User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: turbo pal buyutme hk yardım

  1. #1
    metin_1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul- Silivri
    Mesaj
    1.240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question turbo pal buyutme hk yardım

    merhabalar corsa 1,3 cti aracım var gecen gun alper abıye yazılım yaptırdım su an keyıflı oldu bıraz daha guc almak ıcın bır kac arkadasla konusurken soyledıler turbo panellerını buyut dedıler bana bunun ne gıbı bır artısı olur beygır alırmıyım yada cekıs guclenırmı nasıl yapılır ne kadara mal olur paneller buyudukten sonra tekrar yazılım gerekırmı ? sızlere sormak goruslerınızı almak ıstedım sımdıden tesekkurler

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Panel degil pal

    Yani pervanesi.

    Hibrit turbo ifadelerini duymussundur, hibrit turbonun anlami pervaneleri farkli turbolardan alinip, mevcut turboya uygulamak.

    Bunun icin turbo salyangozlarini isleyip buyutmek gerekir.

    Amaci motora daha fazla hava sokabilmek.

  3. #3
    metin_1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul- Silivri
    Mesaj
    1.240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlıs bırsey kullandıysam affola yanı burda bu ıslemı yaptıgmızda otomatık olarak haa gırısı fazlalıgından arac dahamı verımlı oluyor yanı beygır artıyor? malıyetı nedır acaba?

  4. #4
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pal büyütme , turbonun salyongozunun da traşlanmasıyla tam verimi verir , öyle 50 hp beklememek lazım tabi , supap büyütme gibi düşünebiliriz , aynı basınçta içeriye daha fazla hava sokma.

  5. #5
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hic bulasma. Astari yuzunu gecer...

  6. #6

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı metin_1989 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlıs bırsey kullandıysam affola yanı burda bu ıslemı yaptıgmızda otomatık olarak haa gırısı fazlalıgından arac dahamı verımlı oluyor yanı beygır artıyor? malıyetı nedır acaba?
    Otomatik olmuyor.

    Yazilim ile daha fazla basinca izin verilmesi lazim ki daha fazla hava girsin.

    Eskiden basinci acsanda turbo hava debisi belli bir havadan fazlasini motora ufleyemiyordu hava isiniyor ve turbo cok hizli dondugu icin kisa surede gumluyordu.

    Pervaneyi buyutunce ayni devirde (turbo pervanesinin devri!) motora daha fazla hava gonderebileceksin. Havayida fazla isitmayip yuksek verim alabileceksin.

  7. #7

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pal büyütme , turbonun salyongozunun da traşlanmasıyla tam verimi verir , öyle 50 hp beklememek lazım tabi , supap büyütme gibi düşünebiliriz , aynı basınçta içeriye daha fazla hava sokma.
    Fazla hava icin basinc acilir hep.

    Turbo buyuten hep basinc acmistir mutlaka.

    Eger ayarli basinc mevcut turbo icin cok cok verimsiz degilse, turboyu buyutsen bile ayni basincta iceri hiren hava debisi 3 assagi 5 yukari aynidir.

    Ama sicakliktan dolayi havanin kutlesi etkilenir. Turbonun verimligi oldugu aralik ifadesini bu yuzden kullandim.

  8. #8
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fazla hava icin basinc acilir hep.

    Turbo buyuten hep basinc acmistir mutlaka.

    Eger ayarli basinc mevcut turbo icin cok cok verimsiz degilse, turboyu buyutsen bile ayni basincta iceri hiren hava debisi 3 assagi 5 yukari aynidir.

    Ama sicakliktan dolayi havanin kutlesi etkilenir. Turbonun verimligi oldugu aralik ifadesini bu yuzden kullandim.
    Flow artışını açıklamaya çalıştım ağabey.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •