User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
59 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: vti a S2000 egzozu

  1. #1
    Ayrton Senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    vti a S2000 egzozu

    Arkadaşlar araştırdığım kadarı ile;51 düz borulu hb vti aracıma (tek olarak )S2000 egsozu bir şekilde uygulanabiliyormuş.
    Sormak istediğim,acaba daha evvel bu konuda tecrübesi olan var mı ? şuan üzerinde sebring son susturucu var perf. vs çok memnunum fakat artık ses özellikle uzun yolda kafamı şişiriyor.
    Ancak olursa; s2000 son susturucu sesi ciddi oranda kesermi? yüksek devirlerde motoru sıkma durumu olur mu? birde bu işlemin astarı yüzünü geçer mi ? konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. teşekkürler
    Racing,competing, is in my blood it's part of me it's part of my life...

  2. #2
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s2000 veya type r eksozu 51lik biliyorum 51 lik boruna gayet güzel olur seste sadece biraz tırıldaryada zırıldar

  3. #3
    Ayrton Senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki yüksekte sıkma vs. olurmu? birde bu işlemi sanırım her egzozcu yapamaz biraz zahmetli bir iş olacak ?
    Racing,competing, is in my blood it's part of me it's part of my life...

  4. #4
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.810
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yüksekte sıkar, 60lık bitane freeflow son susturucu bulup onu takın.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  5. #5
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç birsey olmaz bana sorarsan daha iyi olur.sıkıyosa zaten 51lik borudada sıkar biraz geri tepme iyidir stock araç için veya çıtır yüklü için konuşuyorum.cok basit bi olay bi eksoz bi eksozcu en fazla yarım saat sürer cokda kolay

  6. #6
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.810
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hedırs varsa üstlerde çok çok bariz sıkar.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  7. #7
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hedırs varsa üstlerde çok çok bariz sıkar.
    orjinali 48 lik olan katı orta susturucusu olan ve yine 48 lik sonla gayet iyi basarılı giden araca sadece headersla ne kadar güç alıcanki sonu 60 yapıcan bide düz 51 var

  8. #8
    Ayrton Senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    headers yok sadece düz boru ve araç hb. ayrıca arkadaşlar s2000 son susturucu derken,biliyorsunuz çiftini uygulamayacağız sadece birini.
    Racing,competing, is in my blood it's part of me it's part of my life...

  9. #9
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen type r son alıcan 51 onun girişi s2000 tam bilmiyorum arkada ek9 veya orjinal ek varsa iyi montaj yaptırman lazım çiftini tabiki takmıycaksın tek olucak

  10. #10
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.810
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinali 48 lik olan katı orta susturucusu olan ve yine 48 lik sonla gayet iyi basarılı giden araca sadece headersla ne kadar güç alıcanki sonu 60 yapıcan bide düz 51 var
    yıllardan beri denenmiş setuplar bunlar, kendi tecrübemde var.

    en iyi en güzeli 60lık son oluyor.

    hedırsla ne kadar güç alındığı da belli 8-10hp bi rakam. az mı bu??

    manifolddan çıkan hava fazlalaşıyor 2'' hedırsla 51lik oluyor, boru da 51lik yeterince sıkıyor zaten, 60lıkta rahat şekilde atıyor en sonda
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  11. #11
    Ayrton Senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgiler için çok teşekkürler,ama typer 51 lik girişe sahip s2000 kaç acaba çift diye 48 olma ihtimali olabilirmi.
    Racing,competing, is in my blood it's part of me it's part of my life...

  12. #12
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.810
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s2k egzosuda 51lik.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  13. #13
    Ayrton Senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s2k egzosuda 51lik.
    o halde typer son aramaya gerek yok aynı ise ?
    Racing,competing, is in my blood it's part of me it's part of my life...

  14. #14
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yıllardan beri denenmiş setuplar bunlar, kendi tecrübemde var.

    en iyi en güzeli 60lık son oluyor.

    hedırsla ne kadar güç alındığı da belli 8-10hp bi rakam. az mı bu??

    manifolddan çıkan hava fazlalaşıyor 2'' hedırsla 51lik oluyor, boru da 51lik yeterince sıkıyor zaten, 60lıkta rahat şekilde atıyor en sonda
    böyle bi stup yapıp aracı yavaşlıyan gördünmü hiç?yada söle söliyim 200 hp 2000cc type r orjinal eksoz ölçüleri ne niye japonlar bunu 51 yapmış.?bende cok denedim en iyisi 60lık düz orta 51 son orjinal oldu headersta 2.5 dc ama dayno vs vb yok onun için kanıtlıyamam bu sadece atmak olur farazi

  15. #15
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.810
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin setupta 200 ve sonrası kağnı gibi olur araba 63lük hedırs,60lık düz boru+51lik orta susturucu,sonda da 48lik susturucu fantazik olmuş
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  16. #16
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya ben cıddı sorcam vtı eksozu 1.4e typerı 1.4e takan arkdslar var ne verım alıyrlar boşa para harcamayın gıdın free bı egsoz alın
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  17. #17
    Ayrton Senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki arkadaşlar,ben istanbul küçükköy tarafındayım bu tür perf.egzoz montajını iyi yapan tavsiye deceğiniz bir yer varmı ?
    Racing,competing, is in my blood it's part of me it's part of my life...

  18. #18
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam 60lık yapın ozaman sonada 76 koyun 200 den sonra makina kopsuntype r ı 14 e takanı bilmem ama vti de gayet başarılı filtreli headerslı hafifi yüklü 14 is dede iyi olur hem ses olayı biter

  19. #19
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin setupta 200 ve sonrası kağnı gibi olur araba 63lük hedırs,60lık düz boru+51lik orta susturucu,sonda da 48lik susturucu fantazik olmuş
    fantaziyi severim ama dediğim gibi yaptım güzel oldu olmadı diyemessin çünkü denemedin sadece boşa yorum yazmış oldun.ben 51 son 60 olamaz demiyorum siz benim dediğime olmaz diyosunuz .tamam ozaman 60lık ses yapmıycak bi eksoz bulun arkadasa ss falan diyceksiniz ama 200 de cok ses cıkarır oda fark etmez.iyi hızlı sessiz bişi bulun adama benim dediğimi beğenmedi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •