The engine now delivers 562bhp at 6,800 rpm, and 469lb ft of torque. Those are respective rises of 20bhp and, um, 3lb ft.
This is the new Nissan GT-R | Top Gear
İçi de makyajlanmış. Direksiyon güzel ama dash eskisi daha güzel gibi geldi.
![]()
The engine now delivers 562bhp at 6,800 rpm, and 469lb ft of torque. Those are respective rises of 20bhp and, um, 3lb ft.
This is the new Nissan GT-R | Top Gear
İçi de makyajlanmış. Direksiyon güzel ama dash eskisi daha güzel gibi geldi.
![]()
önden bi lfa havası sezdim gibi.Sonunda ön tampon yapmayı başarabilmişler (: saçma olacak sorum belki ama neden manuel yok ?
canları sıkıldıkca makyajlamayı seviyor adamlar özellikle japonlar. iç taraf daha lüks göstermişler ama eskisinin içi daha hoştu bencede
1881 - 193∞
Fena hem de çok fena yavrum benim.
Murat CANTÜRK
Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
Renpar Sigorta
info@renpar.net
Bence bir supersport aracın içi bu kadar konforlu olmamalı. Ama sonuçta ne olursa olsun o bir gtr, her şey yakışır.
Dış tasarım çok fena olmuş. Ancak eskisinin de içi çok güzel değildi buda güzel olmamış.
Belki taba deriden dolayıdır ama çok demode ve cafcaflı görünüyor.
bu araba için kendime 2-3 sene verdim..Allah izin verir planlarımda tutarsa olacak
Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri![]()
Galiba ağırlık farkı yok.
https://www.youtube.com/watch?v=NjkfOY5vNXM
https://www.youtube.com/watch?v=0swIwO5vkyI
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)