User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
25 sonuçtan 20 ile 25 arası

Konu: Aldığımız televizyon kırık çıktı (metro market)

  1. #20
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.454
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence çok saçma... Satici nasıl kanıtlayacak ki senin evde kırdığın birşeyi ? Misal ben aldım evde cocuk kırdı camını tv nin veya çatlattı... Gittim adama bu kırık dedim , senden kırık aldım , almadıgımı ispatla ? Öyle saçma şey mi olur... Senin örnek verdiğin kasa açıklıgı fabrikasyon bir hata , ölü nokta , sarımtırak ekran vs bu tarz seyler... Ama camında çatlak olsa acaba değiştirirmi samsung ? asla değiştirmez... Burda kırıktan çatlaktan bahsediyoruz tv de.. Darbe almış yani.. üstünden yarım yıl geçmiş... Umarım arkadaşın ki değişir ama burda satıcıda veya üreticide hata yok... Varsada ne yazikki zaman yüzünden geçti artık.
    aynen kasa açıklığı vs birşekilde açıklanabilir fakat kırık için gerçekten ciddi anlamda uğraşmak lazım ve burda satıcı değil tv de direk servis ve marka ile muhattap oluyorsunuz

    birçok marka zaten tv leri kesinlikle satın alan kişinin açmaması konusunda üzerine uyarıcı yazılar koyuyor bu yuzden eğer servis geldiğinde kutu açıksa ve kırık varsa bile rapor turmuyorlar

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  2. #21

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.058
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kapalı kutuyu geçtim, kutu üzerinde çift kat bant varsa da sorun çıkartabiliyorlar. Bu nedenle alınan malın kutusu hiçbir yerde açılmamış olmalı.....
    Okumadan imzalamam.....

  3. #22
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.511
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen kasa açıklığı vs birşekilde açıklanabilir fakat kırık için gerçekten ciddi anlamda uğraşmak lazım ve burda satıcı değil tv de direk servis ve marka ile muhattap oluyorsunuz

    birçok marka zaten tv leri kesinlikle satın alan kişinin açmaması konusunda üzerine uyarıcı yazılar koyuyor bu yuzden eğer servis geldiğinde kutu açıksa ve kırık varsa bile rapor turmuyorlar
    Son 2 sene de 3 kere 60" tv aldım birtanesi değişti o yüzden çok iyi biliyorum yaşadım yani... Ekranımda fabrikasyon yatay çizgi vardı belli belirsiz (bazı sahnelerde yada maç izlerken belli oluyordu) ama değişeceğini biliyordum çünkü fabrikasyon hata , ellemedim 2 yılın bitmesine 3 gün kala servisi çağırdım sıfır'ı ile değişti 60" lg Bu olur ama çatlak kırık darbe yanık vs bunlar ne yazikki kabul olmuyor...

    Tv yi aldım mediamarkt dan adamlar getirdi hani servis dedim servis 2 gün sonra gelecek , dedim ben bunu istemiyorum , abi zaten 2 metre tv kutusu ile dedim mesuliyeti alamam , evde köpek haldur huldur zaten çarpar marpar , geri götürün bunu servis ne zaman gelir beraberinde getirecek , geri götürdüler , servis le beraber geldi 2 gün sonra tv.Servis açtı , beraber her noktasına baktık , film koydum 3d sini kontrol ettim , hatta youtube dan tv testleri indirmiştim ölü piksel vs onu oynattım baktım kusursuz o zaman imzaladım dedim tamamdır.Olması gereken bu.
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  4. #23
    Eren G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    31
    Şehir
    Izmir/Ankara
    Mesaj
    1.412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence çok saçma... Satici nasıl kanıtlayacak ki senin evde kırdığın birşeyi ? Misal ben aldım evde cocuk kırdı camını tv nin veya çatlattı... Gittim adama bu kırık dedim , senden kırık aldım , almadıgımı ispatla ? Öyle saçma şey mi olur... Senin örnek verdiğin kasa açıklıgı fabrikasyon bir hata , ölü nokta , sarımtırak ekran vs bu tarz seyler... Ama camında çatlak olsa acaba değiştirirmi samsung ? asla değiştirmez... Burda kırıktan çatlaktan bahsediyoruz tv de.. Darbe almış yani.. üstünden yarım yıl geçmiş... Umarım arkadaşın ki değişir ama burda satıcıda veya üreticide hata yok... Varsada ne yazikki zaman yüzünden geçti artık.
    Ürünü zaten tüketici hakem heyeti kendisi değil bilirkişiler karar veriyor. Her konunun kendi bilirkişisine gidiyor ürün onlara derdinizi açıklıyorsunuz derdinizi onlar kendileri düzenliyor tutanaklarını. Mesela benim telefon konusunda ankaranın en bilindik servislerinden biri ile çalışıyordu thh direkt oraya yönlendirdiler gösterdim ürünü detaylı sorguya çektiler üzerinde çizikleri olduğu için cihazın daha sonra bana bir şey demeden tamam raporu tutup göndericez hakem heyetine dediler. Sonra benim lehime çıktı arkadaşım levi's'tan pantolon almıştı o da aynı şekilde tekstik üzerine bir bilirkişiye gitti. Aynı anda aldığı diğer pantalonu da gösterip kanıt sundu bilirkişi heyetine sonra lehine çıktı. Kısacası thh değil her konunun kendi uzmanları karar veriyor haklı olup olmadığınıza. Bu televizyon konusunda da arkadaşı yönlendirecektir heyet yine bilirkişiye derdini anlattıktan sonra kanıtları ile televizyonun kullanılmamış olması kumandanın durumundan v.s atıyorum bir şekilde sonuca varacaklardır. Burada amaç satıcıya ispatlama yükünün bindirilmesi tamamen tüketiciyi koruma amaçlı ayıplı mal satıldıktan sonra yıldırma politikasından tüketici bezdirilmesin diye. Ki en büyük firmalar bile bu kanuna rağmen hala tüketiciyi sömürmeye çalışıyor iyi ki bu halde kanun. Samsungdan aldım telefonu 32. günde götürdüm tamir etmeye kalktılar, hepsiburadadan laptop aldım 3000 liraya touchpadi kırık geldi iade v.s almayız dediler servis raporsuz v.s v.s 14 gün içinde kosulsuz iade hakkım olmasına rağmen bu kanunları okudum tonla tartıştım anca iade aldılar. Diğer bir arkadaşım gaming laptop aldı klavyede problemleri var ledlerde hala thh aracılığı ile uğraşıyor hepsiburadadan aldığı laptop için v.s v.s. Kısacası haklarınızı bilin bilinçli tüketici olun.

  5. #24
    omco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    307
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Açık açık kanun maddesi yazıldı ama hala çok saçma deniyor. Ürün tabi ki incelenecek somut olayın durumuna göre karar verilecek, sorumlu olmadığını ispatlama yükü satıcı/sağlayıcıda hepsi bu.

    TKHK her koşulda tüketici lehine yorumlanır ve adından da anlaşılacağı üzere amacı tüketiciyi korumak.
    @ErenG. bizzat başına gelmiş bir tüketici olarak, bende hali hazırda Tüketici Hukuk'u üstüne çalışan bir hukukçu olarak yazıyorum. Umarım konu sahibi ve okuyanlar açısından başlarına böyle bir şey gelmesi halinde yararlı olur.

  6. #25
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tv leri servisi arayip kurudurun diye cok bastirir firmalar. Hatta tersi durumda garanti bile vermiyorlar. Buyuk ihtimalle kutu servis tarafindan acilmadigi icin televizyonu kabul etmiyecekler.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •