User Tag List

Sayfa 1/5 123 ... SonSon
81 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Vtanju Maserati Pbox Dyno

  1. #1
    halilcakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Vtanju Maserati Pbox Dyno

    Formulleri olusturup hesaplamayi yapmami saglayan adamin dedigine gore

    rpm den whp okudugumuzda

    ayni arabanin dynojet marka dyno olcumune gore

    20-40whp daha az

    ama yolda daha cabuk spool oldugu icin 100ftlbs daha gazla tork gorunuyormus

    Biz GTR ile yarisirken bu sonuc cikmisti hatirlarsaniz ve bu sirada vites attigimiz icin speedden whp okuyabiliyoruz ancak o zamanda grafik alttaki gibi oluyor

    Bastan kolay yolu secmeyip tum aksam ugrastim ama ugrastigima degdini saniyorum.

    Izlemeyenler icin videonun linkleri

    http://www.youtube.com/watch?v=wvtChWbwRxg

    http://videos.streetfire.net/video/A...LS1_713375.htm




  2. #2

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim aklımdan geçen cümle : so what ?

  3. #3
    Oytun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maserattiye maşallahta halil şu çektiğin videolara habire konuşmasan yorumlarını müdahalelerini kendine saklasan daha keyifli olcak izlememiz

  4. #4
    halilcakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tahmin ettigim gibi konuyu okuyanlarin cogunlugu birsey anlamamis biraz birsey anlayanlarda pboxin uzerindeki power mode sanmis sanirim

    Ama bu cok daha detayli ve kendini kandirmayip verileri dogru girersen cok daha gecerli bir olcum hatta belkide en dogru guc olcumu

    Bu arada bu grafikteki maksimum deger 982.59rwhp

    Headwind 13km/h iken ben sifir girdim kmlden tam yonumuzu bulmaya usendigim icin tabi birde patinaj olmayan kisim incelense ordaki daha saglikli olacaktir ama bu gucteki bir araba dynodada patinaj yapar nasil olsa.

    Onun disinda

    arabanin surtunme katsayisi,on yuzey alani,nem,sicaklik,hava basinci,agirlik bunlarin hepsini elle giriyorsun sonucta bir hesaplama bu ve kendini kandirmak istemiyor olman onemli

    hiz mesafe ve egimi dbnden otomatik okuyor

    simdi biraz daha anlasilir hale gelmistir sanirim ve anlayabilen arkadaslar icinde cok guzel bir bilgi

    yaklasik 15 sirali islemden olusuyor merak eden arkadaslar icin sonra tek tek yazabilirim

  5. #5
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emeklerine sağlık ölçülmemiş güç güç değildir kolay gelsin...
    ..::PASSATURBO1::..

  6. #6
    TurboM3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Volkan Bey çok hızlı bir araç yaptı.

    Volkan Beyin bilgisi, tecrübesi tartışılmaz. Kaliteli bilgilere ve tecrübeye sahip.
    Takıldığım konularda Alo Volkan Bey dediğimde çok detaylı açıklamalar ile yüreğime su serpti.

    Amma bu kağıttaki dyno tahminleri bana göre geçersiz.

    Dyno Dynamics te ölçüm yapalım, davet ettim. Davete cevap gelmedi.

    Halilcim, bu topic geçersiz, Volkan Bey ile sen gelin ölçüm yapalım, tekerlekte 2000 beygire kadar patinajsız ölçeriz. Para pul alan yok. Leziz tavuk ızgara eşliğinde dyno da ölçüm yapalım. msn de 2 saat sohbet edene kadar, 2 saat dynoda keyif yaparız


    Mert

  7. #7
    halilcakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lastik ve jant ayarla abi soz geldigimde getirecem ama yoksa vtanjuya r6lari janttan ayirtamiyorum ve arabanin uzerindekilerden baska jantta yok elimizde maseratiye uyacak.vtanju sami abi ve benim bugune kadar maseratinin gucu ile ilgili yaptigimiz tahminleri tam yansitiyor bu grafik

    yeterki manuel verileri dogru giriyor ol

  8. #8

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuyu gayet anlamış ve bu ölçüm mantalitenin gayet sağlıksız olduğunu anlamakla beraber. hala so what cümlesi geçiyor aklımdan. 5 milyon beygir olsan ne ola..

    mühim olan aynı şartlarda (basınç sıcaklık nem vs. ki hepsi önemli ) yapılan pist süresi yada dyno değeri.. ha dbn de olur ama aynı yolda ol..

    kime göre neye göre demezler mi adama.. sen headwind dediğin öncephe rüzgarını bile ignore ediyorsun yani önemsiz adfediyorsun. ee bu ne perhiz bu ne lahana turşusu demezler mi ?

  9. #9
    halilcakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ahhh ahhh

    Ben iste onu ignore edip degerin daha dusuk cikmasini sagliyorum yani bu bir avantaj degil dezavantaj oluyor

    5milyon beygir olsan nolur demissin su oluyor

    bize gore maserati 982rwhp ve 60-130 4.8 gidiyor

    simdi hangi kismini anlamadin?

    2. kez dile getiriyorum bunu ama

    ben ilk driftbox dedigimdede bu neki fln denmisti buda oyle olur yakinda

  10. #10
    TurboM3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Halilcim,

    tahmin falan olmaz. bırak tahmini mahmini.

    2 jant 2 normal lastik ile ölçüm yaparız. kabul etmem.

    2 çıkma jant, 2 yeni lastik çok rahat bulursun.

    1 saatte bulursun.

    1 saat yol.

    2 saat dyno.

    1 saay dönüş.

    bitti.

    dyno hazır.

    tahmini değil. hava durumu mu bu

    shoot out mode içinde.

    Halilim, bin uçağa bitir bu işi, tahminlerden kurtul.

  11. #11
    halilcakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O olcude yok abi cikma jant

    Su anda uzerindeki jantlari ozel olarak yaptirmisti vtanju

    Biliyorsun hava duzelsin edirne mile icin gelecegim zaten

  12. #12
    TurboM3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    275 taban
    18 inch
    bu ölçü ile yere 1000 patinaj olmadan alıyor.

    Ebat mebat anlamam.

  13. #13
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı halilcakir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    ben ilk driftbox dedigimdede bu neki fln denmisti buda oyle olur yakinda
    Bu forumda seninde ilk zamanlarını hatırlıyorum halil , yapma bence bu tavırları
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  14. #14
    halilcakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu forumda seninde ilk zamanlarını hatırlıyorum halil , yapma bence bu tavırları
    Motor mekanik konusunda vtanjunun unuttuklari benim bildiklerimden fazladir mesela

    ama benim boyle yazmamin sebebi bundan oncede boyle davranilmis sonra sekil degismisti

    ben bu formulazasyonu yapan adama ozel msg atarak tesekkur etmeyi dusunurken,burda boyle tepki verilince bende boyle yaziyorum

    etkiye tepki yani...

    neyse konu o degil dedigim gibi umarim faydasi olur herkese

    Mert abi 1000den fazla olursa nolacak

  15. #15

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vaah vaah... anlatamıyorum sanırım. bize göre diye birşey yok. şuna buna göre diye birşey var.

    anlamadığım nokta senin iddian nedir ? yani senin şu çok bilinmeyenli denkleminden çıkan sonuç ile senin hatalı bulduğun sonuç arasındaki fark ne ? 40 whp mi daha az çıkıyor. yani sizin emeğiniz mi yeniyor bu 40 whp farkla onu anlamadım.. o zaman fazla beygir nasıl çıkıyorsa hep onun üstünden git. yada herkesten aynı şekilde kıyaslanmış/hesaplanmış bir beygir değeri iste.

    4.8 sn ye itirazın var mı bilmiyorum. yani herkes aynı dbn i kullanıyor sonuçta. ha yok yine çok bilinmeyenli bir zaman formülizasyonun varsa onu da alalım.

    dyno dynamics den teklif gelmiş işte .. yapıştırın gidin ölçün olsun bitsin.

  16. #16
    TurboM3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    halilcim,

    1000 den fazlasını da 275 ler ile ölçeriz.

    mühim olan taban genişliği değil, aracı dynoya nasıl bağladığımız.

    çok önemli.

    bu kadar davete "evet" demek lazım

  17. #17

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mert beye katılıyorum dyno denen bı sey var ıcat cıkarmaya gerek yok..carp bol teker 1000...oldu...

  18. #18
    halilcakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla ben diyorumda vtanju yaslandi artik

    onun mantik soyle

    Dynoya harcayacagim zamanda isteyen aracla denerim daha zevkli benim icin

    Geldigimde serviste bulusalim koluna girip zorla goturelim dynoya

  19. #19
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne gerek var tartışılabilir verilerle hp konuşmaya ki ...
    2 adım mesafede dynoda var shoot out mode da ...
    ayrıca kızarmış tavukta cezbedici
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •