User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
39 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Headers farkı 4-2-1 ve 4-1 ?

  1. #20
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fatih41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Forumda var mı acaba bu işi yapan veya yaptıran ?
    tam bi bilgim yok yanıltmak istemiyorum bilgisi olan arkadaslar mutlaka yardımcı olucaktır
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

  2. #21
    34tb9544 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    turkey/istanbul
    Mesaj
    2.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olmaz olur mü İskender , sebo Style bu işlerin usta elleridir
    C R M performance

  3. #22
    Murat Özcan
    Misafir
    bende 4 2 1 kullanmıstım hondam da

  4. #23

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.217
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bazı forumlarda incelediğim kadarıyla b serisi satege 2-3 ve üstü na araçlarda yapılan 10 tane headers testine en verimli tork ve hp yi toda vermiştir. 4-2-2-1 şeklinde bir tasarımı var resmini bulamadım yoksa koyardım.

  5. #24
    LAST_ZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Zonguldak
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    toda king dıyebılırmıyız o halde?

  6. #25
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki benim m52b20 motorlu 98 e39 5.20 'mim için nasıl bir headers tercih etmeliyim ? bu konuda bilgili arkadaşlar yardımcı olabilirmi
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  7. #26
    Utku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen ortayı iptal etsen güzel ses çıkar zaten çok amazing aramamak lazım 5.20 de
    Vorsprung Durch Technik

  8. #27
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Utku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen ortayı iptal etsen güzel ses çıkar zaten çok amazing aramamak lazım 5.20 de
    arabda zaten yazılım + kutu içi + orta susturuculardan biri iptal
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  9. #28
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu hortlamış
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

  10. #29
    burakN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet konu hortlamış ama iyi olmuş bende düşünüyordum 4-2-1 mi 4-1 mi diye. XS-power sanırım 4-1 header buldum 1.6ies için uygun olurmu ki yoksa 4-2-1 mi kullansam? araçta kat ve orta susturucuda var hiç oynanmamış yani stock. Aracada yapacaklarım 51 lik komple düz boru , güzel bir son susturucu , v2 nin bi ara replikalarını uyduruyorlardı eğer bulabilirsem emmeye uygun olan replika caisini takacağım. Bu isteklere göre 4-1 mi daha uygun olacak yoksa 4-2-1 mi? Zaten drag tarzında bir iş yapmıyoruz çok çok nadir buluşmalarda bi gazlarsak gazlarız yani o da roll olur hangisi sağlıklı olur? Ciddi yardım lazım bu konuda

    Headers bu arkadaşlar:

    http://www.techturkey.com/forum/modi...e-headers.html

  11. #30
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı undertaker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben bunu kullanıyorum

    Pardon neyin header'ı bu. Hangi araçta kullanıyorsunuz ? Bilerek resimli alıntı yaptım belki cevap vericek başkalarıda vardır.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  12. #31
    burakN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı r0xone/JDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet konu hortlamış ama iyi olmuş bende düşünüyordum 4-2-1 mi 4-1 mi diye. XS-power sanırım 4-1 header buldum 1.6ies için uygun olurmu ki yoksa 4-2-1 mi kullansam? araçta kat ve orta susturucuda var hiç oynanmamış yani stock. Aracada yapacaklarım 51 lik komple düz boru , güzel bir son susturucu , v2 nin bi ara replikalarını uyduruyorlardı eğer bulabilirsem emmeye uygun olan replika caisini takacağım. Bu isteklere göre 4-1 mi daha uygun olacak yoksa 4-2-1 mi? Zaten drag tarzında bir iş yapmıyoruz çok çok nadir buluşmalarda bi gazlarsak gazlarız yani o da roll olur hangisi sağlıklı olur? Ciddi yardım lazım bu konuda

    Headers bu arkadaşlar:

    http://www.techturkey.com/forum/modi...e-headers.html
    bununla ilgili kimse bir yorum yapamaz mı? bilir kişiler bir yol gösterse ona göre alacağım bende.

  13. #32
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.643
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hazır konu hort olmuşken biri banada bi el atsın
    crx e 4-2-1 mi 4-1 mi ?
    saygılar
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  14. #33
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hazır konu hort olmuşken biri banada bi el atsın
    crx e 4-2-1 mi 4-1 mi ?
    saygılar
    4-2-1 crx ıcın ıdeal...

  15. #34
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.643
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samet_61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4-2-1 crx ıcın ıdeal...
    nedenleri +/- leri ilgili bilgi ?
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  16. #35
    by_vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    TR..
    Mesaj
    613
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hazır konu hort olmuşken biri banada bi el atsın
    crx e 4-2-1 mi 4-1 mi ?
    saygılar
    abı ustlerı doldurmak ıcın demeyı unutmussun..
    GÖKHAN
    532 225 48 10

    hondacıyım ben,heryerde sıkışırım..

  17. #36
    ömer aydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hort falan ama işime çok yaradı.Plan projemde sürekli olan birşey bu işlem.4-2-1 de karar kıldım bende.

  18. #37
    burakN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6ies lere motorda çıtır mod yapmak fazla birşeye yarar sağlamıyormuş gene yürümüyor diyen birkaç arkadaşım oldu bu işi yapanlar destek olabilirlermi biraz. aklımdan geçen 4-1 veya 4-2-1 hangisi daha ideal olacaksa bir headers takmak 51 lik düz boru ve güzel bir son susturucuyla desteklemek ve iyi bir cai ile aracımı yaza hazırlamak istiyorum. İstediğim güç zaten bunlara nazaran iyi bir artış değil sadece biraz daha seri ve rahat yürümesini istiyorum. Zaten kat iptali ve headers ile çıkışı aynı oranda sıcaklık kaybetmeden ve sıkışmadan destekleyebilirsem otomatik olarak araç rahatlıcaktır ve tahmini tadımlık olarak 5-7 hp arası bana idealdir maksat sıkışmadan rahatlaması aracımın. belki ilerleyen zamanlarda daha farklı uygulamalarda yapabilirim ancak ilk olarak aklıma bunlar var ve ne kadar sağlık seçimler yapıyorum bilir kişilerden yorum almak istiyorum.

  19. #38
    _yekta_
    Misafir
    peki Honda da doch ve soch motorlar için illa ki farklı tasarımlar şart ama hangi model için hangi tasarım uygundur ? bir liste olarak açıklıcak arkadaş var mı ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •