User Tag List

Sayfa 1/15 12311 ... SonSon
281 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: B.Aktepe Civic EKK2 K20A2 new project..

  1. #1
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    B.Aktepe Civic EKK2 K20A2 new project..

    Failure is not an option.

  2. #2
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Civic EKK2 - K20A2 Swap

    Pistons JDM RRC

    Rods OEM

    Crank OEM

    Turbo N/A

    Camshafts SVM Custom

    Injectors RDX 410cc

    Brakes Brembo Disks & ATE Brake Pads

    Clutch Exedy Stage 1

    Suspension Koni & Skunk2

    Exhaust 3" Custom & Vibrant Sleeper

    ECU Hondata K-Pro PRB

    Others EUDM K20A2 Engine

    OEM T.C.T. upgraded

    OEM Oil Pump upgraded

    OEM double valve springs (in.&ex.)

    ----

    RBC Intake Manifold

    Skunk2 70mm Throttle body

    4-2-1 Private label swap header

    ----

    Peak Engineering port polish & valve job

    Peak Engineering A.I.K.

    Peak Engineering oil catch tank


    ----

    Aeromotive Fuel Pump

    AEM Wideband

    ----

    Mugen Thermostat

    Koyo Radiator

    ----

    K-Tuned Fuel Rail

    K-Tuned Fuel Regulator

    K-Tuned Radiator Hoses

    K-Tuned Fuel Pressure Gauge

    K-Tuned conversion harness

    K-Tuned Hydraulic Clutch Line

    K-Tuned Shifter Mount Kit

    Karcepts Throttle Cable

    ----

    Hasport EKK2 Engine Mounts

    Energy Suspension Master Bushing Set

    DSS Stage 2.9 Axle



    Programmed by Dr. Ecu



    interior&exterior

    spoon karbon kanat

    spoon ayna

    99 usdm ön konsol

    omp direksiyon

    jdm 6 ileri vites topuzu

    ek9 airbag yolcu tarafı kapağı

    ek9 vites kolu derisi

    c-b pillar bar

    ön arka kule gergileri

    golden eagle tek parça tampon difüzörü
    Failure is not an option.

  3. #3
    RUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracın motor içi boyandımı yoksa temizlendimi? Temizlediyseniz hangi ürünleri kullandınız acaba?

  4. #4
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı RUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracın motor içi boyandımı yoksa temizlendimi? Temizlediyseniz hangi ürünleri kullandınız acaba?
    motor içi temizlendi, ürünlerin isimlerini bilmiyorum peak garage da yapıldı bütün işlemler öğrendiğim zaman yazarım.
    Failure is not an option.

  5. #5

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    830
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyin olarak ne kullanıcaksınız

  6. #6
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı YuRi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyin olarak ne kullanıcaksınız
    hondata k-pro prb kullanıcam. Özgün ayarlıyacak kısmetse.

    listeyi ayrıntılı yazmadım henüz konuya. tamamen bittiği zaman üzerinden geçicem konunun.
    Failure is not an option.

  7. #7
    SekoLive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    16.351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rica etsem arabanın bide dıştan fotosunu koyarmısınız? proje konusunda dış tarafın cok önemi olmaz belki ama yıllarca ottoman typerı kırmızı hayal etmiştim görünen tarafın temizliğide maşallahlık. sorunsuz bir proje olur inş.
    Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ

  8. #8
    DR059 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    565
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Son fotoda görünen şey kampana mı?

  9. #9
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı DR059 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Son fotoda görünen şey kampana mı?
    evet arkalar kampana. içinden bir görüntü, komple söküldü temizlendi civatalar kaplandı komple bütün yürüyen aksamın.
    Failure is not an option.

  10. #10
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)


    aracın dışına henüz başlayamadım. bu haftaiçi kısmetse girişicem tadımlık olsun bu foto.
    Failure is not an option.

  11. #11
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı hazar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kampana olarakmı kalıcak? disk olsa daha iyi olmazmı? eğer tercih etmenin özel bir sebebi varsa nedir? teşekkürler.
    arka tarafın durdurma kapasitesi fren yaptığında %20-%30 civarında. arka tarafın disk veya kampana olması durmak için çok büyük katkısı olmaz. pist için araç hazırlamadığım için gerek duymadım değiştirmeye.

    ayrıca extra olarak baktığımızda orjinal disk sistemine göre kampana sisteminin ağırlık avantajı var.

    bu arada ön fren disklerim brembo max serisi ve ate fren balatalarını kullandık, fren hortumlarının hepsi çelik olarak değiştirildi.
    Failure is not an option.

  12. #12
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel olacak bellı.nıye orj egzantrıkler.bı stage 2 fln olsa super olurdu.
    oem iyidir motor içinde aftermarket ürün istemiyorum. belki ilerde jdm egzantrik koyabilirim.
    Failure is not an option.

  13. #13
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı hazar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladım, peki ön kaliperler 1.4 is kaliperimi?
    EG yürüyeninin ne gibi bir faydası var?
    1.4is abs li model ile civic vti ın fren disk ve kaliper boyutları aynı. 262mm ön fren diskler. yani fren sistemim vti ile birebir aynı.

    eg yürüyeni k20 swap ta motoru biraz daha aşağıya ve arkaya alarak, aks duruş açılarını değiştiriyor. teker güç aktarımı arttırmış oluyoruz. ayrıca karter ve yer mesafesinden kurtarmış oluyoruz. eg yürüyeni ek kasa yürüyeninden daha hafif.
    Failure is not an option.

  14. #14
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilal egzantriklerde ciddimisin ben senin daha böyle spesyal bir egzantrik düşünmüştüm ileriye dönük turbo falan fikrin varmı**başarılar..
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  15. #15
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilal egzantriklerde ciddimisin ben senin daha böyle spesyal bir egzantrik düşünmüştüm ileriye dönük turbo falan fikrin varmı**başarılar..
    sağol cem abi,

    yok abi turbo düşünmüyorum. atmosferik keyfi çok başka. egzantrikler için ciddiyim. şu an oem egzantrikler var. geliştiricek olursam da jdm egzantriklerini alırım.
    Failure is not an option.

  16. #16
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eudm k20a2 farkı ne oluyor acaba ?.. birde elektrik tesisatıda komple swaplanıyor heralde ? kadran s2000 mi olacak
    türkiyedeki k20a2 den hiçbir farkı yok.

    k-tuned swap için harness alındı o tesisat düzenlendi şu an zaten. Rapture nickli uğur arkadaşımız aracın bütün tesisat elektrik işleri ile uğraşıyor. onunda hakkı ödenmez.

    motor elektrik tesisatı komple geldi, direkt takılıyor.

    kadran orjinali duracak, Maxigauge Hakan abi bir ünite yaptı, kmh ve rpm görmek için onu kullanıcam.

    ‪MaxiGauges‬‏ - YouTube

    BORKED
    Failure is not an option.

  17. #17
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    jdm cok farklı degıl kı oemlere gore degmez bence takmaya.o sıkıstırmayı yapmanın asıl faydasını gormek ıcın bence guzel bı egzantrık takmalısın.sonuc olark oemler 8800den sonra güç üretmıyor.mesela bende ıps var 9000lerde dolu gıtmek gercekten cok farklı.yanı cok agresıf ıstemıyorsan en azından toda a2 olabılır jdm ın bı gomlek ustu.

  18. #18
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    jdm cok farklı degıl kı oemlere gore degmez bence takmaya.o sıkıstırmayı yapmanın asıl faydasını gormek ıcın bence guzel bı egzantrık takmalısın.sonuc olark oemler 8800den sonra güç üretmıyor.mesela bende ıps var 9000lerde dolu gıtmek gercekten cok farklı.yanı cok agresıf ıstemıyorsan en azından toda a2 olabılır jdm ın bı gomlek ustu.
    sağol kamer aydınlattığın için. ben 8800 üstünü çevirmeyi düşünmüyorum.
    Failure is not an option.

  19. #19
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilal yine harika bir proje
    kaput altı motor bölümü muhteşem görünüyor
    araç boyanacak mı? boyanacaksa renk olarak ne düşünüyorsun?
    jant ve lastik planın ne?
    araç komple sökük mü olacak yoksa iç mekan standart mı görünecek?
    arkadaki 1,4is yazısını sökme lütfen
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •