Normal vites atma devir aralığında işte.. Çoğu araçta yakındır bu değerler zaten :) Sakin kullanımda tabii :)
Printable View
debajsız deyilde debrajlı çok hızlı geçirim :D ama debajsız arabanın ırzına geçmek gibi bişi olur :D yarışmadığın mütetçe mantıksız
debaj nedir ya bir bakında yazın şuraya yuh debaj nedir yarabbim
şanzımandaki girişle çıkış millerinin devirleri birbirine eşit olduğu zaman rahat geçer işte o devirleri bulman gereki
en güzel powershifting:D en azından şazımanın ırzına geçmiorsun tabi army nickli kardeşim gibi yaparsan kulak dalak burun boğaz kalmaz arabada
şanzımanı bırakıp vitesi elimize alma ihtimali nedir?
bu olayı kuş serisinde çok yapıyorlar bildiğim kadarı ile tokatlama-şamarlama yoluyla:D bende connectte sadece 2 den 3 e ve 3 ten 4 e atarken yapabiliyorum onun dışında geçiremiyorum.
Ben corolla d4d 6mt de sürekli yapıyorum bu debriyajsız vites olayını...
bu olayın bi artısı var mı?
dobloda rahat rahat 1 hariç hemen her viteste yapabiliyorum , c4 te de nadiren yapıyordum...taaki bir gün c4 te anlık bir sinir harbi ile hiç olmadık bir devirde vitesten çıkarmaya inatlaşıp ;1 ve 3. hariç her vitesi kaybedene dek :D:D çok tırstım şanzumanı değıttık diye ama uzun uğraşlar sonucu telleri yerine takabildi fuat...bidaha c4 te tövbe:D
Hiç sıkıntısız her araçta yapıyorum. Avantajı ne derseniz akıcı trafikte veya uzun yolda debriajla uğraşma derdi olmuyor senkrmench veya şanzıman kırmak için ciddi tecrübesizlik gerektirir. Her yıl düzenli açılıyor bu konu :D
bende crx in şanzımanı bozuk sanıyordum :)
Clio Rs te denedim yağ gibi kayıyor özellikle 2000 devirde tam geçiş devri