tam bi bilgim yok yanıltmak istemiyorum bilgisi olan arkadaslar mutlaka yardımcı olucaktır
Printable View
Olmaz olur mü İskender , sebo Style :) bu işlerin usta elleridir
bende 4 2 1 kullanmıstım hondam da
Bazı forumlarda incelediğim kadarıyla b serisi satege 2-3 ve üstü na araçlarda yapılan 10 tane headers testine en verimli tork ve hp yi toda vermiştir. 4-2-2-1 şeklinde bir tasarımı var resmini bulamadım yoksa koyardım.
toda king dıyebılırmıyız o halde?
peki benim m52b20 motorlu 98 e39 5.20 'mim için nasıl bir headers tercih etmeliyim ? bu konuda bilgili arkadaşlar yardımcı olabilirmi
sen ortayı iptal etsen güzel ses çıkar zaten çok amazing aramamak lazım 5.20 de :)
konu hortlamış :D
evet konu hortlamış ama iyi olmuş bende düşünüyordum 4-2-1 mi 4-1 mi diye. XS-power sanırım 4-1 header buldum 1.6ies için uygun olurmu ki yoksa 4-2-1 mi kullansam? araçta kat ve orta susturucuda var hiç oynanmamış yani stock. Aracada yapacaklarım 51 lik komple düz boru , güzel bir son susturucu , v2 nin bi ara replikalarını uyduruyorlardı eğer bulabilirsem emmeye uygun olan replika caisini takacağım. Bu isteklere göre 4-1 mi daha uygun olacak yoksa 4-2-1 mi? Zaten drag tarzında bir iş yapmıyoruz çok çok nadir buluşmalarda bi gazlarsak gazlarız yani o da roll olur hangisi sağlıklı olur? Ciddi yardım lazım bu konuda :)
Headers bu arkadaşlar:
http://www.techturkey.com/forum/modi...e-headers.html
hazır konu hort olmuşken biri banada bi el atsın
crx e 4-2-1 mi 4-1 mi ?
saygılar
Hort falan ama işime çok yaradı.Plan projemde sürekli olan birşey bu işlem.4-2-1 de karar kıldım bende.
1.6ies lere motorda çıtır mod yapmak fazla birşeye yarar sağlamıyormuş gene yürümüyor diyen birkaç arkadaşım oldu bu işi yapanlar destek olabilirlermi biraz. aklımdan geçen 4-1 veya 4-2-1 hangisi daha ideal olacaksa bir headers takmak 51 lik düz boru ve güzel bir son susturucuyla desteklemek ve iyi bir cai ile aracımı yaza hazırlamak istiyorum. İstediğim güç zaten bunlara nazaran iyi bir artış değil sadece biraz daha seri ve rahat yürümesini istiyorum. Zaten kat iptali ve headers ile çıkışı aynı oranda sıcaklık kaybetmeden ve sıkışmadan destekleyebilirsem otomatik olarak araç rahatlıcaktır ve tahmini tadımlık olarak 5-7 hp arası bana idealdir maksat sıkışmadan rahatlaması aracımın. belki ilerleyen zamanlarda daha farklı uygulamalarda yapabilirim ancak ilk olarak aklıma bunlar var ve ne kadar sağlık seçimler yapıyorum bilir kişilerden yorum almak istiyorum.
peki Honda da doch ve soch motorlar için illa ki farklı tasarımlar şart ama hangi model için hangi tasarım uygundur ? bir liste olarak açıklıcak arkadaş var mı ?