User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
54 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: GC8 proje planlamasi

  1. #20

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Isvicre/Bern
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  2. #21
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o da china Senna yardımcı olur sana agbi banada o yardımcı oldu =)

  3. #22

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Isvicre/Bern
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senna abi burdan sesimizi duyarmi? ) bagirsak gelirmi?

  4. #23
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Almas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Made in CHINAAA
    suan etrafındaki gordugun seylerin yuzde doksanı made in china..televizyonundan tut ayagındaki ayakabıya kadar. ayrıca eagle cin firması degil uretim yeri cin. kolda saplaama ve kullanılan materyal onemli. 4340 celik ve arp2000 var. bence vf35li 7000 kusur donen bi aracta eagle kullanmak sıkıntı cıkarmaz...burda daha yuksek guclerde wiseco eagle kullananlar var...

  5. #24

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Isvicre/Bern
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman, almamin herhangi bi sikintisi olmaz? dedigim gibi, dragster yapa istegim yok... siradan bi gc8 görüntüsünde, e46 m3 gecebilecegim bi gc8 olmasi...

  6. #25
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turboyu tmici almıssın. bunların dısında ben olsam wiseco eagle arp saplama geri kalaının conta yatak pompa vs oem olarak toplarım.. greddy veya powerfc takarım...kapak konusunda bicok kisi fikir vermis zaten...

  7. #26
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yapacagın ve ılerletecegın setup ıcın eagle wıseco kullanılabılır ekıpmanlar
    ben cosworth hıgh pressure yag pompası tavsıye ederım ama son gunlerde stock spec c 12 mm yag pompası kullananlar var yapma pompa olmadıgı ıcın.(tartısmaları okudugumda bana mantıklı gelen yan cosworth oldugu ıcın ve kullandıgım ıcın yüksek tecrubeler sonucu degıl)
    stock case saplamaları arp kapak saplamaları cosssy yataklar stock olcude ısını gorur bence
    spec c kapak setupuna gelınce bu setup ıcın bence gereksız okadar masraf yapılacagına v4 sti kapagı takılıp temız 7500 redlıne da sıkıntısız kullanılabılır.
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  8. #27

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Isvicre/Bern
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapak konusunda tekrar, ebay japonyadan v3-v4 kapagi var 530 sterline geliyo evime kadar? sizce mantikli bi alis mi olur? bu kapaklarla, kapaklarim saglam olcak, ve monifold ihtiyacim kalkicak! dusunce dogrumu? yoksa yalnis mi dusunuyorum?

  9. #28
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben olsam Cosworth ve Subaru/STI oem parçalar ile toplardım.

  10. #29

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Isvicre/Bern
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    listeyi güncelliyorum!

    motor kademesi,

    Turbo Ihi VF35 alindi
    Intercooler alindi
    wiseco piston eagle kol, siparise hazir
    cosworth yag pompasi, siparise hazir
    Arp saplamalar, siparise hazir
    yataklar, acl-oem kararsizim!
    kapak contasi cosworth-oem kararsizim!
    kapaklar v3-v4 sti oem, siparis icin onay bekliyorum!
    ...
    ...
    ...
    ...

  11. #30

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Isvicre/Bern
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egsoz, STI egsozlari, turbo dan itibaren gc8 e sorunsuz uyarmi? bükümleri fln aynimidir?

  12. #31
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sti kapakları al tak şeklinde olmaz. AVCS'leri süremezsin. v3 veya v4 kapak yerine 99 kapağı al.

    Eagle kol 500 hp ye kadar sorunsuz, ben gt30 ile eagle kullanıyorum bir sorun yaşamadım, fakat yeniden motor yapacak olsaydım Manley kol alırdım.

    Kapak contası kesinlikle ama kesinlikle ama kesinlikle cosworth. Orjinal conta da ne imiş yahu?

    Yatakları da cosworth kullan.

    Arp saplamaları al.

    Piston olarak wiseco al , hatta imkanın varsa , sipariş bekleyeceksen upgraded wrist pin'li al.

    Gene imkanın var ise krankını sti krankı ile yenile.

    Aslında şöyle de bir fikir vereyim sana, tüm bu parçaları tek tek alacağına, rektifiyesi , ustası ile uğraşacağına, git 2.0L sti short block al. Hele JDM bulursan tadından yenmez. Üstüne v3-v4 kapak veya 99 kapağı takıp, flow'u yetecek bir turbo ile 8000 a kadar dönersin. Hem daha ucuza gelir. 2.0 L JDM short block'ların internalleri forged ve arkadaşlarımız zamanında gt30 ile 2.0 barda 20.000 km gazlamışlarda sorunsuzca...

    Benim internallerim Sti Krank , eagle kol , wiseco piston , cosworth yağ pompası ,cosworth ana ve kol yatakları , arp saplamalar, 97 blok , 99 kapak , jun yay-şapka-eksantrik , sti sübapları şeklinde.

    Sti spec c yürüyeni ile gt30 ile 1.8 bar continiuous'da 11.8 koşuyorum...

  13. #32

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Isvicre/Bern
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e yani bu simdi v3-v4 kapaklarinin bana getirisi olmucak anlamina mi geliyo? internallerde bende STI krank takicam kismetse... aramalarim devam ediyo, cikma temiz olmassa sifir alicam herhalde... asiri fazla yüklü para yatirma niyetinde degilim, blok fln yerinde kalsin=) araba tr de degil isvicrede kullanilcak, o yüzden asiri yuklenemicez! en fazla 350 beygir olmasi gerekiyo... fazlasi beni isvicrede ipe götürür...

  14. #33

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Isvicre/Bern
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    az önce, netde gördüm 93 model sti kranki! altina not dusulmus, 93-96 model impreza turbolar icin!

    aklima gelen soru isareti ise, ben su aralar, STI krangi bakiyorum! my02 modellerinkinden... o krangi aldigimda bi sorun yasicakmiyim? bildiginiz bi durum varmi?

  15. #34
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2002 de sorun yaşamassın, ama diğerleri hakkında malumatım yok
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  16. #35

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Isvicre/Bern
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2002 de sorun yaşamassın, ama diğerleri hakkında malumatım yok
    tesekkurler

  17. #36
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    krank alıcaksan ej207 krank al bence ufak tefek ıslemlerle rektıfıyecıler uygun hale getırebılıyolar
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  18. #37
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aha geldim

    piston wiseco yerine alabiliyorsan cp olursa güzel olur

    kol pauter, manley I, carrillodan birini seçerdim ben olsam almışken bir kez al bir kez yap soru işareti kalmasın
    körler sağırlar

  19. #38
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beyler bu malzemeleri alıp vf35 takılırmı ya yapmayın

    Bence motora hiçbirşey takma vf35 le devam edeceksen kardeşim. Aç 1.3 bar basınca, her türlü e36-e46 m3ü pokemon etmeye yeter.

    Eğer sti krank, pauter kol, cp piston, 99 emme ve kapak vs die devam edeceksende vf35 veya komple vf serisi sakın alma. Git gt2876 dan aşağı bir turbo takma, çünkü motor içine verdiğin emeğe yazık olur
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •