bu aküyü bitme noktasına gelmeden anlamıyormusunuz yaa? marş zayıflar felan zamanla. bianda tak diyemi gidiyor bu? akü dışında marş otomatiği olabilir belki. ama öyle olsa, her stop edişinde yeniden çalışmaması lazım sanırım.
bu aküyü bitme noktasına gelmeden anlamıyormusunuz yaa? marş zayıflar felan zamanla. bianda tak diyemi gidiyor bu? akü dışında marş otomatiği olabilir belki. ama öyle olsa, her stop edişinde yeniden çalışmaması lazım sanırım.
şimdi işten geldin hala çalışmıyor uyuz oldum durduk yere yarın sabahtan gidicem sanayiye inş hemen halledilebilecek bişeydir akü değiştirmeyle ugraşmayız inş
probleminin en başında akü geliyor olabilir saf suyunu ve akünü kontrol edersın bı sorun yok ise marsa bastıgında kontagın donuyor ve hıc bır ses yok ıse mars motorun sıkıntılıdır ek sıkıntı olarakta sarj dınemonda arıza vardır akuyu yemıstır alternatıf cok
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
http://www.torkgaraj.com/
Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660
akü bittiğini sanmam zira akü bitince aracın uzaktan kumandayla kilidi bile açılmıyor. anahtarı takınca araba hiçbir tepki vermiyor. bence kutup başı olabilir. ya da marşta sorun var gibi.
akü zaten kutup başları kontrol edilip aktarma yaparak çalıştırmayı deneyince anlaşılır. aktarma kablosuylada marş almazsa o zaman marş gidiktir ki.
ha akü değişmişsin ha marş motorunu tamir ettirmişsin aynı paralar ortalama olarak. akü kaç para bilmiyorum ama marş motoru tamirinede 100den aşağı yazmıyorlar.
It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)
problem aküdeymişarkadaşlar ölçtürdüm değeri 14,5 gibi bişey çıktı yorum yapan fikirlerini sunan herkese teşekkür ederimm
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)