User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: Crome ile Hondata

  1. #1
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Crome ile Hondata

    Bu adamın dedikleri %100 dogru mudur ?

    honda-tech sitesinden birisinin Crome ile Hondata hakkında yorumu :

    For what it is it's a good program, and I really can't sit down and describe the differences between Hondata and Crome because you really need to drive the same car tuned with both to understand. It's like the difference between a good turbo setup and a working turbo setup. The working one works, it drives, it makes boost and power... but the good setup is flawless, it's smooth, it's a big beefy powerband that you don't have to worry about. Remember, when you tune a car it's not just about making it run at full boost and make power. A good tune will make a car act just like normal under partial throttle driving (90% of street cars driving) and a monster under WOT with an idle that will make a stock car jealous. Crome just won't do it, the idle is often ****ty and lumpy, the partial throttle is the same, and the power is eh compared to when you strap a good tuning system. My car idles like stock, partial throttle is mostly like stock (780cc injectors simply won't allow perfection), and well WOT speaks for itself.
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  2. #2
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güncel..
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  3. #3
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen ne anladığını yaz sıkıntısını yaz sana onu açıklayayım
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  4. #4
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    yani hondata ve crome ile ayarlanmış aynı iki araca bindiğimizde kullanınca Hondata farkını ortaya koyar diyo eleman. Gerek rölanti stabilitesi olarak, gerekse "partial throttle" olarak.

    crome ile yapılan ayar, işte, çalışıyor mu çalışıyor. güç boost vs. var mı var. Ama hondata ile yapılan ayar öyle degil. Araç fabrikasyon gibi stabil olur, hatta stock araç hondatalı aracı kıskanır diyor rölantide bile.

    kendi aracının da rölantisi turbosuz araç gibi stabil, partial throttle da stock araç gibi (780cc'nin izin verdiği orantıda - stock araca çok yakın - zaten aracı sürerken %90 partial throttle ile sürersiniz - bu da mantıklı) ve tam gazda da kendini zaten araç kendini gösterir.


    bunun da anfikri : crome ile düzgün bi ayar yapılmaz, hondata ile adam gibi araca binersin.
    neptune'e de sorunca "bizim sistem hondatadan farklı degil onlar kadar stabil ve güçlü."

    ----------
    Benim sorum da şu : Şimdi bunlar %100 dogru mudur
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  5. #5
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel yazmış yazan da adam gibi yapılırsa crome da stabil rolanti sağlıyor bayağıbir stabil

    niyaetinde program ücreti +hondata yada neptune parası vermiyor fakat özellik olarak tabiki hondata ve neptune daha üstün hırsız modu vale modu bile var vben neptune ü daha ço ksewiyorum açıkcası bence buf i çok az ve gerçekten şifre sistemi var biliyorsunzu günümüzde hırsız çok çalıp kendi yaptım diyenlar x yapıo diip kendi yapanlar fazlasıyla neysem gelelim konumuza crome dan çok daha iyi şekilde enjektorleri kontrol edebiliyor okadar bence ignition özellikleri daha çok ama bence düzgün yapılrsa crome sıkıntısız olur limitlerde olmayan bir araç için
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  6. #6
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ateşleme algorithmaları tamamiylen birbirlerinde farklı ana etken budur. daha doğrusu trigger algorithmaları
    utku selamoğlu

  7. #7
    mr.korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şahsım adına söyliyeyim OBD0 da turboedit ve crome kullandım 3 yıla yakın..daha sonra OBD1 e çevirdim aracı ve hondata taktım..kesinlikle hondatada tüm işlemler daha kolay ,daha detaylı ve araç daha stabil..benim araç obd0 da ne yaptıysam 1. viteste gazı okşarcasına basarak ilerlerken atlama zıplama yaparak giderdi..hondatadan sonra bu durum tamamen ortadan kalktı orjinal araç tadında hassas ilerliyor..daha farklı..ustaların söylediği etkenlerdende kaynaklanıyor olabilir ,,ama ben sadece ikisinide kullanmış biri olarak hondata & neptune yapılarını tavsiye ederim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •