User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
39 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: L13A ve L15A Teknik döküman lazım

  1. #1
    mcy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question L13A ve L15A Teknik döküman lazım

    merhaba arladaşlar

    honda motor L13A ve L15A motor kodlarına ait kapak, strok mm, çap gibi ölçülere ihtiyacım var. daha doğrusu motor olarak ikisi arasındaki farklara ihtiyacım var.

    nereden nasıl bulabilirim fikri olan var mı?

    teşekürler
    cenk

  2. #2
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hondanın kendi sitesinde yazması lazım

  3. #3
    mcy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı overblack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hondanın kendi sitesinde yazması lazım
    son kullanıcı teknik verileri değilde service manuel gibi verilere ihtiyacım var. açıkcası L15A kapağını L13A ya takmak istiyorum.

  4. #4
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yurtdışında bile denenmedi o benim bildiğim kadarıyla hiç kafa yormaya değmez bence...
    aslında bana sorarsan bizim makinelere 0,4 bar basacak custom bi turbo kiti yapmak lazım ama cvt nasıl tepki verir bilmiyorum buna kafa yoralım...
    L13 için hazır kit yok , ama gel gör ki L15 için tonla malzeme var , sanırsın b16 mübarek
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  5. #5
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    L13 + 0,4 bar iyi proje olur bak
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  6. #6
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yatırdığın paraya yazık kankacım
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  7. #7
    mcy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapma ya
    tek çözüm aşırı besleme mi?

    neler yapmak lazım peki biraz detaylandıralım mı konuyu..

  8. #8
    mcy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yatırdığın paraya yazık kankacım
    senin için arıyorum olum bulcam nan kapağı vericem metinle elinize kapağıda arabayıda ondan sonra ne *** yerseniz yiğin kesiyormusunuz biçiyormusunuz nasıl yapıyorsanız artık. 100 üzeri beygir istiyorum ben.

  9. #9
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mcy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin için arıyorum olum bulcam nan kapağı vericem metinle elinize kapağıda arabayıda ondan sonra ne *** yerseniz yiğin kesiyormusunuz biçiyormusunuz nasıl yapıyorsanız artık. 100 üzeri beygir istiyorum ben.


    polyester kapak yapiim kanka o zmn bn sna


    ddiğin işlemde maliyet fayda olarak bakarsan turbo çok daha mantıklı oluyo standart motora basılan turbo kesinlikle daha mantıklı
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  10. #10
    mcy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    polyester kapak yapiim kanka o zmn bn sna


    ddiğin işlemde maliyet fayda olarak bakarsan turbo çok daha mantıklı oluyo standart motora basılan turbo kesinlikle daha mantıklı
    t3 yetermi varda bir adet elimde

  11. #11
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mcy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    t3 yetermi varda bir adet elimde
    yeter yeter
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  12. #12
    mcy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeter yeter
    msn gel ozaman

  13. #13
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    L15 ler için yapılan manifoldlar L13e uyarsa en büyük sorun halledilmiş oluyor...
    uymazsa el yapımı bir manifold lazım.. en büyük sıkıntı bu bence...
    jazzlarda manifold bölümü rahat o yüzden biraz da olsa şanlıyız...ama manifold ve turbo etrafına çok iyi izolasyon lazım , yoksa iç mekan hamam olur
    beyin olarak piggy back bir sistemle idare etmek gerekecek sanırım , aem ems jazz'a rahatça entegre edilebilir mi bilmiyorum...
    stock internal ile ve kesinlikle düşük basınç ile kullanılacak bir sistem için;
    -beyin
    -enjektör
    -benzin pompası & basınç regülatörü
    -turbo
    -intercooler
    -wastegate
    -bow
    -borular ve yağlama sistemi
    kabaca ana liste böyle...
    ama dediğim gibi , esas sorun cvt şanzımanın uyumu
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  14. #14
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    L15 ler için yapılan manifoldlar L13e uyarsa en büyük sorun halledilmiş oluyor...
    uymazsa el yapımı bir manifold lazım.. en büyük sıkıntı bu bence...
    jazzlarda manifold bölümü rahat o yüzden biraz da olsa şanlıyız...ama manifold ve turbo etrafına çok iyi izolasyon lazım , yoksa iç mekan hamam olur
    beyin olarak piggy back bir sistemle idare etmek gerekecek sanırım , aem ems jazz'a rahatça entegre edilebilir mi bilmiyorum...
    stock internal ile ve kesinlikle düşük basınç ile kullanılacak bir sistem için;
    -beyin
    -enjektör
    -benzin pompası & basınç regülatörü
    -turbo
    -intercooler
    -wastegate
    -bow
    -borular ve yağlama sistemi
    kabaca ana liste böyle...
    ama dediğim gibi , esas sorun cvt şanzımanın uyumu


    bnde bunu anlatamadım abi anlamak istemiyo
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  15. #15

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu adam benı delırtecek ya hala benı tanımıomus gıbı davranıosun .. bu konu ne olm ?
    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

  16. #16
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanıcer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu adam benı delırtecek ya hala benı tanımıomus gıbı davranıosun .. bu konu ne olm ?
    acaba kapak olurmu lan ddim konu açtı adam
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  17. #17

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok aga katıl etcek bu benı
    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

  18. #18
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanıcer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok aga katıl etcek bu benı


    o jazz ı illa yürütücekmiş
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  19. #19
    mcy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o jazz ı illa yürütücekmiş
    tamam ikna ettiniz işte uslu uslu takılıcam.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •