bilgisi olan var mı?sarı ve kırmızı arasında ne tarz farklar var?konfor vs etkisi nasıl?
bilgisi olan var mı?sarı ve kırmızı arasında ne tarz farklar var?konfor vs etkisi nasıl?
sarılar yükselik ve sertlik ayarli
kırmızı (turuncu gibi) onlarda sadece sertlik ayarli diye biliyorum
00' Civic 1.6IES
Sarıların yükseklik ayarı yoktur, sadece sertlik ayarı vardır. Koni sport diye geçer.
Turuncu ve kırmızıda sertlik ayarıda yoktur. Turuncu, sarıların 1.5 tur sertliğine yakındırdır.
Kırmızı koniler ise spor bir amortisör değildir, araçlara özel geliştirilmiş normal bir amortisördür. Koni special diye geçer.
916 V6 Turbo
sarılarda 3kademe yükseklik ayarı yokmu ben öle biliyordum
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
ek civic icin olan sarılarda tabla ayarı var bununla oynayıp yuksekligi 2cm falan degistirebiliyorsun
koni sarıda vts de yükseklik ayarı yok sadece sertlik ayarı var hiçde sert amortisör değil orjinalden sertlik olarak aşırı bir farklı yok sadece rebounce denilen sekme kesiliyor
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
konıde serte alıncamı sert olmuyor? kullanıyor olmasam dusunucem ama soyledıgın alakasız olmus bıraz
Selçuk kırmızı koniler de sertlik ayarlıdır, daha ağır kasalı araçlar için üretilen special diye geçen modeller kırmızı oluyor.
Benim SEC'te de kırmızı koniler var ve sertlik ayarlı.Ama ayarlayabilmen için sökmen gerekiyor.Amortisörden çıkan çubuğun çıkış yerinde tenekeden bir kapak var onu kaldırıyorsun altında plastik bir parça ve yuvarlak bir buton var, o butona bastırıp amortisör tipine göre 2 veya 3 kademe saat yönünde çevirerek sertleştirebiliyorsun.Benim önlerin çapı 40 mm onda 2 kademe arkalar 50mm çapında onlarda da 3 kademe sertlik ayarı var.
Daha bişey soracaksan msnden sor![]()
işin ilginci kırmızı koni satan bir arkadasla gorusuorum hiç bi sekilde ayarı olmadıgını soyluor.herkes bsy soluo ztn.koniyi en yumusaga alınca cok konforlu diolar bazıları hiç bi fark yok dior.bazıları kırmızı koniler ayarsız bazıları ayarlı.tek bi dil konusmamıza ragmen nedense soylenenler ayrı dilden oluo![]()
http://www.koni-na.com/pdf/tech.pdf
http://www.koni-na.com/adjustment.cfm
Verdiğim linklere bakarsanız ilk linkte 6. sayfanın başında 26,30 series olarak belirtilen seriler kırmızı konilerdir ve ayar prosedürü şematik olarak gösterilmiştir.
2. linktede renkli resimli olarak gösterilmiş ayar prosedürü, daha kolay anlaşılması açısından yardımcı olur umarım
Bu arada o koni satan arkadaşının daha sattığı maldan haberi yok bence.
Koni konusunda daha detaylı bilgi almak istersen http://www.oktaykanpower.com/ adresinden telefon numaralarına ulaşabilirsin, kendileri koni Türkiye distribütörüdür, sorularınızı en iyi şekilde cevaplayacaklarını düşünüyorum.
Işık Bey, siz SEc in konilerini nereden temin ettiniz acaba? Bize W124 300E için lazım da...
koninin kitapçığında 1.5 turdan fazla çevirmeyin diye yazar, üç beş kere de tekrarlar.
ikinci el alacaksanız kesinlikle bilinçli birinden alın....
Built to fall....
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)