Ferit Nickli Üyeden Alıntı
Yüksek kondüsyondan kastım arabanın ağır kazalı olmaması, orası burası kurcalanmamış olması, sonradan ilaveler yapılmış yada yapılmış çıkarılmış olmaması gibisinden şeylerdir. 328i çok zor bulursun, cabrio olarak Türkiye'de %90ı 2.0 motorla 320i olarak satıldı. Geri kalan %10'da M3 ve 328i'dir. Borusan çıkışlı 318i cabrio hiç duymadım zaten. %10'luk dilimde de ağırlık M3'tür. Piyasadaki 328i'lerin epeycesi sonradan 328i'ye çevirme ve hepsinden uzak dur. M paket diye hatta orjinal M paket diye satılanların hemen hepsi sonradan uydur kaydır şekilde M paket görünümü verilmiş arabalar, M olmasın standart olsun, sorun değil.
Gümrükten araba çekme olayınıysa tamamen unut. En iyisi deneyerek detaylı inceleyerek almak. Gümrükten alacağının ne çıkacağı belirsiz, almadan önce değil deneme, arabayı çalıştırma imkanın bile yok, o iş tam bir kumardır. Zaten aldıktan sonrada bürokratik işlemlerinden bıkarsın. Oraya para yatır, buraya evrak imzalattır vs. Trafiğe çıkarmasıysa ayrı dert, muayeneye sok, yola elverişlilik belgesi al, arabaya trafik şubeden şasiye motora numara vurdur, sonrasında ilerde satarken bile dert yani.
Dediğim gibi araba iyi durumda olsun, 320i olsun, manuel vites olsun. Elektrikli tente ve klima olsun yeter zaten gerisini boşver olsada olur olmasada. Daha önce yazdığım gibi tente mutlaka ama mutlaka orjinal olmalı, tentenin arka mika camı orjinal olmalı (arka camın Borusan fiyatı 410 Avro + KDV), kamyon çadırı imal edenlerin yaptıklarından olmamalı.