User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
66 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: hazir Ek k20 mi almali yoksa kendin mi yapmali

  1. #39
    drivertech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende k20a2 swap hakkında araştırmalar yapıyodum, burdaki yorumlarla netleşir gibi oldu konuyu açan forum üyesine teşekkrler , yorumlarda çok bilgilendirici , 13.500bin tl civarı motorlar var sanzuman aks tesisat beyin olmak üzere , yaklasık 25bin tl de üzerine harcamak gerekiyor sanırım , 40k yeterli oluyor sanıyorum - + 'sı illaki vardır olur, benim tek düşündüğüm konu klima sistemi tabiri caizse cuk oturuyor mu ikincisi frenleri bence arabayı ağırlaştırmadan güçlendirmek zor . Vti kullanan birisi olarak yazıyorum . Yaparsam ilk swap işlemi olacak fakat bilgili kişilerin yorumları b18c5 type r engine swap daha mantıklı dememe sebep oldu. K20 motorun karterin yere çok yaklaşması ve haliyle aks porya vs. Bunların ekstra işleme modifiyeye gereksinim duyabileceği , ters motor olması , kısacası b serisinden devam etmek daha mantıklı geldi...
    Vtec

  2. #40
    ozyt1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben bir yıldan fazla eg k20 turbo kullandım. Aracı hazır almıştım ama çogu titizliğimden olsa da epey uğraştım. Roll da inanılmaz keyfliydi. Sanayiye servise girmemeniz mümkün değil, düzenli olarak en az haftada bir girersiniz. Swap araç günlük kullanım için riskli olur. Top speed seviyorsanız (250+) yüksek süratlarde araç stabil olmaz. Ama alt toplamda fayda/maliyetine bakarsanız yapılabilir.

  3. #41
    Gry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Beyoğlu
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu sahibinin izniyle bir soru sorayım

    Dikkat ettimde en çok swap "EG" kasaya yapılıyor, bunun belli bir sebebi varmı?

    Yalnız "EG"ler fena
    ayrıca EK kasaların poryaları k swap için pek uygun değil aslında , motor ileride kaldığı için akslara orantısız yük biniyor.

    EK kasa da yapılacaksa eğer alt tarafın EG yürüyeni olarak çevirmeniz daha sağlıklı olacaktır.

    şahsen ben k swap yapacak olsam EG yi tercih ederim..

  4. #42
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sorunsuz bi motor aldiktan sonra, yuruyeni freni koyduktan sonra,haftada 1 sanayiye gitme nedenini biri aciklasinda bilelim motor dertsizse, yuruyen fren iyiyse cay icmeye gideriz sananiye baska birsey olmaz.k20 nin farkli kasada olmasi sorunmu cikaracak.bide adam feh diyor. Tadindan yenmez mis gibi binilir

  5. #43
    ozyt1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorunsuz bi motor aldiktan sonra, yuruyeni freni koyduktan sonra,haftada 1 sanayiye gitme nedenini biri aciklasinda bilelim motor dertsizse, yuruyen fren iyiyse cay icmeye gideriz sananiye baska birsey olmaz.K20 nin farkli kasada olmasi sorunmu cikaracak.bide adam feh diyor. Tadindan yenmez mis gibi binilir
    Benim araçta sorunsuz motor ve full yürüyen vardı, standart hali 100 - 110 hp olan kasaya 470 hp motor koyunca bir şeyler çıkıyor elbet, hiç birşey çıkmasa bile mutlaka gazlamadan lifte alıp yürürle ilgili kritik yerleri elden geçirip sıkmak gerekiyor. Daha da detay isterseniz PM atın, bir akşam çay kahve içelim uzun uzun anlatırım.

  6. #44

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    2.338
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozyt1000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim araçta sorunsuz motor ve full yürüyen vardı, standart hali 100 - 110 hp olan kasaya 470 hp motor koyunca bir şeyler çıkıyor elbet, hiç birşey çıkmasa bile mutlaka gazlamadan lifte alıp yürürle ilgili kritik yerleri elden geçirip sıkmak gerekiyor. Daha da detay isterseniz PM atın, bir akşam çay kahve içelim uzun uzun anlatırım.
    seco da zamanının hondacısıdır. atmo turbo vtec cok yaptı. Bizde mk3 golf e 1.8t swapladık ıllaki oem araçta olduğu gibi olmuyor illaki her hafta olmasa bile 2 haftadır bir sanayiye ugrayip kontrollerini yapmakta fayda var.
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dün akşamki yarıştan önce start verecek olan hatun dediki elimi bı yerıne götürüp : kazansanda kaybetsende bu senın ama kazanırsan hepsi senın , iliğimi guruttu gevurun gızı yarışı kazandıktan sonra

  7. #45
    vtec26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir- Eskişehir
    Mesaj
    763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K serisi çok güzel ama ben olsam EG ye B18c koyardım
    Naturally Aspirated FTW
    e36 3.28 Coupe individual

  8. #46
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.644
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Swap k20 Crx candır gerisi heyecandır
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  9. #47
    meganes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim görüşüm,kendi yerim kendi takımlarım ve birtanede liftim olmadan,hayatta swap işini girmem
    aracı yüksek fiyata satmam için elinizde 'jdm' yazısı varmı ??

  10. #48

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Swap illa başa bela olacak diye bişey yok. Ama unutulmamalı ki arabanın şase vs diğer parçaları o güce göre üretilmiş parçalar değil. Şase ne kadar tatmin edebilir şüpheli. Frenler kesin ama kesin olarak güçlendirilmeli günlük kullanılacaksa. Sadece yay takarak arabanın yol tutuşunu sağlayamazsın iyi bir ağırlık dengesi için yükseklik ve sertlik ayarlı iyi bir amortisör alınmalı. Güvenlik paketli bile olsa ağırlık dengeleri değişeceği için güçlü frende arkası yaprak gibi sağa sola sallanacaktır o nedenle amortisör de ayarı da çok önemli. Günlük kullanım demek sürekli risk altında kullanmak demek o nedenle bunlar yapılmalı. Swap yapıpta gazlamayan adam olmaz. Yeri gelecek tın tın eve giderken birisi sıkıştıracak sinirlenip gazlayacaksın vs.

    İşin sanayiden çıkmama kısmına gelince swap yapıpta kimse stock K20 kullanmaz sanmıyorum; illa ki FEH ve Kpro takılacaktır. İşte ondan sonra kalıntı başlar sanayi de kendine dükkan kiralarsın.
    illa ki Feh beyin v
    IN BOOST WE TRUST

  11. #49
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok yakın tanıdıgım arkadasımda
    ekk20 swap civic var
    frenlerı ek9
    yuruyenı saglam coılover var
    arkadas her gunde gazlıyor

    sanayıye yag su harıcınde gıttıgını gormedım

    satılıkta al vtec var eskı arabam swap ıcın cok uygun alıp k20 koyup devam edebılırsın yuruyen saglam frenler ek9 daha ne olsun

  12. #50
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güce dayanmayacak diyenler zaten b serisi 200 hp üretebiliyor.? kanashibari(ercan'ın) ekk24 aracı doğru parçalar ve usta seçilerek yapıldığı için hiç sıkıntısız daily drive kullanılmakta.bu aracın swap işlemini yapan garaj bizim arkadaşımız olduğu için sürekli orda olmamıza rağmen ben son 1 senedir ercan'ın arabasını orda hiç görmedim.Bu aracın yapım aşamasından önce, ercan'ın ufak bir civatayı araştıracak kadar dengesiz kişilikte biri olduğu için araç gerçekten sıkıntısız ve güzel yapıldı.
    tabiki memlekette çok sorunlu baştan savma yapılan swap araçları gördükten sonra insanın gözü korkuyor.doğru usta doğru parça kullanırsanız hiç sıkıntısız bir swap aracınız olacaktır.şöyle de birşey var "ben 40 bin lira para harcadım ama arabam olmadı" diyorsanız geriye 2 şık kalıyor.1- Usta doğru usta değildir,2-Siz arabadan anlamayan parası olan birisiniz.Gerekli araştırmaları yapmadan parayı ustaya verip herşeyi ondan bekleyen kişisiniz.Ben gecenin 3-4 ünde ercanı çok online gördüm nette sabahlara kadar araştırma yaptı. Hangi parça daha efektif,hangi parça daha uyumlu,yada grup halinde çalışan aftermarket parçaların hangileri birbiri ile sorunsuz çalışıyor...

    kısaca swap işi ;

    1-Bilgi
    2-S.kmeden işi bilen bir usta
    3-Para gerektirir.
    komançero garage

  13. #51

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    guzel bilgiler herkese tesekkurler
    Arabacı Ağır japon..

  14. #52

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    akradaşlar ne şasesi ne freni ya


    yahu bizim ek 1.4 si lardan çok daha düşük civic eg 1.5 cxlere vx lere adamlar amerikada kanadada b18c5 takıp üstüne aşırı besleme ile abanıyor 200bin kmler alıyor emin olun şase değil 200hp 400hp yine kaldırır kalkıp 220hp yapıp 175/65/14 petlas lastikle aaracı sürmüyorsanız sorun yok çokta binlerce kanıtıda yaşanmışıda var

  15. #53
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozyt1000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim araçta sorunsuz motor ve full yürüyen vardı, standart hali 100 - 110 hp olan kasaya 470 hp motor koyunca bir şeyler çıkıyor elbet, hiç birşey çıkmasa bile mutlaka gazlamadan lifte alıp yürürle ilgili kritik yerleri elden geçirip sıkmak gerekiyor. Daha da detay isterseniz PM atın, bir akşam çay kahve içelim uzun uzun anlatırım.
    Walla cok iyi olur ogrenmis olurum. Sizin gibi bilgili bir arkadasi bulmusken bilgilenmemek olmaz

  16. #54
    ronay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    795
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    swap arabada gırtlak motor 200 bin km gazlayan kimmiş çok merak ettim
    Otomobil Yakıt Katkıları

    Vpracing-torco-prooctane

    https://instagram.com/fuelronay

  17. #55

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ronay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    swap arabada gırtlak motor 200 bin km gazlayan kimmiş çok merak ettim

    Ben! ve muhtemelen memleketdeki VTİ+ tüm EP3,FN2 ,S2000lerin X 1000 kadarı Amerikada ve Kanadada yaşıyan insan


    hayır eğer 2 dk harcayıp google amcada ingilizce B16-B18C lifespan yazarsan öyle burdaki gidip atıp tutanlar değil sayısız gerçektende bu swapleri yapmış yada yapanlar tanıyan birçok insanın bu motorlara 200-300km ömür biçtiklerini görürsün.


    ayrıca kim sürdüğü yolun tamamını gazlaya gazlaya geziyorki? gündelik araç olmazdı konu şimdi uçlara taşınanacak ya konu 200bin km +6000 rpm üstü vtec açık gezerek gazlaya gazlayaya döndü herhalde oda nasıl mümkünse artık

  18. #56

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gavur amerika bizden 30 sene ileride. adamların yaptıkları ustalık farklı, benzin yakıt farklı
    zaten TR de ki kırılmaların cogu benzinden kaynaklanıyor. aynı benzin ile avans acıyor ,piston sıkıstırması yükseltiyoruz. yakıt aynı kalınca elbet sonumuz hüsran oluyo
    Arabacı Ağır japon..

  19. #57
    ronay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    795
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amerika ve kanada da yaşayanları bilememde ülkemizde b veya k ları Gırtlak yükleyip +turbo yapıp 200-300 000 km kullanan görmedim siz varmışsınız sizi ve mekanikçinizi tebrik ederim abi merak ettim hangi araç bu ?
    Otomobil Yakıt Katkıları

    Vpracing-torco-prooctane

    https://instagram.com/fuelronay

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •