User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Aldığımız televizyon kırık çıktı (metro market)

  1. #1
    BuRaK_eFe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Aldığımız televizyon kırık çıktı (metro market)

    Metro marketten 2016 nın 10.cu ayının 30 unda 2 adet axen televizyon aldık.Aslında 1 tanE alacaktık 579 lira gibi bir rakamı görünce 39 led 2 tane aldım biride çeyiz vs gibi dursun diyerekten. Birini hemen kurduk standart bir aile olduğumuz için koy salona kalsın gibi diğeride ***** çeyiz adı altında kalınca kutusuyla öylece kaldı. Geçenlerde sohbet muhabbet konuşurken odaya bi tv alma fikri attım evde bizimkilerde al kur odana o zamana neler çıkar gibisine verdiler açtım kutuyu kurdum ekran kırık öyle ince bi çizgi filanda değil baya baya kırılmış zaten metroda dikine kutu ile duruyordu ama hiç şüphe etmedim bi sürü köpük vs var diye 1000 de 1 olur belki ama ihale bize çıktı. Açtım telefonu bu akşam metro ile görüştüm ilk söyledikleri şey garantisini onaylattınız mı oldu (aklı sıra oradan koparacak elaman) aynen o gün onaylattım dedim sonra ne zaman aldınız dedi? tarihi söyledim yok efendim beyaz eşya olsa kabul ederlermişde bilmem ne elektronik olduğu için onların yapacağı bişey yokmuş 6 ay az bi zaman değilmiş falan filan.Sordum arkadaşım bu şimdi bana girdi mi diye ? Yok beyfendi estağfurullah işte bilir kişi gelsin rapor tutsun onay versin filan dedi. Bilirkişi kim diye sorunca servis elemanı dedi.Şimdi servis gelse para koparmak için bunu kabul etmez yüzde 90 olarak. Bende danışmak istedim bu durumla alakalı bilgisi olan veya teknoloji mağazasında çalışan var mıdır ? Nasıl bir yol izlemek lazım ? Yardımcı olursanız sevinirim.
    #RenaultSport Clio-R

  2. #2
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi fikrim yok ama geçmiş olsun demek istedim..
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım

  3. #3
    Eren G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    31
    Şehir
    Izmir/Ankara
    Mesaj
    1.412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Direkt alti ayi gecmediyse fatura tarihi tuketici mahkemesine. 6 ay icindeki ayipli urunlerin ayipli olmadigini ispatlamak saticinin sorumlulugundadir.

  4. #4

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    isTanbul
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İş umarım bu kutuyu yetkili servis açacaktıya kalmaz .
    Baktın çok yokuş yapiyorlar işin uzayacak canın sıkılacak fiyatı uygun ise tamir ettir gitsin .

  5. #5
    Oznsrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Mesaj
    5.391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evde kırılmış olabilir mi

  6. #6

    Üyelik
    Dec 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    b.düzü
    Mesaj
    387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zor bi durum onlarda haklı sende haklısın..

  7. #7
    BuRaK_eFe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oznsrl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evde kırılmış olabilir mi
    Hocam evde kırılmış olması imkansız çünkü kendimiz getirdik araçda sabitleyip boş odaya koyduk zaten evde çocuk vs olmadığı için orda öylece kaldı. Ama işin yokuşuna vurup sizde oldu muhabbeti çekerler mi bilmiyorum şikayetvar diye bi site var oraya yazdım önce metro sonra axen'in müşteri hizmetleri ile görüşecem bakalım işin ucu nereye çıkacak.
    #RenaultSport Clio-R

  8. #8
    hondafit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Eskişehir-istanbul
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç iade değişim yada başka birşey olabileceğini sanmıyorum.Geçmiş olsun

  9. #9
    omco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    307
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eren G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Direkt alti ayi gecmediyse fatura tarihi tuketici mahkemesine. 6 ay icindeki ayipli urunlerin ayipli olmadigini ispatlamak saticinin sorumlulugundadir.
    Aynen böyle durum. Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun madde 10

    30.10.2016 tarihinde teslim aldığınıza göre 30 Nisan'a kadar vaktiniz var, bu süreyi geçirirseniz ispat yükü size geçecek. Umarım en kısa sürede sorunsuz halledersiniz

  10. #10
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapalı kutu tv leri servis açıp garantisini onaylamıyor mu?
    komançero garage

  11. #11
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benzer olay benim başımdan geçti salondaki tv eskiyince bizimkiler bi televizyon alalım dedi iyi benim vaktim olmuyo dedim gitmişler teknosa dan philips led tv almışlar sonra servis gelmiş kurulumu yapmış akşamda ben geldim kontrol edim dedim bi baktım sağ üst köşede kasanın birleşim yerinde çatlak var bizimkilere dedim bunu kontrol ettimi servis diye sordum ettiler çalıştırıp gittiler dedi babam iyi aldığınız yere geri götürmeden önce servisi arayın dedim hatta ben aradım önce yan çizdiler sonra sert çıkışınca teknosayı arayalım dönüş yapalım dediler ve tv yi gelip aldılar sonra bizde gittik üstüne fark verip samsung let aldık diyeceğim kutuyu kapatıp servisi arasaydınız kurulum ve garanti için gelip onlar açsaydı hallolurdu ama böylede zor biraz garantiye sokma kolay gelsin
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  12. #12
    zx6r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    398
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim bildiğim tv'leri servis kutusunu açıp kurup onaylıyor bende bimeksten tv aldım eve getirdim servis gelmeden açarsanız herhangi sorumlulk kabul etmeyiz dediler servisi bekledik kurup gittiler,arkadaşın dediği gibi tüketici mahkemesine başvurun yoksa ihale size kalacak gibi
    Kawasaki zx6r
    Nissan 350Z
    The Beetle

  13. #13
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    philips de başıma geldi. Ürün hb da dan alınma. Taşınma esnasında alıp kenara koymuştum. 1 ay gibi bir süre sonra servis geldi kutudan çıkardı çalıştırdıklarında kırık olduğunu anladık.

    Tv ürününde özellikle belirtmişlerdi servis açsın diye. Sizin içinde böyle bir kısıt var ise ve siz servis harici kurulum yaptıysanız haklı da olsanız bir sonuç alamazsınız. Otomatik olarak hasar kullanıcıdan kaynaklanıyor gibi bir durum oluyor.

    Servis ile uzlaşarak çözmeye çalışabilirsiniz belki. Servis rapor tutar sadece maddi açıdan onu külfete sokacak bir durum yok çünkü.,

    Alınma tarihi ile kurulum tarihi arasındaki süre ile ilgili link paylaşacak kimse var mı ? Ay olayı nerede yazıyor tam olarak.

  14. #14
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.511
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi üreticide haklı tüketicide... Artık televizyonlar çok büyük ekran ve yüzeyinin %50 si hassas cam dan oluşmakta.Bu yüzden kesinlikle servis açmalı tv yi... Sizin yapmanız gereken aldığınız gün servise ücretsiz kurulum yaptırmaktı servis açıp bakıp kırık olmadıgını onaylıyıp kuracaktı.Sonra siz tekrardan kutusuna koyup kaldıracaktınız bi köşeye.Sizinde kafanız rahat olacaktı üreticininde.Umarım değiştirirler.
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  15. #15
    immortalboss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Soma/Manisa
    Mesaj
    2.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi tarafsız olarak yaklaşmak gerekirse olaya şöyle düşünelim.Malı çılgın kargocu arkadaşlar hoplata zıplata taşıdı.Mal orda kırıldı.Tabi siz de koruması güzeldi vs. diye açıp kontrol etmediniz alırken.Daha sonrasında da uzun bir süre durdu sonrasında açtığınızda kırık olduğunu farkettiniz.Sonuç: Haklısınız.
    Diğer bir senaryo.(Onların açısından bakarsak.)
    Televizyonu aldınız.Hyundai getz marka aracın bagajına koydunuz.Araç küçük.Sonra markete gittiniz.Pirinç,bulgur,un vs. televizyonun üstüne koydunuz.Televizyon kırıldı.Ben daha bunu yeni aldım.Durun şunlara iteleyeyim dediniz.(Senaryo yazıyorum sakın yanlış anlamayın.)
    Bu iş için bilir kişi gelse bile nasıl kırıldığını anlamak çok zor olacaktır.Nasıl kırıldığı değil hatta kimin kırdığını anlamak imkansız gibi birşey heralde.

  16. #16
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.452
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakın zaman değil 2016 nın 10. ayından bahsediyorsunuz

    tv leri servis açması gerekli mağazadan çıktıktan sonra başına ne gelip gelmedini bilmesi zor haliyle sizin metrodan once firmasından servisinden bunun onayını almanız lazım

    kutuda hasar yoksa cihazda darbe yoksa birşekilde yardımcı olmalarını isteyebilirsiniz metronun yetkisi dahilinde işinizi basit bir şekilde çozebiliceğini düşünmüyorum

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  17. #17
    Eren G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    31
    Şehir
    Izmir/Ankara
    Mesaj
    1.412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar kanunu koyuyorum buraya. Bilincli tuketici olmamizin hepimize faydasi var. Kanun belli zaten olmaz demein kimseye faydasi yok. 6 AY icerisinde urunde bulunan kusurlarin satista da urunde oldugu varsayilir ve bunun aksinin ispati saticinin yukumlulugundedir. Ha benim gibi muhatap bulamazsaniz gidiyorsunuz tuketici mahkemesine direkt aciyorsunuz bir dava 2-3 ay icinde hakkinizi aliyorsunuz urunun degeri 1500tlden fazla degilse. Samsunga note 4 edge goturdum kasa acikligi var diye tamir edicrz dediler, ben de yasal hakkim ayipli mal sattiniz degisim istiyorum dedim. Hayir dediler dava sctim 5 ay sonra mahkemeden degisim cikti note 5 gold ile degistirdiler cihazi.

    Ayipli mal kismi madde 10.

    http://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.6502.pdf

  18. #18
    Emre Ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benzer bir durum başıma geldi fakat aldığım yer özellikle servisten randevu almamı ve kurulumu kolay bile olsa onların yapması gerektiğini söyleyince bende servis çağırdım, iyi ki aramışım ekranda çaprazlamasına devasal bir çatlak çıktı ve servis kurulum için onları çağırmasam bir hayli sıkıntı yaşanacağını söyledi, yani gene değişim olurmuş ama bir hayli uzun bir süreç olurmuş, size geçmiş olsun ve umarım hemen çözülür.
    /// PEUGEOT SPORT
    Undertaker

    PSA Brothers

  19. #19
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.511
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eren G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar kanunu koyuyorum buraya. Bilincli tuketici olmamizin hepimize faydasi var. Kanun belli zaten olmaz demein kimseye faydasi yok. 6 AY icerisinde urunde bulunan kusurlarin satista da urunde oldugu varsayilir ve bunun aksinin ispati saticinin yukumlulugundedir. Ha benim gibi muhatap bulamazsaniz gidiyorsunuz tuketici mahkemesine direkt aciyorsunuz bir dava 2-3 ay icinde hakkinizi aliyorsunuz urunun degeri 1500tlden fazla degilse. Samsunga note 4 edge goturdum kasa acikligi var diye tamir edicrz dediler, ben de yasal hakkim ayipli mal sattiniz degisim istiyorum dedim. Hayir dediler dava sctim 5 ay sonra mahkemeden degisim cikti note 5 gold ile degistirdiler cihazi.

    Ayipli mal kismi madde 10.

    http://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.6502.pdf
    bence çok saçma... Satici nasıl kanıtlayacak ki senin evde kırdığın birşeyi ? Misal ben aldım evde cocuk kırdı camını tv nin veya çatlattı... Gittim adama bu kırık dedim , senden kırık aldım , almadıgımı ispatla ? Öyle saçma şey mi olur... Senin örnek verdiğin kasa açıklıgı fabrikasyon bir hata , ölü nokta , sarımtırak ekran vs bu tarz seyler... Ama camında çatlak olsa acaba değiştirirmi samsung ? asla değiştirmez... Burda kırıktan çatlaktan bahsediyoruz tv de.. Darbe almış yani.. üstünden yarım yıl geçmiş... Umarım arkadaşın ki değişir ama burda satıcıda veya üreticide hata yok... Varsada ne yazikki zaman yüzünden geçti artık.
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •