User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Doblo Projesi Turbo

  1. #1

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Bartın
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Doblo Projesi Turbo

    1.3 75 dizel doblomuzu yazılım + box vs.ile destekliyoruz. Orjinal turbosu çok ufak, pallerle felan oynasak da bir yere kadar. Sonuçta turbolar tam gücü veremiyor, sıcak üflüyor veya dağılıyor. Daha sağlam bir turbo planlıyoruz. Hangi turboyu önerirsiniz, garett turbolardan örneğin?

    GT1544 - 454082-2
    GT1544 - 454083-2

    turboları bize uyar gibi geldi sizce?

    Planlanan basınç 1,4

  2. #2
    gfb01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.740
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egeturbo ve mehmet gazihanla gorusun forumdan size detaylı bılgılerı verırler

  3. #3

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Bartın
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Marka bir turbo olsun istiyorum aslında modifiye edilmiş bir turbodan ziyade, onlar turbo mu yapıp satıyorlar yoksa bayilikleri vs. mi var. Konuyu görünce buraya yazarlar sanırım.

  4. #4
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı haric_s2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.3 75 dizel doblomuzu yazılım + box vs.ile destekliyoruz. Orjinal turbosu çok ufak, pallerle felan oynasak da bir yere kadar. Sonuçta turbolar tam gücü veremiyor, sıcak üflüyor veya dağılıyor. Daha sağlam bir turbo planlıyoruz. Hangi turboyu önerirsiniz, garett turbolardan örneğin?

    GT1544 - 454082-2
    GT1544 - 454083-2

    turboları bize uyar gibi geldi sizce?

    Planlanan basınç 1,4
    gt1544V mı oluyor bahsettıgınız turbo ? eger oysa 1.6D focuslarda flan kullanılıyor,bence 1.3 hacım ıcın yeterlı olur fazlası zarar olur,enjektorler yetıcek mı onu da dusunmek lazım

  5. #5

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Bartın
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sitesinde bu şekilde geçiyor yanında V harfi göremedim.

    http://www.turbobygarrett.com/turbob...ochargers.html

    Burada tüm turbolar ve detaylı bilgileri mevcut.

    Gerçi ikisi arasında da hangisini seçmek mantıklı onu da pek anlayamadım. Birinin egzoz pali 1mm daha büyük sanırım.

  6. #6
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.916
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dizellerle alakalı bir makele var Greddy'nin sitesinde.

    http://www.turbobygarrett.com/turbob...esel_tech.html

  7. #7

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Bartın
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler, makale de harbi makaleymiş. Örnek olarak da genelde bizim setupa göre çok yüksek örnekler verilmiş. Dikkatli okuyayım.

  8. #8
    tunch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    45-35
    Mesaj
    1.841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    intercooler varmi 1.3multijetlerde?
    Recent Project: ''Sharky'' E36 323TI Turbo
    Daily Drive: Mini Countryman Diesel

  9. #9
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    var....10krktr...

  10. #10

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ankara - ataşehir
    Mesaj
    461
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.3 multijet yerine 1.9uyla ilgilenilirse daha iyi olur diye düşünüyorum

  11. #11
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    gt1544v çıkar focuslardan , o uygun olucaktır bence de fazlası çok geç gelir istek dışı olur o da tahminimce.

  12. #12
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elimde sıfır Garrett 1746v var istersen verebilirim.

  13. #13

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Bartın
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanırım 1746v bize çok büyük gelir. Yani güç olarak güzel güçler alırız fakat çok geç dolması hiçbir işimize yaramaz. Dolma süresinden fazla kayıp istemiyoruz. Gerçi bu turbo sitede mevcut değil, büyüklüğü konusunda pek fikir alamıyorum.

  14. #14
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba
    Düşüncelerin çok güzel 1.3 motor için ama senin yerinde olsam söküp başka bi turbo takmazdım
    1-Manifoldunu ve down pipeını birdaha yapman gerkecek kaldıki 1.3 motorlarda yer yok desek yeridir.
    2- Ben sitede daha öncede paylaşmıştım 1.3ler için
    Stage 1 den stage 4 e kadar büyük turbolar hazırladım ve belirttiğim gibi bi tanesini paylaşmıştım .
    O yüzden gt1764 v serisi gibi turbolardan bence uzak dur ve kendi turbonun üzrinde modifiye ettirmeye bak hem bir çok masraftan kurtulacaksın hemde araca uygulayacak usta adınada cok daha kolay olacaktır.Yarın öbürgün geri dönmek istersende senin için daha makbul olacaktır.
    Stage 2 den örnek
    http://www.techturkey.com/forum/dizel/27944-1_3_mjet_buyutulmus_turbo.html
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  15. #15

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Bartın
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo çıt kırıldım olmasın orjinalleri gibi, hele ki oynandıktan sonra...? Garett örneği vermemdeki amaç turbonun daha sağlam bir turbo ile değiştirilmesi isteğiydi. Yani kır at turbo istemiyoruz uzun ömürlü yüksek basınçlara dayanabilen istiyoruz...

  16. #16
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında kp seriside dayanıklı bir turbo yani kkk sı garrett i yok bu işin
    önemli olan turbonun neden kırıldığı ne gbi bi hata olduğunu bulmak lazım
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  17. #17
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı haric_s2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım 1746v bize çok büyük gelir. Yani güç olarak güzel güçler alırız fakat çok geç dolması hiçbir işimize yaramaz. Dolma süresinden fazla kayıp istemiyoruz. Gerçi bu turbo sitede mevcut değil, büyüklüğü konusunda pek fikir alamıyorum.
    bilemiyorum,benim turbo değişken geometrili bir turbo focus turbosu ile birebir aynı fakat egzost tarafı daha büyükmüş onu biliyorum sadece

  18. #18

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Bartın
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında hazır proje yapmışken biz de değişken geometrili (içi paletli ve wg si selenoid şeklinde olan) bir turbo mu kullansak? Var mıdır aceba yapma şansımız...

  19. #19
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla bilgisi olan kisilere bi danıs derim oluyorsa daha iyi olur tabi ki,mehmet gazihan vs bilgisi vardır eminim uygulanabilirliği açısından.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •