Civic EKK2 - K20A2 Swap
Pistons JDM RRC
Rods OEM
Crank OEM
Turbo N/A
Camshafts SVM Custom
Injectors RDX 410cc
Brakes Brembo Disks & ATE Brake Pads
Clutch Exedy Stage 1
Suspension Koni & Skunk2
Exhaust 3" Custom & Vibrant Sleeper
ECU Hondata K-Pro PRB
Others EUDM K20A2 Engine
OEM T.C.T. upgraded
OEM Oil Pump upgraded
OEM double valve springs (in.&ex.)
----
RBC Intake Manifold
Skunk2 70mm Throttle body
4-2-1 Private label swap header
----
Peak Engineering port polish & valve job
Peak Engineering A.I.K.
Peak Engineering oil catch tank
----
Aeromotive Fuel Pump
AEM Wideband
----
Mugen Thermostat
Koyo Radiator
----
K-Tuned Fuel Rail
K-Tuned Fuel Regulator
K-Tuned Radiator Hoses
K-Tuned Fuel Pressure Gauge
K-Tuned conversion harness
K-Tuned Hydraulic Clutch Line
K-Tuned Shifter Mount Kit
Karcepts Throttle Cable
----
Hasport EKK2 Engine Mounts
Energy Suspension Master Bushing Set
DSS Stage 2.9 Axle
Programmed by Dr. Ecu
interior&exterior
spoon karbon kanat
spoon ayna
99 usdm ön konsol
omp direksiyon
jdm 6 ileri vites topuzu
ek9 airbag yolcu tarafı kapağı
ek9 vites kolu derisi
c-b pillar bar
ön arka kule gergileri
golden eagle tek parça tampon difüzörü
Failure is not an option.
beyin olarak ne kullanıcaksınız
rica etsem arabanın bide dıştan fotosunu koyarmısınız? proje konusunda dış tarafın cok önemi olmaz belki ama yıllarca ottoman typerı kırmızı hayal etmiştimgörünen tarafın temizliğide maşallahlık. sorunsuz bir proje olur inş.
Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ
aracın dışına henüz başlayamadım. bu haftaiçi kısmetse girişicemtadımlık olsun bu foto.
Failure is not an option.
arka tarafın durdurma kapasitesi fren yaptığında %20-%30 civarında. arka tarafın disk veya kampana olması durmak için çok büyük katkısı olmaz. pist için araç hazırlamadığım için gerek duymadım değiştirmeye.
ayrıca extra olarak baktığımızda orjinal disk sistemine göre kampana sisteminin ağırlık avantajı var.
bu arada ön fren disklerim brembo max serisi ve ate fren balatalarını kullandık, fren hortumlarının hepsi çelik olarak değiştirildi.
Failure is not an option.
1.4is abs li model ile civic vti ın fren disk ve kaliper boyutları aynı. 262mm ön fren diskler. yani fren sistemim vti ile birebir aynı.
eg yürüyeni k20 swap ta motoru biraz daha aşağıya ve arkaya alarak, aks duruş açılarını değiştiriyor. teker güç aktarımı arttırmış oluyoruz. ayrıca karter ve yer mesafesinden kurtarmış oluyoruz. eg yürüyeni ek kasa yürüyeninden daha hafif.
Failure is not an option.
bilal egzantriklerde ciddimisin ben senin daha böyle spesyal bir egzantrik düşünmüştüm ileriye dönük turbo falan fikrin varmı**başarılar..
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
türkiyedeki k20a2 den hiçbir farkı yok.
k-tuned swap için harness alındı o tesisat düzenlendi şu an zaten. Rapture nickli uğur arkadaşımız aracın bütün tesisat elektrik işleri ile uğraşıyor. onunda hakkı ödenmez.
motor elektrik tesisatı komple geldi, direkt takılıyor.
kadran orjinali duracak, Maxigauge Hakan abi bir ünite yaptı, kmh ve rpm görmek için onu kullanıcam.
‪MaxiGauges‬‏ - YouTube
Failure is not an option.
jdm cok farklı degıl kı oemlere gore degmez bence takmaya.o sıkıstırmayı yapmanın asıl faydasını gormek ıcın bence guzel bı egzantrık takmalısın.sonuc olark oemler 8800den sonra güç üretmıyor.mesela bende ıps var 9000lerde dolu gıtmek gercekten cok farklı.yanı cok agresıf ıstemıyorsan en azından toda a2 olabılır jdm ın bı gomlek ustu.
bilal yine harika bir proje
kaput altı motor bölümü muhteşem görünüyor
araç boyanacak mı? boyanacaksa renk olarak ne düşünüyorsun?
jant ve lastik planın ne?
araç komple sökük mü olacak yoksa iç mekan standart mı görünecek?
arkadaki 1,4is yazısını sökme lütfen![]()
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)