Arkadaslar bi arkadasın 206sı war
aracta kesınlıkle yağ yakma yoktur 1 gram bile
egsozdan duman atmaz mavi falan kesinlıkle
sarsıntılı çalışma veya gürültülü çalışma yok ama yağ eklediğmiz kapağı acınca araba calısırken üfürüyor baya nededi nedir_?
Arkadaslar bi arkadasın 206sı war
aracta kesınlıkle yağ yakma yoktur 1 gram bile
egsozdan duman atmaz mavi falan kesinlıkle
sarsıntılı çalışma veya gürültülü çalışma yok ama yağ eklediğmiz kapağı acınca araba calısırken üfürüyor baya nededi nedir_?
Eski araçlardan kalma segman kacirmasinin kaba bi tabirdir o. Yağ kapagını actiginizda hava gelmesi normaldir.Sizin aracinizin kontrolu kompresyon saati ile yapilir.
" If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
110 bindeki c3 dizelimiz de de aynı sorun vardı.Ne yağ yakma , ne çekişte sornu , ne duman , ne de gidiş te en ufak bi kayıp olmamasına ramen yağ çubuğunu çıkarınca beyaz duman geliyordu.Satış için ekspertislerde de galericilerin kontrollarinde de ilk dikkat ettikleri şey oydu.Kısa bi süre önce elimizden çıkardık çokşükür
kime sorsam nedir ne değildir diye motor üflüyo dediler , e ne demek bu dediğimde kısa bi km sonrasında motor ister abi diyoardı.Başka herhangi bi fiziksel sorun yaşatmadığı için umursamadan 30 35000 km gezdim sonrasında da çıkardım elden
araba 15000 km dir arkadasımda 15000 kılometredır hiçbi sorunu yok ve aldıgı zamanda böyle üflemesi wardı
beyazmı üflüyor yoksa renksizmi ?
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
normal bisey, araba calisirken yag kapagini kim acin dediki
Kompresyon testine sokun çıkan değerleri göz önüne alın.
piston segmanları herhangi bir sebepten dolayı kaçırırsa motor sıkıştırmayı aşağıya verir buda karterden doğru yağ çubuğuna kadar gelir ..bunun adıda üfleme olur bu araç sıkıştırıldıkça çoğalır ve yağ çubuğunu geri atmaya hatta dışarı yağ atmaya kadar gider...sıkıştırma aşağıya verilincede motor kompresyonu düşer ve performansıda düşer...bu durum gömleklerde bişi yoksa sekman atarak kurtarılır. yok gömlekte dengesiz bi aşınma varsa o zaman yeni gömlek çakılır pistona göre ayarlanır vs...
ahaahaüflemeyen motor varmıdır acaba
Arkadaşlar o dediğiniz gazoz ağacı bunu bilin..öyle yağ kapağı açmakla motor durumu anlaşılmaz.bazı araçlar üfler bazısı üflemez o yüzden kesin yargıya varamazsınız..Dizel araçlarda üfleme daha yoğun gözükür ama bu çok eski bir yöntem ama şimdiki araçlarda pek geçerli bir yöntem değil.Baz almayın bence kompresyon testi sonuçlarına bakın 50 TL ye bir çok özel servis bu kontrole bakıyor..
![]()
Üflemenin kesilmesi için motorun açılıp segmanların gömleklere kaynaklanması lazım sonra ise sıvı conta ile kaplanması lazım ki uzun vadede üfleme '0' olsun. Işçilik ustadan ustaya değişebilir ama tahminen bi 1000 tl gibi bir fiyata çözebilirsiniz. Bu yöntemde üflemeyi kökten kesersiniz![]()
evet üflemeyi başka türlü kesemezsin kesebilir misin?. Port polish işlemi içinde çok uğraşıyor millet, yok kapağı sök dağıt uğraş vs bence en güzeli filtreyi çıkartıp çok ince kumlar var onları emiş borusuna tutup kum bitene kadar kesiciye sokmak en kolay ve bana göre en verimli yöntem. Çünkü kumu emerken havanın geçtiği şekilde giriyor kumlar yani engelleri otomatik olarak polishliyorsunuz![]()
sıfır üfleme için haraketli gömlek kitleri çıkıcak yakındamotor üfleyince bitik oluo ya ondan
bu da ilgili döküman haraketli gömlek ile ilgili
http://scitation.aip.org/getabs/serv...cvips&gifs=yes
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)