User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: koni amortisor hakkında?

  1. #1
    hak_on - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa-nilüfer
    Mesaj
    1.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    koni amortisor hakkında?

    selamlar.bir arkadasımdam koni amortisor alıcam fakat birisinde yag sızıntısı varmıs.sanırım bu da patlak olduguna delalet.tamiri nam da oluyor diye duydum dogruluk payı nedir ogrenebilirsem sevinirim.şimdiden tesekkurler...

  2. #2
    hak_on - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa-nilüfer
    Mesaj
    1.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kimsenn bir bilgisi yok mu acaba?

  3. #3
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaa ne işin var patlak amartisör ile hakanım
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  4. #4
    hak_on - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa-nilüfer
    Mesaj
    1.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi gokhandan alıcamda.sadece 1 tanesinde sorun varmıs.hafif bi yag sızıntısı...yapılıo die duydum ondan sorym dedim

  5. #5
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İstanbulda isen Oktaykanlar yapıyor tamirini orada yaptırabilirsin.
    NAM da yapar tahminimce de dertlik yağ özelliği farklı oluşundan bir değişiklik olurmu bilemem

  6. #6
    enginman01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    363
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende tamırı yapılıyor dıye duymustum ama nekadar saglıklı bılmıyorum
    Bilesin ki yalakalık, sahibin kabına kemik atmaya devam ettiği sürece işine yarar:

  7. #7
    drn106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Hatay / İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sahibinden'de tek koni sarı amort. satiyordu birisi bir bak istersen.

  8. #8
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amortısor tamırı dıye bısı yok arkadaslar. ıcı acılan amortısorun ozellıgı bıter...

  9. #9
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağ sızdırıyorsa bozuk demektir.
    916 V6 Turbo

  10. #10
    hak_on - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa-nilüfer
    Mesaj
    1.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bayagıda yapılıo ben sorunsuz bi takım aldım ama o sorunlu olan koniyi goturdum yaptırdım.fakat içteki pini kırıldgı için hiç bi sekilde sertlik yumusaklık ayarını yapamazsın dediler.gayette yapılmıstı amortisr

  11. #11
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ep3 Type R amortisörlerini yaptırdık nizamettin abide namiştein'da yalnız fazla gitmedi 5 ay sonra eskihalini aldı çöp oldu yeni amortisör aldık sonra..Kullanıcıdan kullanıcıya ve yol şartlarına göre değişir bu durum fakat istanbulda sağlam amortisör bile bir sene dayanmıyor o yüzden amortisöre pek suç bulmamak lzm diye düşünüyorum

  12. #12
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Toptan sıfır ford parcası satıyorum sattıgım aylık amortisör rakamı 50nin üstünde ve hemen hemen yarısından ufak yağlanmalar görünüyor senelerdirde plaza dahil kimseden sikayet duymadım her yağ olan amortisör patlak olacak diye bir kaide yok ki..

  13. #13
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amortisörü üstten elinle bastır mil yukarı çıkmıyorsa kesin patlaktır

    konilerin tamiri olmuyor olursada sertlik ayarı kayboluyor

  14. #14
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sierra_rs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Toptan sıfır ford parcası satıyorum sattıgım aylık amortisör rakamı 50nin üstünde ve hemen hemen yarısından ufak yağlanmalar görünüyor senelerdirde plaza dahil kimseden sikayet duymadım her yağ olan amortisör patlak olacak diye bir kaide yok ki..

    Bu dediğininz doğru ilk zamanlar yağın fazlasını atması konidede normal. Ancak bilinçsiz kullanıcı hataları yüzünden konilerde sürekli (en serte alıp kullanmak gibi) yağ kaçırması normal değil.
    916 V6 Turbo

  15. #15
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amortisörü üstten elinle bastır mil yukarı çıkmıyorsa kesin patlaktır

    konilerin tamiri olmuyor olursada sertlik ayarı kayboluyor
    o dediğn şey yağlı amortisörlerde oluyor gazlı amortisörlerde durum farklı

  16. #16
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ATA156 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu dediğininz doğru ilk zamanlar yağın fazlasını atması konidede normal. Ancak bilinçsiz kullanıcı hataları yüzünden konilerde sürekli (en serte alıp kullanmak gibi) yağ kaçırması normal değil.
    tabi ki sende söylediginde haklısın orta sertlik en güzeli yada %75

  17. #17
    vtsburak
    Misafir
    arkadaşlar bende sarı koni amortisör var ama sertlik ayarı falan nasıl yapılıo ben bilmiorum yada yapılıormu ? yapılıosada nasıl oluor yardımcı olursanız sevinirim...

  18. #18
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ATA156 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu dediğininz doğru ilk zamanlar yağın fazlasını atması konidede normal. Ancak bilinçsiz kullanıcı hataları yüzünden konilerde sürekli (en serte alıp kullanmak gibi) yağ kaçırması normal değil.
    ne sımdı bu? yuzde yuz serte almak hatamı hata ıse oyle bı ozellık nıye var amortısorde? ben 7 sene yuzde yuz sertte kulkandım ve patlamadı hatta bu hafta sattım alan arkadas cok memnun... yuzde yuz sertte kullanmak kullanıcı hatasıysa baya hatalıyım

  19. #19
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amortisörler her 20.000 km de kontrol ettirilmelidir

    patlamış amortisör hayatınıza mal olabilir

    amortisör tamir edilmez, sertleştirme yapılmaz

    bir amortisörde yaklaşık 30 parça bulunur, herbiri birbiriyle uyumludur

    0.1 mm kalınlığındaki bir pulun olmaması amortisörün bozuk olmasına yol açar

    fabrikadaki kullandığımız yağların bir kısmı ispanyadan bir kısmı başka avrupa ülkelerinden gelmektedir
    kullandığımız yağlar +50 -50 derecede tam performans sağlar. Dolasıyla tamircinin böyle bir yağ kullanması mümkün değildir

    bütün amortisörler %100 performans testi uygulandıktan sonra müşteriye gönderilir.
    dolasıyla tamircinin böyle bir test uygulamasıda mümkün değildir. amortisör test makinanın değeri 500.000 dolar civarlarındadır

    her amortisörün içindeki yağ miktarı farklıdır tamircinin bu miktarı bilmesi yada o yağı temin etmesi mümkün değildir.

    amortisörler özel projeksiyon kaynak makinalarında kaynatılır, yine tamircinin böyle bir makina kullanması mümkün değildir


    amortisör;
    piston kolunun çizilmesi, aşırı yüklenme, uzun süre kullanımdan dolayı keçe kısmından yağ yada gaz kaçırması sonucu bozulur

    amortisör bozulduğu zaman komple değiştirilmesine gerek yoktur
    çünkü bütün amortisörlerin değeri aynıdır. Tek olarak amortisörü değiştirebilirsiniz

    KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE AMORTİSÖRLERİ TAMİR ETTİRİP SIFIR AMORTİSÖR PARASINI TAMİRCİYE VERMEYİN


    YETERİ KADAR GARANTİSİ ZATEN VARDIR

    alıntıdır

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •