dün akşam debriyajı değiştik tolga-R ın tüm rodaj yapmadan roll yapma telkinlerine rağmen dayanamadık 30 km likbi rodajdan sonra roll e çıktık araçtan çıkan debriyaj aracın ilk debriyajı idi.aldıım agsantrikleri falan takmadan yapıxaım 3 deneme daha var.kazasız belasız herkese.
specler----
16 JAP 10
hıdır egsoz kpro rbc 70 lik kelebek short ram filtre şöför 108 kg
şuanda 8400 8500 arası dönüor araç afr ise 13.9 (cai de yken 13.2 ayarlamıştı tolga kardeşim biz short ram e dönünce afr bu hali aldı)
E36 M3 manuel vites egsoz filtre
B18 VTEC İNTEGRA beyin headers filtre egsoz piston komple sökük
JET TYPER headers filtre egsoz hiç bişeyi sökük değil stepne falan bagajda
YouTube - teg vs jap 10
(teg vs JAP 10 )
YouTube - teg vs jet vs jap 10
(ep3 vs teg vs JAP 10)
YouTube - m3 vs teg vs jap 10
(m3 vs JAP10)
m3 ile 4 kere denedik 2 si yokuş yukarı 1 tanesi yokuş aşağı 1 taneside tamamen düzlükte
yokuş yukarı ve yokuş aşağı denemelerimizde hep 4 boy kadar oluordu
düz yol denememizde ise 8-9 boy net oluyor
o videolrıda alıcam arkadaştan.
diğer m3 ile yaptıı denemelerde kondisyonunu kanıtlamış bir m3 dür.
jet typerı zaten herkes bilior tr de speclerinde en hızlılardandır.
b18 teg ise bursada meşhur taylan egsozun sahibi onur kardeşimdir aslında çok daha iyi gidiyordu ama o gece arabası adet görüyordu muhtemelen kendisi gibi yürümedi integramız aslında çok giderli bi araç hıdır cai egsozlu typerlarla çok rahat yürüyor
videoyu çeken araba turbo typer TENEK20 video çeken ise BAZUK20 adem.
gelen herkese teşekkürler hepsi kardeşlerimiz dostlarımız
nasipse yarın yine bolca deneme olucak hava yağmazsa ...