    emme & eksoz port polish
    kapak limit taşlama
    oem subap gayd ve subap last
    oem std ana kol yatak
    oem yag pompası
    custom hafif volan 4,1 kg
    gc seramik bronz debriyaj diski
    13-59 ayna mahruti
    46 mm keıhın itb ( polish )
    aem ems4
    innovate mtxL
    bosphorus stage1 metanol kit
    custom krom headers 4*1 ( gökhan tekin )
    custom krom 51 düz boru ( gökhan tekin )
    63 mm markası okunamıyan dandik ekzos
    bu arada 50 mesaj kuralınıza uymayı gerçekten çok isterdim ancak boş ve gereksiz muhabbeti sevmedigim tech uyelıgımın aracı bitirmeye yakınken onaylandıgı için uyamıyorum kusurum varsa affola.
















    telefonumdaki olan resimler bunlar arkadaşım prof makıneyle resim çekme önerisinde bulundu yakın amanda daha ayrıntılı foto yuklenecektir.

  2. #2
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kendinizi uyelerde tanitin ondan sonra yardim gelicektir yonetimden uyari alicaksiniz

  3. #3
    fthdrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Fikirtepe
    Mesaj
    10.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    235 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ve araç stock öyle mi

  4. #4

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.078
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock anlayışın bir harika dostum............ Ne içiyorsan bana da bir tane..................
    Okumadan imzalamam.....

  5. #5
    GTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock degil, merdiven altı performance olmuş bu...
    egz. Oem kalacaksa itbden birsey bekleme
    limit taslama ve ince conta olmamis
    koneks piston hic olmamis lakir lakir avans vuracaktir arac kirmadan yurumesi buyuk sans.

  6. #6
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı fthdrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ve araç stock öyle mi
    Yeni moda bu artık. Aynı marka parçalar ile stok

  7. #7
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne içiyorsunuz soyleyin bızde kullanalım

  8. #8
    strosFer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    tekirdağ
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar yukarıda yazdıgım gibi tüm yorumlara açıgım.
    ekzantrik olmadan itb iş yapmaz denilmiş eyw. ancak ben bu listeyi merdiven altında yaparken en az 2 ay bu forumda daha önce yapılmış projeleri okudum araştırdım ve uygulamaya geçtim
    stock motor itb f7r örneginde oldugu gibi kırarsın yürümez olmaz gibi zihniyet zaten olucaktır sonuçları hep beraber görücez inş.

  9. #9
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aem biraz uğraştırmasa bari o kadar para verdiniz, vems alsaydınız. Bu kadar içini açtınız kapattınız piston eksantrik yay şapka taksaydınız bari.. yorumlar çok güzel olmaz çünkü çok mantıklı değil. Ben kapağım hiç açılmamış ve açma ihtiyacı da duymadığımdan ona göre eksantrik aldım taktım. kapağı açacak olsaydım ve itb yapacaksam mutlaka sıkıştırma gerekiyor.. Bu kadar hava alacak araba da enjektör, pompa noldu hangi benzinle besliyorsunuz?
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  10. #10
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motorda sıkıstırma ve ekzantık olmadan nasıl guc almayı planlıyorsunuz ?

  11. #11
    strosFer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    tekirdağ
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakın zamanlarda sadece port polish ve eksoz la 160 hp tekerde aldım diyen kişiler ve firmalar oldu. sadece ecu ile 150 hp yaptım diyen arkadaşlarda yok degil ben stock motor üzerinden kendi hesaplamalarımla bu parçalarla 160 hp hedefliyorum çok fazla bir beklentim yok ayrıca benim bildigim kadarıyla itb 10,5 cr ve üzeri araçlarda oem enjektörler olsa dahi kesin verim alan kişiler örnekler bu forumda var.
    ayrıca oem olan c2 vts ekzantrikleri orjınallerınden daha dereceli ve kam degeri yüksektir. yakıt olarak 95 oktan pompa yakıtı ve metanol kullanılacak.

  12. #12

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İst53
    Mesaj
    2.552
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en azından inanmışsın bi hedefin var tebrik ederim inş herşey istediğin gibi olur

  13. #13
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O zaman ben sorayım umarım düzgün bir cevap gelir.

    Neden koneks piston ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  14. #14
    strosFer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    tekirdağ
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten amaç bu inanmak ve başarmak. dedigim gibi çok yükseklerde gözüm yok maksat ayrı bişey olsun . ayrıca araç komple( A dan Z ye ) sökülüp kaporta ve boya revizyon olmaktadır . egolarımı tatmin etmek için aldıgım kendimi denemek için yaptıgım araçtır. listemi okuyan arkadaşlar kırılma durumunda zarar görecek parçaların maddi degerinin fazla olmadıgını anlıyacaklardır.

  15. #15
    strosFer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    tekirdağ
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    schumi tşk ederim en dogru ve mantıklı soruyu sordun aslında bende senin bu konuya dahil olmanı çok istiyodum bu forumda bu listeyi çok araştırdım hatta bazı şeyleri senin yorumlarındaki tavsiyelerin üzerinden yaptım. piston meselesine gelince gerçekten çok istedim o zaman almayı hep bi aksilik oldu son anda kaldı ( maddi yönden ) sonra uygun olan koneks aldım m52 almayı düşündüm m52 mantıken kırmaması mumkun degıldı ( benim görüşüm) ve kapagı koneks+portpolish+ince contayla kapattım. bi süre o sekılde bekledı sonra maddiyat el verdıkce dıger parçaları almaya başladım. açıkçası koneks ten bende pek umutlu degilim

  16. #16

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    doğru yapılırsa bu setuptan güzel şeyler çıkar.(bütçesine göre)
    iyi bir timing de şart.
    koneks pistonlar bi wössner,wiseco veya oem gibi değil ama, bildiğim koneks ile yürüyen motoru çok daha sorunlu olan başka model araçlar var.
    kısa ömürlü olacağını düşünmüyorum doğru yapılırsa herşey ama dediğim gibi.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  17. #17
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu işler forum okumakla olmuyor maalesef.

    Eger yapilan işe yaradiysa , verim alindiysa foruma yaziliyor.

    Ben hic gormedim nasi motor kirdigini,nerde yanlis yaptigini foruma yazan.

    Onun için forum ortami hep günlük güneşlik , sanayiler evlere şenlik

  18. #18
    K.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu işler forum okumakla olmuyor maalesef.

    Eger yapilan işe yaradiysa , verim alindiysa foruma yaziliyor.

    Ben hic gormedim nasi motor kirdigini,nerde yanlis yaptigini foruma yazan.

    Onun için forum ortami hep günlük güneşlik , sanayiler evlere şenlik
    ben kırdım vtecimi. silindir kapağını söktük 3 piston çıktı 4.cü parçalanmış içerde. ***** gömlek helva olmuş blokta birşey yok sanıyorduk. aracı sattım alan çocuk hazırladığımız canım projenin içine etti 2 ay önce birine çakmam lazım diye gezerken bugün 36 dan birine itelemeye çalışıyor. sorsan safe modda teker 190 ama neden safe modda olduğu bile açıklanmıyor. şakır şakır avansla 5 6 bin km kullanıldı araba çünkü. blokta da dikiş varmış yani herşey güllük güneşlik değil bence bu işlerde.

    herşey parçada vs de değil. şansta lazım bu işlerde. bir de ustanı iyi seçmen gerekli diye düşünüyorum zaten yorumlardan okuduğum kadarıyla riskli bir setup hazırlanmış.. yukarıdaki örneğimdeki gibi benim bilmemneyim çok iyi ustadır vs diye birine yaptırırsan sanırım sonra sende birinin günahına girmeye çalışmak durumunda kalabilirsin. herşey gönlünüzce olsun.

  19. #19

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    250
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Koneks yerine 307 piston,
    Kapak taşlama yerine ince conta,
    İtb ve beyin yerine C2 emme - evo kelebek
    C2 eksantrik yerine pt51,
    Fidanza hafif volan,
    Yazılım (ethanol karışım)
    Bide aracı hafifletseydin keşke gayet tatminkar olurdu..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •