User Tag List

Sayfa 3/15 İlkİlk 1234513 ... SonSon
281 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: B.Aktepe Civic EKK2 K20A2 new project..

  1. #39
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor içi temizliğini canlı gördüm aradım hemen, dengesizlik had safada

    1- 4üne yetişirse aracı kim kaldırıcak ? 1-2-1 ?
    2- Lasik ebatı ne olucak ? yürüyen ile ne gibi mod yaptın yine
    3- bir önceki araçtaki gibi, airbagler sökülücek mi ? ve soldaki o kapakdan yeniden takıcakmısın ? o çok seksi oluyor
    4- Typer Kadranı takmayı düşündün mü hiç ?
    5- Kg hedefi ne ?
    6- o egzantrik seçimi ne öle ya ( ahjuhauahuhafhafsd)
    7- Beni seviysen ?
    8- Maşallah Butonu kullanın arkadaş..

    Not : Bilal aga spec konusundan kapalıdır tavsiyelere bilginize
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  2. #40
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Motor içi temizliğini canlı gördüm aradım hemen, dengesizlik had safada

    1- 4üne yetişirse aracı kim kaldırıcak ? 1-2-1 ?

    aracı ben kaldırıcam 15 sn altı grubu benden korksun

    2- Lasik ebatı ne olucak ? yürüyen ile ne gibi mod yaptın yine

    toyo t1r 215/45/15 lastik kullanıcam özel slick takmayı düşünmüyorum olduğu kadar yeter

    3- bir önceki araçtaki gibi, airbagler sökülücek mi ? ve soldaki o kapakdan yeniden takıcakmısın ? o çok seksi oluyor

    takmaz mıyım aldım bile içi tam istediğim gibi olucak beğenicen eminim

    4- Typer Kadranı takmayı düşündün mü hiç ?

    typer kadranı çok var artık pek bir albenisi kalmadı hakan abinin yaptığı kadran çok daha değişik oldu düşüncesindeyim

    5- Kg hedefi ne ?

    belirli bir hedef yok ama kesmeden, sökerek min inmek görüntü bozmadan tabi

    1000kg inersem (tahmin tabi) güzel bir değer benim için

    6- o egzantrik seçimi ne öle ya ( ahjuhauahuhafhafsd)

    öğrenicem yavaş yavaş

    7- Beni seviysen ?

    Seviim ya.

    8- Maşallah Butonu kullanın arkadaş..

    Kesinlikle.

    Not : Bilal aga spec konusundan kapalıdır tavsiyelere bilginize

    Failure is not an option.

  3. #41
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı JDMazda_GTR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tesısatı gızlemekle ılgılı bır kac ufak detay vererek bızlerı aydınlatabılırmısın bılal abı.kendı aracıma yapmam ıcın neye dıkkat etmem lazım?
    öyle belirli bir kuralı vs yok, geçebileceği en uygun yeri bularak iyi bir elektrikçi ile birlikte yapabileceğin birşey. motor içi elektrik tesisatı için bahsediyorum.

    benim motor içi komple tesisatımı rapture nickli uğur yaptı ellerine sağlık 10 numara oldu.

    motor tesisatı için soruyorsan eğer, onunla ilgili kendi aracım için olmasada çeşitli uygulamalar yapılıyor şu an türkiyede.

    yakın zamanda güzel paylaşımlar olucaktır eminim







    buna benzer bir sürü örnek mevcut nette.
    Failure is not an option.

  4. #42
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı JDMazda_GTR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    guzel paylasımlar olacagına bende emınım.pekı bu tesısatın uzunlukları vs orjınalı ıle aynı mı yoksa bu gızleme ıslemlerı ıcın extra bı tesısat eklemelerı yapılıyormu?
    bu bilgileri işi daha iyi bilenden öğrenmen daha iyi olucaktır senin için. kablo cinsleri özellikleri geçeceği yerler kullanılan yalıtım malzemesi vs ile ilgili uğur yada özgün sana yardımcı olucaktır.
    Failure is not an option.

  5. #43
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi manifold rbc değil dou? temsili koyduğum motordan bahsetmiyorsun umarım.
    evet dalmışım kusurabakma

    listede tb yok goremedim ) yetiyormu bu setupa oem tb

    benden baska 5.062 fd li gormek guzel duygu hehe

  6. #44
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet dalmışım kusurabakma

    listede tb yok goremedim ) yetiyormu bu setupa oem tb

    benden baska 5.062 fd li gormek guzel duygu hehe



    tb kendim burada yapıyorum kendi oem tb sini kullanıcam.
    Failure is not an option.

  7. #45
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Burdan da hayırlı olsun Bilal...Benim sorum neden Honda
    4 Eylul de gorusuruz inşallah...

  8. #46
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ice Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burdan da hayırlı olsun Bilal...Benim sorum neden Honda
    4 Eylul de gorusuruz inşallah...
    hep beraber orada olucaz inşallah 2 evo 1 supra 2 civic

    honda hayat onda
    Failure is not an option.

  9. #47
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hep beraber orada olucaz inşallah 2 evo 1 supra 2 civic

    honda hayat onda
    ya cok cılgınsınız beyler

    BENDE ORDAYIM INSALLAH.

    AHMET
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  10. #48
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaDCaT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende gelebilirim kismetse elimde kağıt kalem herkese diyet listesi yazıcam onumuzdeki sezon herkes agirlik aticak gelsin 9lar 10lar

    Bu arada sormak istediğim birşey var k20 8800 den sonra sknti yaratiyorsa peki bu 10 bin donenler filan ne yapiyor bir cozumu yok mu ?
    araştırdığım kadarıyla 2 farklı seri yağ pompası var k20 lerde

    HX ve GX serisi, hangisi 2. jenerasyon bilmiyorum ama ilk jenerasyon olan özellikle sıkıntı yaratıyor 8800 den sonra, tabi 2 seri içinde daha yüksek devirler risk taşıyor.

    Bu durumla ilgili bulduğum kaynak

    ok before you view the pictures, i'll explain something... how the oil pump works, first there are two dimples, that create a vaccum, the premote oil filling inside the "transfer chamber".. the way this transfer chamber is designed, is as it turns, two offcentered gears work together, to form a cavity to transfer oil from one area to another. say a devider. But the smart way it does it, is by using gears, that automatically go from no space, that creates space, while sucking, then transports that oil, and then when the gear turns, it squish'es it out, or dumps it out on the other size, so in a way, it automatiically creates a vaccum, traps content "oil" moved it on the other side of a cavity, and then pressurizes it out.. the problem is when pressuring something out, you have to be very careful... because you should only "push or dump" it as you can squish it out... what happens is if you try to move to much oil, aka, transfer it out, of that transfer area, and you encounter restriction, you cause pressure. What honda did in the first gen pump was limit the exitt area of the pump, what this caused is excess pressure on the exaust side of the pump, basically trying to dump a 5 gallon barrel of oil through a straw in 2 seconds, sure it can be done, but ther'es alot of pressure in that straw, and like everything pressure makes a spray, aka contains oxigen. aka cavition. created from moving forces at a faster rate than liquid which creates a gas molecules.... "i'm not a scientist" but i undertstand myself. So basically what happened in the first gen pumps it was ok tilll a certain speed, after that when the motor rev'ed too high, there was also to much pressure being created on the exaust side, and caused foaming prematurely. on the later pump, they opened up the area, and incorporated a nice exit ramp. now in the first gen pump i modified the ramp, but you can still see the restriction, for testing purposes i grinded it into a triangle for ramp off purposes, but initially the dimple looked like the intake of the pump and had a sharp discharge, no ramp. basically oil was pressurized through a 1mm opening for the first 8 or 10 degree's of the pump rotation = VERY BAD.

    2nd gen cured most of this, but there are some things that can still be improved. sorry i coudn't take a video of the pump turning toshow you more, but a good look at hte pics it can be easily identified. so it's not lost if you have a first gen pump, just grind it and machine it and can be made in a 2nd gen pump. but for the added time, just go buy one.
    Bir kaç yöntem var tabi orjinal yağ pompasını Hytech gibi firmalar upgrade edip satıyor, ya da direk yağ pompasının yayı değişiyor.

    Esasında en garanti çözüm ERL s2k oil pump, tabi yanında k24 karter, k24 yağ pompası zinciri ve tensioner gerekiyor yani masraf baya bir artıyor. Ama 10000+ devirlerde kullanılıyor rahatlıkla. Çok hardcore arabalar için kesinlikle gerekli tabi, nacizane görüşümdür.

    Benim biraz araştırdığım kadarıyla durum böyle. Tabi Bilal daha iyi bilir hatta yazdıklarımda bir hata varsa düzeltebilirse sevinirim insanları yanlış bilgilendirmeyelim

  11. #49
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilal Tebrik ederim Dogru yolu buldun sonunda

    nekadar inkar etsende K > B

    NA da Turboda böle

    Hangi B serisi aftermartket ürünler ile 1000 hp olmuş
    moruk b iyidir b özünü unutma

    ne zaman tony ve miller a rakip k serisi çıkar o zaman derim tamam k da olmuş

    b>k
    Failure is not an option.

  12. #50
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araştırdığım kadarıyla 2 farklı seri yağ pompası var k20 lerde

    HX ve GX serisi, hangisi 2. jenerasyon bilmiyorum ama ilk jenerasyon olan özellikle sıkıntı yaratıyor 8800 den sonra, tabi 2 seri içinde daha yüksek devirler risk taşıyor.

    Bu durumla ilgili bulduğum kaynak



    Bir kaç yöntem var tabi orjinal yağ pompasını Hytech gibi firmalar upgrade edip satıyor, ya da direk yağ pompasının yayı değişiyor.

    Esasında en garanti çözüm ERL s2k oil pump, tabi yanında k24 karter, k24 yağ pompası zinciri ve tensioner gerekiyor yani masraf baya bir artıyor. Ama 10000+ devirlerde kullanılıyor rahatlıkla. Çok hardcore arabalar için kesinlikle gerekli tabi, nacizane görüşümdür.

    Benim biraz araştırdığım kadarıyla durum böyle. Tabi Bilal daha iyi bilir hatta yazdıklarımda bir hata varsa düzeltebilirse sevinirim insanları yanlış bilgilendirmeyelim

    güzel yararlı bilgiler, 2002 ve 2003 ün bir kısmında çıkan ilk serisi yağ pompası, sonrasında upgrade edildi honda tarafından. aynı şekilde supap tırnakları da değiştirildi honda tarafından.

    erl s2k yağ pompası ile 9500+ diyelim. 10000 fazla iyimser olur

    benim nacizane tavsiyem 8800-8900 max devir olmalı k serisi içn hem yağlama hemde şanzıman problemlerinden korunmak için.

    şöyle birşey de var, 9100 dönen usa de,türkiyede insanlar var onlar problem yaşamıyor olabilir ama yaşamayacakları anlamına gelmez.
    Failure is not an option.

  13. #51
    TAM35GNY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    TAM35-SAN DIEGO
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamam acildi fotolar restart lazimmis sorun bendeymis yani..

    Yaylar icin olculer secildi demissin az daha bilgi versene abi neden adam akilli bir coilover degil ?? Maliyet acisindan mi??

  14. #52
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı TAM35GNY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam acildi fotolar restart lazimmis sorun bendeymis yani..

    Yaylar icin olculer secildi demissin az daha bilgi versene abi neden adam akilli bir coilover degil ?? Maliyet acisindan mi??
    coilover hem maliyet hem kargo vs problem yaşamamak için. ayrıca da usa de çok kullanılan bir setup bu koni amortisör ve coil spring uygulaması. mantık olarak baktığımız zaman coilover ile yapabileceğin herşeyi yapabiliyorsun bu kit ile. hem amortisör sertliğini hem alçaklık yükseklik ayarını yapabiliyorsun.

    yay sertliklerini seçerken hem yol versiyonu hem drag için tercih edilen kullanılan yay sertliklerine göre karar verdim. arkalar daha sert önlere göre. vs vs.
    Failure is not an option.

  15. #53
    TAM35GNY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    TAM35-SAN DIEGO
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hedefe gore uygun olacaksa sorun yok tabi maliyet onemli ama yine de arada teknik farkliliklar olacaktir.. Arac bitince ortaya cikar heralde iyice draglarda falan denemis olursun tatmin eder insallah..

  16. #54
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı TAM35GNY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hedefe gore uygun olacaksa sorun yok tabi maliyet onemli ama yine de arada teknik farkliliklar olacaktir.. Arac bitince ortaya cikar heralde iyice draglarda falan denemis olursun tatmin eder insallah..
    profesyonel yarışlara hazırlanmadığımız için biz amatörler ve yol setup ı için gayet tatminkar olacağına eminim. deneyip görücez tabi. ama dediğim gibi daha önce kullanılan ve başarı sağlanan bir setup.
    Failure is not an option.

  17. #55
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede yay ve coil ler iyi seçim. usa daki çogu araç aynı yay ve coil set up'yla yapılmış. pist için d2-skunk-tein ideal ama günlük kullanım ve drag için iş görecek cinsden..

    harika bir proje imrenerek izliyoruz bilal aga..
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  18. #56
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    proje hangi aşamada ?
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  19. #57
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    proje hangi aşamada ?
    aynı aşamada beklemedeyiz, supranın egzoz işlemleri için hazırlanmasını bekliyoruz. sonra başlanıcak kısmetse bu hafta marş yaparız diye planlıyoruz.
    Failure is not an option.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •