User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
69 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 1.4 tsi ile ilgili..

  1. #1
    JOCCO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    58 > 34
    Mesaj
    623
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question 1.4 tsi ile ilgili..

    2 tane Golf var. 1i 1.4tsi 122hp. Diğeri de 1.4tsi 160hp. Aralarında yaklaşık 7bin tl fiyat farkı var. Aradaki bu 38hplik fark sadece yazılımla mı oluyor? Yoksa fark nereden kaynaklanıyor? 122hplik olanda istediğimiz donanımı (DSG+Sunroof vs) bulabiliyoruz. Bu aradaki 7bin tllik farkı vermek mantıklı mı?
    OTOPAK AKARYAKIT - SIVAS

  2. #2
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    122hp olan modelde sadece turbo bulunuyor.

    160hp olan modelde supercharger ve turbo birlikte bulunuyor. benim bildiğim bu sayede turbo dolana kadar geçen süre içerisinde supercharger (kompresör) devrede olarak daha verimli bir motor elde edilmiş oluyor.

    122lik motorlara yazılımla 160 yapılabiliyor ama 160 lıklar 200 ün üstüne çıkıyor yazılımla diye biliyorum. Daha bilgili arkadaşlar detaylı açıklama yapacaktır.
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

  3. #3
    MUY37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    122 likler arkadaşın dediği gibi sadece Turbo beslemeli ve evet yazılımla 160bg lere çıkıyor fakat standart 160 lık kadar gidemiyor ne yazıkki. Direk 160 lıklarda ise supercharger ve turbo besleme var 2550 ( tam emin değilim ) devirden sonra manyetikli kasnak ayrılıps adec turbo devrede oluyor. Fakat 160 lığın asıl farkı yazılımda devreye giriyor o 38 bg dediğin var uçuyor gidiyor. Güzel bir egzoz sistemi intercooler filtre downpipe ve Stage 2 yazlımla 250bg 340-350nm ye kadar yolu var.
    - The Ultimate Sleeper -

    8.572@276kmh Türkiye 402m Drag Rekoru LS10X - MAXFLOW

  4. #4

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kompressor 3500 d/dk da çıkarken 3000d/dk da turbo devreye giriyor. 500rpm boyunca ikisi beraber çalışıyor. 160lıkta K03 var. 122liğin turbosu küçük zaten.

  5. #5
    MUY37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kompressor 3500 d/dk da çıkarken 3000d/dk da turbo devreye giriyor. 500rpm boyunca ikisi beraber çalışıyor. 160lıkta K03 var. 122liğin turbosu küçük zaten.
    Hehe daha net bilgi geldi....
    - The Ultimate Sleeper -

    8.572@276kmh Türkiye 402m Drag Rekoru LS10X - MAXFLOW

  6. #6

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugün 122lik golf kullandım kayseride.
    160lık kullanmıştım daha önce.
    performans önemliyse sizin için aradaki fark mutlaka ödenmeli.
    160lık tsi dsg ile birlikte tadından yenmiyo.

  7. #7

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesinlikle 160 lık alın arada fiyatından ziyade çok fark var emin olun chiple falan olmaz o iş
    RACE WERKS

  8. #8

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana - Istanbul
    Mesaj
    110
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Performans önemliyse 160 lık almadığınıza çok pişman olursunuz. Arada dağlar kadar fark var.

  9. #9
    arfy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.264
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    122'liklerde coolerda yok yanlışmı biliyorum ? leonlarda yok mesela

  10. #10
    CasabLanca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    10.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kompressor 3500 d/dk da çıkarken 3000d/dk da turbo devreye giriyor. 500rpm boyunca ikisi beraber çalışıyor. 160lıkta K03 var. 122liğin turbosu küçük zaten.
    o zaman rollinglerde o 500rpm aralıkta basmak en mantıklısı mı

  11. #11

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı arfy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    122'liklerde coolerda yok yanlışmı biliyorum ? leonlarda yok mesela
    evet cooler yok onlarda zaten turbolar minik iat değeri yüksek olmuyor
    RACE WERKS

  12. #12

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu dışı ama 122 tsi lara sadece downpipe turboya zara veriyor diye birşey duydum,doğruluk payı varmıdır..

  13. #13
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.452
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    performans beklentisi yoksa bence 7bin tl lik motor farkı yerine donanım aksesuar almak daha mantıklı geliyor

    ama az çok performans onemliyse sizin için o farkı vermeye değer

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  14. #14
    EvoX
    Misafir
    1.4 tsı dsglerde sanziman 250 nm kadar destekliyormuş cogu kisi sanzimani eline almış diye duydum doğru mudur ?

  15. #15
    Jön Türk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    4.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EvoX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.4 tsı dsglerde sanziman 250 nm kadar destekliyormuş cogu kisi sanzimani eline almış diye duydum doğru mudur ?
    O efsaneyi herkes söylüyor.Yalanlayanlar ve doğrulayanlar var.Hangisi doğru çözemedim.

    Performans önemsiz ise highline 122lik güzel tercih olur.
    #eksikpazar

  16. #16
    Killah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    7 ileri kuru tip dsg'de öyle
    Alıntı BarKing Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eski arabacilardan kim kaldi, Vaktinde saatimi satsam vtec aliodum, Simdi satsam sifir iki type r alirim

  17. #17
    dirk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Şanlıurfa - Ankara
    Mesaj
    3.090
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    122 lik alıp dert etme 160 lık al sonra 122 liğe 7 lira harcayıp 160 yaparsın aynı hesaba gelir orjinalini al :P hem pakette değişiyor comfortline oluyor direk sanırım
    Aquila non captat muscas!

    b16vtecturbo#gizlituning #hondateam#cilacılaranlamaz

  18. #18
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı billie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet cooler yok onlarda zaten turbolar minik iat değeri yüksek olmuyor
    watercooler var, intercooler yok.

  19. #19

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman rollinglerde o 500rpm aralıkta basmak en mantıklısı mı
    yok eraycım zaten kompressorun basıncı kısılırken turbo açıyor. 1.5 bar basıyor yine...

    Bence 4000d/dk dan sonra çok iyi gidiyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •