Nerden nereye bu araca zamanında ben bunu almak istedim ama kısmet olmadı. DTA çok temiz bir araçtı eskiden.. 2 3 el değişti sonra piç arabası oldu. en son mal alıp taşıyorlar bu araçla şu aralar çimento alçı

sahibi arabadan bir haber... motor parçaları kolay zor değil Gömleksiz B20 blok var bunlarda... bu aracın en zor bulunan parçaları distribütörü ve üst silindir kapağı onun dışında birçok parçası integra ve CRX ve CRV ile aynı... sadece iç kısmı biraz parçaları ama servisten temin edebilirsin cebin derinse.... araçta 4WS var arka tekerleri 6/1 oranında dönüyor ve mekanik 4ws... yani G5 lerdeki gibi kaldırıma dayadığında kilitlenmiyor 4ws.... sürekli körüklü otobüs gibi vur kır birşey olmuyor
Bu tarz bir araba alacaksan servisle kanka olacaksın orası kesin

sırf dışına bakarak sana kısa bir eksper çıkarayım... o tamponları bitmiş hepsi salmış kendini.... ön arka 2 tamponu onun 2000 lirayı rahat bulur... buda ham tamponları içi dolu bile değil

yan sanayisi zaten yok.. sadece ön kaputunu aksarayda biz bulmuştuk bir araca oda inanılmaz bir şans eseri 10 yıl önce sipariş verilmiş ama alınmadığı için

farları yamuk... motorlarını ebayden alacan... ama USDM alamazsın buna far takımını EDM çünkü bu motorları farklı ve uydurulmuyor... ama kompel kasayla değişirsen uydurabilirsin... oda kafadan 500 gider çıkmasıyla.... boyası rezil... 2000 de ona ekle.... motoru gidiciyse... geçmiş olsun yan sanayi kırığı yoksa blokta 2500 minimumda ona gider
dahada sayarım... uzmanlık alanım oldu bu tarz eski hurda japon araçları

... bendede mevcut 2 tae oldskool honda ve mazda

istediği kadar temiz olsun kafadan 3 4 lira harcarsın temiz bile olsa... metresten farkları yok....