User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
57 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Ford 1.0 3 Silindir Ecoboost

  1. #39

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    86
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BU motorlada az yakıt tüketmek için gaza da az basmak zorundasınız. Yoksa küçük hacmi ve turboyla 1.6 'lardan fazla yakar. Ayrıca 3 silindir yapısı gereği biraz vibrasyonlu çalışıyor. Bizim halkımızın bu motoru kabullenmesi zaman alacaktır biraz, çıksın da bakın çatlak sesler nasılda yükesliyor, bilip bilmeden cengever ustalarımız ve iki direksiyon sallayıp otomobil profesörü olmuş çok bilmişler nasılda atıp tutacaklar hakkında görün.
    Satmaya çalışın bakalım 1.0 3 silindir Citroen C1'i nelerle karşılaşıyorsunuz görün. Arayıp müşteri olanların en az yarısı 1.0 motor (69 bg. araç 880 kg) çekiyormu diye soracaktır. Bakmaya yanında gelipte arabayla deneme sürüşü yapan çok bilmiş arkadaşı "söylediğim gibi 1.0 motor çekmiyor" der ve sizinde sinirlerinizi ayağa kaldırır.

  2. #40
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ferit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    BU motorlada az yakıt tüketmek için gaza da az basmak zorundasınız. Yoksa küçük hacmi ve turboyla 1.6 'lardan fazla yakar. Ayrıca 3 silindir yapısı gereği biraz vibrasyonlu çalışıyor. Bizim halkımızın bu motoru kabullenmesi zaman alacaktır biraz, çıksın da bakın çatlak sesler nasılda yükesliyor, bilip bilmeden cengever ustalarımız ve iki direksiyon sallayıp otomobil profesörü olmuş çok bilmişler nasılda atıp tutacaklar hakkında görün.
    Satmaya çalışın bakalım 1.0 3 silindir Citroen C1'i nelerle karşılaşıyorsunuz görün. Arayıp müşteri olanların en az yarısı 1.0 motor (69 bg. araç 880 kg) çekiyormu diye soracaktır. Bakmaya yanında gelipte arabayla deneme sürüşü yapan çok bilmiş arkadaşı "söylediğim gibi 1.0 motor çekmiyor" der ve sizinde sinirlerinizi ayağa kaldırır.
    Bilmeden yorum yapan çok bilmişleri eleştiriyorsunuz. Ama aynı hataya siz de düşüyorsunuz. Teknik olarak 1.0 turbo motor nasıl olur da 1.6 atmosferik bir motordan daha fazla yakabilir? Ve hatta aynı arabada, aynı kasada, aynı yükü çekse bile?

    Kıyasladığınız bu iki motordan 1.6 olanı çeyrek gazla arabaya yokuş tırmandıracak güçte, öteki 1.0 olanı da tam gaz versen bile yokuşta bayılacak güçsüzlükte olmalı ki dediğiniz doğru olsun. Ama buradaki 1.0 motor 200nm torka sahip. Hangi 1.6 atmosferik motorda 200nm tork var? Bunu unutmadan kıyaslama yapmak lazım. Yoksa olay senin de eleştirdiğin cahil ustacık kıyaslamasına döner.

  3. #41
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4.8 litre ortalama veriyor ford focus için. 170-200 Nm ise gayet yeterli ben beklemeyi tercih ediyorum şu an için bikaç ay içinde gelir.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  4. #42
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2014 Ford'un yılı olacak. Bu yıl ile birlikte atağa kalkacak diyebilirim..

    1.0 ecoboost testleri sorunsuz bitti. 1.0 ecoboost'a kilitlenmeyin neler var neler

  5. #43
    SLH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Gelibolu & Tuzla
    Mesaj
    1.137
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ford çok yakar diyip geri çekilenler bakalım şimdi hangi bahanede bulunucak vergi ve yakıtta VW daralıcak rakibinin karşısında bence Honda dizel atağına geçti güç tamam ama yakıt soru işareti piyasaya gerçekten değişk açıyla giriyor Ford bakalım neler olucak

  6. #44
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TR pazarını 2. olarak kapadı Ford binek araçta. Ticari araçtaki açık ara 1.liği ile totala bakıldığında marka birinciliğini getirdi. 10 yıldır en çok satılan marka.

    Binekleri çok yakıyor vs dendiği halde 2. olan bir marka ecoboost ile dengeleri baya değiştirir gibime geliyor. Gerçi 2012 yılında 2011 yılına göre daralma ön görülüyor otomotiv piyasasında. Hayırlısı...

  7. #45
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aklımda fordun kesinlikle yapmalı dediğim hamlelerden bir kaçı var;
    c-max'e yada kugaya 2.0 ecoboost 240hp koymalılar.

  8. #46
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    düşük hacimli araba alanlar için güzel heberde

    belirli gücün altındaki arabayı almamda binmemde, çok sakat trafikde kaçamazsın fln allah korusun

  9. #47
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.929
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel değerler çıkartacak galiba. şimdiden söyleyim yılın motoru ödülü "engine of year" ödülünü alır
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  10. #48

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu gidişle ileride 1.8, 2.0 motorlar çok havalı olacak.
    eski v8'ler gibi lüks sayılacak.

  11. #49
    ERTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    VEGAS
    Mesaj
    1.704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ford kendini motor konusunda baya geliştirdi.Hacim/güç oranıda mükemmel olmuş

  12. #50
    mKc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    338
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her şeyi bir kenara bıraktım, 1.0 motorla bu gücü yakalayan ford, bu teknoloji ürünü 2.0 motorlarla ne yapacak?
    HVAC

  13. #51
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    inanılmaz motor hamleleri yapılıyor ama vag grubu ile rekabet henüz zor

    2.5 TFSI ve 3.0 V6 TDI motorlar yeni bir çığır açacak bana göre.

    TDI Motor 1600 Kg civarlarında bir aracı 5.1 saniyede 100 km hıza ulaştıracak. Varın siz hesap edin gerisini

    2.0 TFSI motorlardan çıkan sapık değerler de 2.5 TFSI için çok korkutucu görünüyor.

    Bu rekabet en çok bize yarayacak. Alternatif arttıkça binmek istediğimiz araçlar git gide daha da ucuz olacak. Merakla bekliyorum tüm motorları.

  14. #52
    Trance-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ecoboost'tan beklentim çok gerçekçi konuşayım hatta ; yakıt tüketimini merak ediyorum.
    ama ; vag'ın da 1.4 TSI'dan 1.2 üzerine oynaması , 1.0 da getirecektir diye düşünüyorum.
    0.8 hem süpersarj hemde turbo motorlar 2020li yıllarda gelir herhalde
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu okudum, şimdi bakırköy minibüsüne binip, meydana kadar ring hayali kuracagım

  15. #53
    fastchild - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbull/Maltepe
    Mesaj
    2.860
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    "1000 cc 3 silindir motorsikletmi o "

    diye birsürü yorumlar olacaktır
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka sen çekirdekten yetişme bi manyaksın belirtiyim dedim
    -Now-34 K 3862 E34 5.20 1996 CosmosSchwarz " Sumfang Edition "

  16. #54
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1000 cc supermis. Teorik olarak cok bassaniz bile hacmi ve enjwktor yapisi geregi cok yakamaz bu tip motor.

    125 hp lik versyon tutar
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  17. #55
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    VW'nin 0.8'lik gene 100 beygir bir civarında motor geliştirdiğini duyduğumu ya da okuduğumu hatırlıyor gibiyim....Ancak nerede ne zaman hatırlayamadım... (Yanılıyor da olabilirim )

  18. #56
    SLH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Gelibolu & Tuzla
    Mesaj
    1.137
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kimse büyük motor hacmini tercih etmicek yakıt ve vergi zaten belini büküyor insanların VW 2.0 üstü motorlardan vazgeçsin bence bizim ülke binmez kolay kolay

  19. #57
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 üzeri motorlardan vazgeçildikçe o eski efsaneler gibi efsaneler asla dogamaz. bırakın da gündelik binilecek araçlarla beraber bir kaç tane de hayvani motorlu özel araçlar çıksın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •