User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: safc 2 baglantı hakkında yardım

  1. #1
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation safc 2 baglantı hakkında yardım

    slm arkdaslar aracımın beyın seması asagıda safc 2 baglantısı yapmak için hangı kabloları kullanamam gerekıor arac 98 fiat palio 1.6 16v



    safc 2 için gereklı olan kablolar:

    Kırmızı kabloyu güç kaynağına bağlayın.
    engine rpm sinyal kablosu için yeşil tel bağlayın.
    throttle sinyal gri teli bağlayın.
    Topraklama kablosu siyah tel bağlayın.
    Kahverengi zemin tel tel bağlayın.
    knocking sinyali telini mor kabloya baglayın dıorda

    knocking sensor kablosu , throttle sinyan kablosu ve devir rpm sinyal kablosu yukardakı semaya gore hangısıdır bılen yardım ederse cok memunun olurum..

  2. #2
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    23 =TPS Gri kablo
    35 yada 13 =kırmızı kablo 12V
    36 = siyah kablo Şase


    Knock sensoru burada göremedim ben

    Rpm ide 42 oolması gerekiyor .( %80 )
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  3. #3
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    23 =TPS Gri kablo
    35 yada 13 =kırmızı kablo 12V
    36 = siyah kablo Şase


    Knock sensoru burada göremedim ben

    Rpm ide 42 oolması gerekiyor .( %80 )
    dr. rpm için 49 gıbı geldı banada knocking olmasa ne olur

  4. #4
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ddoktor 42 devır sayacı anlamında dogrumudur? bırde bu airflow input output ıstıor sankı safc ayrıca knocking sensor bulamadım knocking sensoru baglamazsak ne olur?

  5. #5
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    knok bağlamasan olur tabiki 42 olması yüksek ama olucağını sanmıyorum bence sne enjektor 1 den almak zorunda kalabilirsin RPm i ama ilk 42 yi dene senin yöelediğin crank sensorunun + - sinden biri TDC top Dead Center demek

    knock bişiye yaramıyor

    Map sensoru ise 14 olabilir ama ustana bir sor yada elektrikcin kontrol ederse sewinirim çünkü o Atmosfer Basıncını ölçen sensor olabilir
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  6. #6
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    knok bağlamasan olur tabiki 42 olması yüksek ama olucağını sanmıyorum bence sne enjektor 1 den almak zorunda kalabilirsin RPm i ama ilk 42 yi dene senin yöelediğin crank sensorunun + - sinden biri TDC top Dead Center demek

    knock bişiye yaramıyor

    Map sensoru ise 14 olabilir ama ustana bir sor yada elektrikcin kontrol ederse sewinirim çünkü o Atmosfer Basıncını ölçen sensor olabilir
    mersinde bundan anlayacak adam olacagnı sanmıorum

  7. #7
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    42 rpm ıcın mantıklı geldı cunku tachometer sınyalı gonderıor sımdı yapacagım sunlar dogrumu

    tps ıcın 23 rpm ıcın 42 artı eksıyıde bagladıkmı olay tamam mıdır?

  8. #8
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    knok bağlamasan olur tabiki 42 olması yüksek ama olucağını sanmıyorum bence sne enjektor 1 den almak zorunda kalabilirsin RPm i ama ilk 42 yi dene senin yöelediğin crank sensorunun + - sinden biri TDC top Dead Center demek

    knock bişiye yaramıyor

    Map sensoru ise 14 olabilir ama ustana bir sor yada elektrikcin kontrol ederse sewinirim çünkü o Atmosfer Basıncını ölçen sensor olabilir
    14 dekı mutlak basınc sensoru map sımdı ııce kafam karıstı DR. hangısı nereye yap poz gıbı bu da hata sansım yok beyın cok para

  9. #9
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rpm: 42
    (49 değil, o uç sensöre gidiyor size 42 lazım)

    map sensörü :14 (gayet net)

    tps: 23

  10. #10
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rpm: 42
    (49 değil, o uç sensöre gidiyor size 42 lazım)

    map sensörü :14 (gayet net)

    tps: 23
    tamamda hocam map sensoru kablosunu nereye baglıcaz safc semasında map e baglantı dıye bısı gormedım ben?

  11. #11
    M.Emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İST.
    Mesaj
    58
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    map kablosu safc a gircek safc dan kablo ecudaki map yerine gitcek yani safci Seri olarak bağlamış olcan. sensörden gelen sinyali safcle değiştirip ecuya yollamış olcan mantık bu zaten

  12. #12
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M.Emin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    map kablosu safc a gircek safc dan kablo ecudaki map yerine gitcek yani safci Seri olarak bağlamış olcan. sensörden gelen sinyali safcle değiştirip ecuya yollamış olcan mantık bu zaten
    tamam mantık buda safc baglantı semasında Kırmızı kabloyu güç kaynağına bağlayın.
    engine rpm sinyal kablosu için yeşil tel bağlayın.
    throttle sinyal gri teli bağlayın.
    Topraklama kablosu siyah tel bağlayın.
    Kahverengi zemin tel tel bağlayın.
    knocking sinyali telini mor kabloya baglayın dıorda

    benım sordugum burda map sensoruyle ılıglı bısı yok hangı kabloyu tam olarak nereye baglayacagımız

  13. #13
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kırmızı 13
    yeşil 42
    mor knock boş
    gri 23
    kahve, siyah 17

    map icin
    ecunun 14 nolu pinout safc ustunden gidicek direk girmicek seri bagla
    ecu14---beyaz
    sarı---ecu14
    yapıcan

  14. #14
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kırmızı 13
    yeşil 42
    mor knock boş
    gri 23
    kahve, siyah 17

    map icin
    ecunun 14 nolu pinout safc ustunden gidicek direk girmicek seri bagla
    ecu14---beyaz
    sarı---ecu14
    yapıcan
    cam su map ısını daha acık yazma sansın varmıdır? bu map ısı karıstırıor ortalıgı

  15. #15
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  16. #16
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eywallah cem saoalsın dogru anlamısım ozaman beyaz in sarı out olacak

  17. #17
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada arkadaslar marea bravo-brava palio 1.6 16 v kullanıp safc baglamak ısteyen arkdaşllar aynı şemadan bırebır faydalanabılır...

  18. #18
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyler safc2de vuruntu sensorunun baglı olması ne ıse yarar? yenı konu acmak ıstemedım bende baglı degıl ama aracta vuruntu sensorude var

  19. #19
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vuruntu sensorunu baglamanıza gerek yoktur

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •