User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
31 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Honda VFR 800 vs BMW F 800S

  1. #1

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Honda VFR 800 vs BMW F 800S

    oncelikle motorsiklet kullanıcılarının yorumlarını almak istiyorum kısa zamanda bu 2 motordan birini alıcaz hayırlısıyla amac uzun yol yapmak istanbuldan cıkıp tahrana ne bilim halepe şama, batuma tiflise vs gitmek icin kullanılacak...

    sizce hangisini tercih etmeliyiz. sebebleri nelerdir? konfor yol tutus dayanıklılık ve yakıt ekonomisi oncelikli dusunulurse...

    dip not: varsa esde dostta bu motorlardan tavsiye edebileceğiniz hazır konusu acılmısken değerlendirmek isterim butcemiz 13 14 bin tl...

  2. #2
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uzun yol kullanılcaksa ne BMW F800S nede Honda VFR 800 tavsiye ederim bu motorlar ile uzun yola çıkılmaz.Ha çıkarsın ama pek komforlu olmaz.yoksa bu iki motorla dünyayı dolaşırsın o derece sorunsuz motorları var.Yakıt ekonomisi olarak VFR800'de akıllı subap teknolojisi var yani Vtec teknolojisi o yüzden Vtec açmadıkça gayet tasarruflu bir motor.

  3. #3

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sporttouring sınıfıyla uzun yol yapılmaz mı diyorsunuz?

  4. #4

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    f650 nin tüketimi f800 den çok az da olsa daha düşük diye hatırlıyorum. Motorları aynı o ikisinin. Sıfırları arasında 2500 avro fiyat farkı var. Az para değil. f800 yerine f650 de tercih edilebilir.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  5. #5

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    f650 nin tüketimi f800 den çok az da olsa daha düşük diye hatırlıyorum. Motorları aynı o ikisinin. Sıfırları arasında 2500 avro fiyat farkı var. Az para değil. f800 yerine f650 de tercih edilebilir.
    f650 enduro f800 sport touring olarak geciyor bende sport touring istiyorum acıcası ama f650 lilerde guzel bitane ilan buldum acilmis kafamı karıstırdı acıkcası...

    http://www.sahibinden.com/evlilikten...XQQdisplayitem

  6. #6
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sporttouring sınıfıyla uzun yol yapılmaz mı diyorsunuz?
    Olmuyor inan rahatsızlık veriyor.Bende Kawasaki Zzr 1100 vardı o da sport touring sınıfında bir motordu bırak uzun yolu burdan Silivriye gidiyordum 15-20 dakka bacaklarım ve belim kendine gelemiyordu sana tavsiyem BMW Gs serisi al derim eğer uzun yol yapacaksan ..bi abimiz Burdan Marmaris'e gitti bi sıkıntı çekmedi rahat gittim geldim dedi.

  7. #7

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eğer uzun yok heleki ortadoğu falan düşünüyorsan sende Enduro düşünmeye başlasan senin için fena olmaz bence.

    Eski 650 ler ile yenilerin motorları farklı. Bunuda gözardı etmeyin bakarken. Yeniler çift silindir eskileri tek.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  8. #8

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gezeceksen ve uzun yol gideceksen oturma pozisyonu çok önemli. Rüzgar yememen lazım. motorun üzeirne yatan bir oturma pozisyonun varsa bozuk yolda gideceğin 200-300 km sonra belin dirseğin her bi tarafın tutulur. Önünde camı falan olan ve mümkün olduğunca dik oturma pozisyonuna sahip (gidonları kastediyorum) bir motor bak. BMW nin GS leri gayet başarılı bu durumda.

    Eğer adam gibi toplanmış bir r80GS falan bulursan o da iyi olur. Ya da alıp oturup başına kendin yenileyeceksin.. Biraz zaman alır toplaman ama onlar ölmeyen motorlardır.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  9. #9
    Satış Bölümü Sorumlusu Yogi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul/Ataköy
    Mesaj
    2.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    40 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    f650 tek silindir olduğundan çok titreşimli bi motor ben ataköyden karşıya geçerken ayaklarım uyuşuyodu.

  10. #10

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yenileri çift silindir ve 800 cc
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  11. #11
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    f650gs tek sılındır ıkı tıp motoru var tek bujı cıft bujı. cıft bujı olanlar daha az vıbrasyonlu. f650gs ınanılmaz rahat bır motordur. ama uzun yol motoru benım gozumde deıl.

    1200gs uzun yol motorudur ama oda hem yakıt hem de bıraz daha spor oldugu ıcın sertlık bakımından ıyı deıl. uzun yol ypıcaksan

    varedero
    afrıca twın
    v-storm
    bandit
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  12. #12
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uzubn yolda konfor ve yakıt ekonomisi çok önemli.
    bu 2 kritere BMW uyuyor.

  13. #13
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olmuyor inan rahatsızlık veriyor.Bende Kawasaki Zzr 1100 vardı o da sport touring sınıfında bir motordu bırak uzun yolu burdan Silivriye gidiyordum 15-20 dakka bacaklarım ve belim kendine gelemiyordu sana tavsiyem BMW Gs serisi al derim eğer uzun yol yapacaksan ..bi abimiz Burdan Marmaris'e gitti bi sıkıntı çekmedi rahat gittim geldim dedi.

    zzr1100 son uretım bandı 2006. ama 1993 ten 2006 ya degısen teknolojık olarak hıcbır urunu yok. 93 teknolojısı ne ıse 2006 da kullanılan da o. sımdı 1993 model teknolojı ıle 2006 model teknolojıyı karsılastırman cok komık olur. gsxr1000 le TRyı dolasan arakdasım var. ben hayabusaya bınıyorum sehır ıcı ınanılmaz sıkıntı makına agır ama sehır dısı heryere gıdıyorum. zzr yorumu bıraz kafa bulandırır
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  14. #14

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer uzun yok heleki ortadoğu falan düşünüyorsan sende Enduro düşünmeye başlasan senin için fena olmaz bence.

    Eski 650 ler ile yenilerin motorları farklı. Bunuda gözardı etmeyin bakarken. Yeniler çift silindir eskileri tek.
    evt ztn tek amac orta doğuyu gezmek su 650gs ler kafama yatıyor dediğiniz gibi oturma pozisyonu f800 de daha yatay bi sureden sonra sıkıntı olabilir...

  15. #15
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    VFR 800 saçma olur biraz, frenleri o ağırlığa göre biraz zayıf + olarak gereksiz şekilde ağır insanı yorar

    Bence uzun yol denilince aklıma Suzuki DL1000 V-Strom ya da Honda Varadero 1000 geliyor

    Yollarımıza bakarsak olursak en uygun makina türü TR'de Enduro olur. Tur motorları (Touring) sadece düzgün asfaltlı yollar için tasarlanmış olup bozuk yollarda yumuşak amortisörleri sayesinde ülkemizde altını, grenajlarını bir o taşa bir bu tarafa vurmaktadır

    Enduro türleri akıllıca seçim olur. Ayrıca Motosiklet ile ne kadar yol katettiğiniz önemli değil, o katettiğiniz yolda ne kadar güvenli rahat ve huzurlu geldiğiniz önemlidir.

    Kendinize uygun sıcak gelen kullanabileceğinize emin olduğunuz motosikletleri tercih edin. Yoksa sizde Sahibinden.com'daki yerinizi alırsınız.

    Saygılar.
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  16. #16

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    f650gs tek sılındır ıkı tıp motoru var tek bujı cıft bujı. cıft bujı olanlar daha az vıbrasyonlu. f650gs ınanılmaz rahat bır motordur. ama uzun yol motoru benım gozumde deıl.
    Bence yanlış biliyorsun.. Eskiler tek silindirdi rotax idi... Şimdikiler çift silindirli.
    http://www.bmw-motosiklet.com/2986.aspx
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  17. #17

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uzun mesafe yol almayı düşünüyorsan ya eski seri BMW r80 lerden falan topla yada Hondanın eski polis motorlarından falan bul bir tane kendine. Uzun yolda zincir olayı beni geriyor. Şaftlı makine her zaman daha iyidir. He şaftın tek tarafta olmasından ve sürekli dönüyor olmasından dolayı sallantı oluyor falna diyenler var ama ben hiç rahatsız olmadım o konudan. Boxer lar sallantılı olur. Sola sağa sürekli titrer motor. Ama ölmüyorlar işte. Milyon km dönmüş olan epey adam var o motorlarla. Eski polis motoru hondalar hem güçlü hemde sıralı 4 silindir. Titreşim neredeyse sıfır denilebilir. Dayanıklı ve sağlam makineler. Kaldıki honda 80 li yıllarda hidrolik tapetli iticiye sahip 16V DOHC motor üretip koymuş üzerine. 5 bin km de bir 15 bin km de bir süpap ayarı yapacam derdi yok. Elektronik ateşlemesi ile falan gerçekten sorunsuz makineler. Eğer zaman varsa, mekanik işlerden zevk alınıyorsa bu tip bir motor alınıp onunla da yola çıkılabilir. Nitekim ben yakın zamanda yapacam böyle birşey
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  18. #18
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence yanlış biliyorsun.. Eskiler tek silindirdi rotax idi... Şimdikiler çift silindirli.
    http://www.bmw-motosiklet.com/2986.aspx
    yok dogru bılıyorum. cunku ben yenılerden bahsetmıyorum kı 2001-2006 aralıgında olanlardna bahsedıyorum.
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  19. #19
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uzun mesafe yol almayı düşünüyorsan ya eski seri BMW r80 lerden falan topla yada Hondanın eski polis motorlarından falan bul bir tane kendine. Uzun yolda zincir olayı beni geriyor. Şaftlı makine her zaman daha iyidir. He şaftın tek tarafta olmasından ve sürekli dönüyor olmasından dolayı sallantı oluyor falna diyenler var ama ben hiç rahatsız olmadım o konudan. Boxer lar sallantılı olur. Sola sağa sürekli titrer motor. Ama ölmüyorlar işte. Milyon km dönmüş olan epey adam var o motorlarla. Eski polis motoru hondalar hem güçlü hemde sıralı 4 silindir. Titreşim neredeyse sıfır denilebilir. Dayanıklı ve sağlam makineler. Kaldıki honda 80 li yıllarda hidrolik tapetli iticiye sahip 16V DOHC motor üretip koymuş üzerine. 5 bin km de bir 15 bin km de bir süpap ayarı yapacam derdi yok. Elektronik ateşlemesi ile falan gerçekten sorunsuz makineler. Eğer zaman varsa, mekanik işlerden zevk alınıyorsa bu tip bir motor alınıp onunla da yola çıkılabilir. Nitekim ben yakın zamanda yapacam böyle birşey
    ben o polıs motorlarından ıkı tane aldım. bırınıde atv ye koyduk. cak sıkı makınadır. tek marsta calıstı 15 yıldır yatan motor. ama saftını kullanmadık. zıncıre dondurduk
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •