User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: Mopar 8.4-liter V10 crate engine with 800 hp

  1. #1
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation Mopar 8.4-liter V10 crate engine with 800 hp

    Mopar has introduced a new 8.4-liter V10 crate engine at SEMA.
    Specifically designed for drag racing, the engine is hand assembled and features an aluminum block, a forged steel crankshaft and a JTEC controller. Thanks to these changes, the mill develops 800 hp (597 kW / 811 PS) and 695 lb-ft (941 Nm) of torque.
    If that sounds like over kill, Mopar has also unveiled a new high-output version of the Gen III 426 HEMI V8. Producing 590 hp (440 kW / 598 PS), the engine weighs 100 lbs (45 kg) less than its predecessor and has cast aluminum valve covers, billet fuel rails and a revised windage tray to "provide excellent oil dispersion."

    In related news, Dodge introduced a Challenger body-in-white which is described as an "excellent starting point for [building] a race car." Stripped of all non-essential equipment, the shell allows chassis builders to get right to work rather than spending hours removing parts from a standard production vehicle.


    Read more: Mopar 8.4-liter V10 crate engine with 800 hp introduced







    Kıskanın nan fakirler

  2. #2
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu hacimden bukadarcık mı güç çıkarabilmişler
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  3. #3
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu hacimden bukadarcık mı güç çıkarabilmişler
    +5500 abi

    Honda bu hacimden neler çıkartırdı acaba ?

  4. #4
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    doğru orantı kurarsak eğer 1000 + hp çıkarması lazım
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  5. #5
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferika van tavzınt + hp

  6. #6
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğru orantı kurarsak eğer 1000 + hp çıkarması lazım
    valla k20 2lt, 200hp standart. buda 8,4 için 40 beygir az gibi
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

  7. #7
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Viper motor u üzerine turbo kit konuldugunda tam bir katil

  8. #8

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8.4 800 hp aşırı kıskandım
    ...

  9. #9
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yorum yazanların ciddi olmadığını düşünmek istiyorum.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #10
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir taypar degil

  11. #11
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı cem06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir taypar degil
    yazdim yazdim sildim aynisini

    TORK meselesi honda yapsa su kadar beygir olurdu meselesi degil 941Nm..

  12. #12
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tork torktur deilmi? Dizelin verdiği 100 nm aynıdır benzinlinide verdği 100 nm. Ama ülkem mahvetti beni dizelden aynı tork çıksa bana daha güçlü daha hayvansı geliyor. Arada bir fark yok aslında. Genç yaşta psikolojimi bozdu ülkem.

  13. #13
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yemisim asiri beslemeyi gercekten ciddi muhendislik harikasi...
    06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive

  14. #14
    Trance-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi , tork iyi hoşda ... nerde o beygircikler ... eski blok üstünde 20 v vardı ...

    valf fakiri , bence mimari iyi de olsa , üst kapak olaylarından kaybediyor bu motor
    torka bişey demiyorum.
    he; timing olayları 20 v hoş ayarlanmıştır fakat o hacimde 1 motor valf fakiri aslında komik ,
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu okudum, şimdi bakırköy minibüsüne binip, meydana kadar ring hayali kuracagım

  15. #15
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ROUSHER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi , tork iyi hoşda ... nerde o beygircikler ... eski blok üstünde 20 v vardı ...

    valf fakiri , bence mimari iyi de olsa , üst kapak olaylarından kaybediyor bu motor
    torka bişey demiyorum.
    he; timing olayları 20 v hoş ayarlanmıştır fakat o hacimde 1 motor valf fakiri aslında komik ,
    Valf fakiri mi. Literatüre yeni bir deyim soktunuz tebrik ediyorum. Ayrıca 20v olduğunu nerden gördünüz silinidir kapağı fotoğrafıda yok.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •