selam
bende bi ek9 1.4 is var temiz
araci 21 liraya aldim. sanirim buna k koysak maliyeti 45 lirayi bulur. hazir mi almak mantikli?
oyle ise ek k20 n/a larin fiyati nedir?
yoksa hazir almaktansa kendin yapmayi deneyip cilesinin stresini mi yasamak?
selam
bende bi ek9 1.4 is var temiz
araci 21 liraya aldim. sanirim buna k koysak maliyeti 45 lirayi bulur. hazir mi almak mantikli?
oyle ise ek k20 n/a larin fiyati nedir?
yoksa hazir almaktansa kendin yapmayi deneyip cilesinin stresini mi yasamak?
Arabacı Ağır japon..
cidden ek4 ler 21 lira ediyormuneyse hazır al diycem bi türlü yap diycem başka türlü her türlü sılıntı
![]()
Şuan Crx in üstünde olan yürür durumdaki stock K20 motorumu yakında sökücem istersen sökmeden gelip gör dene öle alırsın Satıcam cumartesi akşamı bi m3 le rolling yapılacak kısmetse videoları da paylaşıcam zaten
İstersen de komplede verebilirim
PROSTOCK GARAGE
SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS
Edit yok ya
Swap Projesinin konusu var ordan bakabilirsin
PROSTOCK GARAGE
SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS
anladim havalar soguyuncaya anca netlestiririm mevzuyu. aama bilgi icin tesekkurler.
ek k20 lerde direksiyon tepkisi ve susansiyon genelde ne yapiliyor? 90 hp lik araba 220 hp lik guce nasi adapte oluyor? arabalar guven veriyor mu? yuksek hizlarda makaslarda? bunu nasil saglariz.
simdi ek civic imde direksiyon yayla gibi. tepki cok zayif.
Arabacı Ağır japon..
güven müven yok hacıgüvenlik paketli ies olsa hadi neyse
Şaka bir yana ben her zaman swap yapacaksam bilindik yapılmış bir arabayı almayı tercih ederim. Parçası işçiliği aksiliği tekrar parçası işçiliği yağı suyu ıvırı zıvırı en önemlisi zaman ve sağlığını ikinci plana atıyorsun sanayiide arabanın başında durup usta ile ilgilenmen lazım bir de
![]()
hazır alırsan ucuza gelir,kendin yaparsan içine siner,ayrıca türkiye'de ek9 yok bilgin olsun
komançero garage
Edit ah edit geri gelse
Swap araçlarımızla Kan atlılarla sıkıyoruz
PROSTOCK GARAGE
SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS
denildigi gibi hazır almak daha mantıklı.
peki sagı solu toparlanmış, içi dışı güzel, kaliteli
F.E.H. K20 N/A EK hb'e kaç para verilir kaç para istenir?
internette bi 39'a füme var, bi de 70'e sarı var
ruhsata işli olup olmaması ne kadar degerini oynatır?
Hakkı nedir? 35-50 arası mı?
Arabacı Ağır japon..
Ben de bazı sorular sorayım konu sahibinin izniyle;
-Diyelim K20 EK4 aldık ya da yaptık.Günlük kullanıma uygun oluyor mu acaba?Debriyajı,direksiyonu falan sert hale geliyor mu?
-Frenler yeterli geliyor mu?
-Kullanırken,bakım yapılırken falan özellikle dikkat edilmesi gereken hususlar var mı?
Ruhsata işli olması zaten işin en önemli kısmı bence.Fiyat olarak da bence en az 10 bin farkettirir.Sonuçta polis amca yakalarsa Tanju Çolak durumuna düşülebilir.
Düzgün birşey istiyorsan zaten k20 swap harici yürüyene de günah bağışlamak lazım. ıvırı zıvırı bi ton para. hazır k20 li ek da alsan para harcıcaksın illaki. 2 ucu boklu deynek. bu işler akıllı adam işi değil, çok düşünmeden dalmak lazım![]()
tartışma götürmez gerçek ; tabiki hazır.
sarışın bakımlı bi kızla çıkmak demek eglencelik kısım için sadece bir miktar paraya ihtiyaç duymak demek,
fakat sarışın bakımlı bi kız arkadasın yoksa eglence paket öncesinde sarışın hale getirmek için ömür tüketmek demek.
Ben olsam hazır almazdım, sürüne sürüne ayırdığım bütçeyi zorlaya zorlaya kendim yapardım.
ama ben manyağım bana bakma düzgün bi hazır bul al kardeşim
eren bu direksıyon gundelık kullanma vs cok irdeledim ben gittim baktımda il dışına çıkıp en sonunda ep3 geri aldım kendım topladım. ek eg crx vs gündelik kullanamazsın swap kiti vs istediği kadar olsun arabanın orjınalı olmayan şeyi ona belirli aparatlarla uydrmaya çalışıyorsun sonuçda almışsın fk2yı gundelık sakın arabanda var hala kaşıntı arıyorsun kendıne
Mahşein üç atlısı
dmrc garaj
35 cvk 31 s2000
35 eu 122 vti
35 ke 9481 egk20
bu bir surec 70 liralik k20.swapta var 50 liralikta taktigi malzemesinden kullandigi markaya gore bile belki arada milyarlar oynar. kesinlikle kimin ne yaptigi belli olan hazir bir araba alirim. vede gundelik kullanimdan vazgecerek
Selam,
EK4 K20 yapıp günlük binicem diye bir şey asla yok. Haftanın 2-3 gününü sanayide geçirirsin. Bu 2-3 günün tüm günü olmasada sanayiye mutlaka uğrarsın.
Ama gazlarken alacağın zevk apayrı o başka konu.
Sakin kullanımda binsen bile;
Sadece sanayiye motor arızası olarak değil, yeri geliyor marş basamıyorsun, yeri geliyor ateşleme saçmalıyor, yeri geliyor yürüyende anormallik oluyor.
Yani kafan rahat hiçbir zaman binemezsin. Kontağa basayım, vurayım istanbuldan çeşmeye yapamazsın yani.
Eğlencelik binilir bu tip araca, haftasonu dibine kadar gazlarsın, çeker bakımını yaparsın.
1 hafta gazlasan 1 haftanı bakıma vericeksin totale vurursan 1 senede.
Forumda yazılan veya yazılacak olan " yoo, hiçte sanayiye gitmiyoruz kardeş, taş gibi honda bu, swabını adam gibi yaparsan birşey olmaz" diyenlere sen bakma.
Bu tipler ya sanayici, ya da rahat işleri olan, esnek saatleri olan insanlar, rahatlıkla sanayiye gidebilen insanlar.
O yuzden en mantıklı K20 gidip EP3 olanını alıp orjinal şekilde binmek.
" If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
Eger drag,roll kovalannacaksa yapılır fakat bi ekk20 parasıni da 1 2 senede harcarsin gene arabaya.. Kendin yapmaya kalksan icine sinmesi için cook ugrasacaksin,hazir alsan içine sinmeyecek. Yani her sekilde problem.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)