User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 20 ile 29 arası

Konu: Toyota Coralla 1.4 Dizel Hakkında Bilgi

  1. #20
    dn4859 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    duz vıtesı e5 ve sehır ıcınde karısık kullanımda 6.2 lıtre yakıyor asa yukarı 2 -3 bın km nın ortalaması hızlanması falan dızel ve 1.4 araca gore çok ıyı bence . sakın kullanarak 5.5 lıtreler cokta zor olmaz. gidişinde falan aklınızda şüpheler olmasın. yag yakma konusu 10 bın km de 1.3 lıtre yağ eksılttı . mm vitesler sorunlu denılıyor ..

  2. #21
    Yiğit Ş. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    45bin km deyim ben. hiç yağ eksiltme sorunu yaşamadım. düz vites bu arada aracım.
    *
    Alıntı 10ur_K Nickli Üyeden Alıntı
    *simdi yok homsitora gidelim yok midpoyint yok starbaks
    *a..... o zmnlar yoktu oyle
    *bi cay iciriodun
    *bisinema
    *finishim

  3. #22
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    34-35 lira 2008 80*100 bin civarındaki d4d için çok. 2009 model 70 binde elegant donanımlı d4d yi arkadaşıma 29 bin tl ye aldık yaz başı.

    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    toyotanın dizel otomatiği kendi klasmanının en kötüsü .
    motor 1.4 90 hp 190 nm tork var.
    1.6 larla aynı vergiyi veriyor. mesela psa lar 1.6 ve 110 luk. 240 da tork var ve kesinlikle kullanımı keyifli. astra h'daki motor bile 1.3 ve bir alt vergi dilimimde o da 90 hp ustelik torku da 200 nm.

    şanzımana gelince o da ayrı bi komedi.
    o klasmanda yarı otomatik şanzıman olup yokuş kalkış desteği olmayan tek şanzıman mmt dir.
    easytronic, mcp, auto6r, i-shift, dualogic vs hepsinde yokuş kallkış desteği ve esp standart gelir. ama mmt de hem yokuş kalkış desteği alamazsınız hem de esp opsiyoneldir ve piyasadakilerin %90 nında yoktur.
    son olarak toyotanın dizel ile benzinlisi aynı donanıma sahip değildir. dizeller daha boştur.
    2009 2. yarıya kadar 90 hp 190 nm. 2007 ye kadar olanlar yani e12 ler 1.6 90hp 204nm tdci ların bir boy kadar önünde yürür.

    astra h daki 1.3 90hp lik motorda 2500 devre kadar kimsecikler yok , kullanımı çok daha keyifsiz, d4d daha torklu alt devirlerde ki 1800-3000 devir arası stabil 190nm veriyor 1500 devirde 155nm civarı veriyor

    kararan ayna, yağmur sensörü yoktur. e12 lerin hiçbirinde esp yoktur, e15 lerde ise 2009 sonrası makyajlı dizellerde esp , asr standart olarak gelir.

    Alıntı Yiğit Ş. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    45bin km deyim ben. hiç yağ eksiltme sorunu yaşamadım. düz vites bu arada aracım.
    80 bini devirdim bende manuel vites ile, yağ eksiltme problemim yok. periyodik bakım haricinde ekstra hiçbirşey çıkarmadı henüz.

    80 bin bakımına giderken (bakım zamanım 1000km civarı geçmişti oysaki) kalorifer açık, sağanak yağmur, yer yer gölet şeklinde su birikintisi vs rağmen 90 ort hız tutturarak 4.6 lt tükettim, bakımsız haliyle uzun yolda tüketimi iyidir, gidişi de fena değildir. şehir içinde babam 5.5 lt civarı yakıyor ben 6-6.5 civarında.

  4. #23

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    34-35 lira 2008 80*100 bin civarındaki d4d için çok. 2009 model 70 binde elegant donanımlı d4d yi arkadaşıma 29 bin tl ye aldık yaz başı.



    2009 2. yarıya kadar 90 hp 190 nm. 2007 ye kadar olanlar yani e12 ler 1.6 90hp 204nm tdci ların bir boy kadar önünde yürür.

    astra h daki 1.3 90hp lik motorda 2500 devre kadar kimsecikler yok , kullanımı çok daha keyifsiz, d4d daha torklu alt devirlerde ki 1800-3000 devir arası stabil 190nm veriyor 1500 devirde 155nm civarı veriyor

    kararan ayna, yağmur sensörü yoktur. e12 lerin hiçbirinde esp yoktur, e15 lerde ise 2009 sonrası makyajlı dizellerde esp , asr standart olarak gelir.



    80 bini devirdim bende manuel vites ile, yağ eksiltme problemim yok. periyodik bakım haricinde ekstra hiçbirşey çıkarmadı henüz.

    80 bin bakımına giderken (bakım zamanım 1000km civarı geçmişti oysaki) kalorifer açık, sağanak yağmur, yer yer gölet şeklinde su birikintisi vs rağmen 90 ort hız tutturarak 4.6 lt tükettim, bakımsız haliyle uzun yolda tüketimi iyidir, gidişi de fena değildir. şehir içinde babam 5.5 lt civarı yakıyor ben 6-6.5 civarında
    kardeş güzel diyorsunda o klasmanda 90 lık tdci hangi araçta var. focuslar overboostla 260 nm veriyor. corollanın 190 torku olsa ne olur. astradan buyuk motorlu ve en önemlisi 1.6 larla aynı vergi diliminde. ustelik astranın torku daha da fazla sonuçta. toyotayı rakipleri ile karşılaştırmak lazım. 2010 aldı arkadaşım 2bin kusur lira ekstra para verdi esp için. 2. bin kusur liraya astrada bırak esp yi otomatik vites geliyor. otomatik vitesle beraber esp plus, yokuş kalkış desteği, sport mode (bildiğin cacık sport modlardan değil, gaz kelebeğinin ayarını değiştiriyor ) vs geliyor.
    corolla dediğin araç kusura bakma ama ne motoru ile ne şanzımanı ile ne de donanımı ile alınacak araç değil..

  5. #24
    mert_leon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul,tekirdağ
    Mesaj
    2.044
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş güzel diyorsunda o klasmanda 90 lık tdci hangi araçta var. focuslar overboostla 260 nm veriyor. corollanın 190 torku olsa ne olur. astradan buyuk motorlu ve en önemlisi 1.6 larla aynı vergi diliminde. ustelik astranın torku daha da fazla sonuçta. toyotayı rakipleri ile karşılaştırmak lazım. 2010 aldı arkadaşım 2bin kusur lira ekstra para verdi esp için. 2. bin kusur liraya astrada bırak esp yi otomatik vites geliyor. otomatik vitesle beraber esp plus, yokuş kalkış desteği, sport mode (bildiğin cacık sport modlardan değil, gaz kelebeğinin ayarını değiştiriyor ) vs geliyor.
    corolla dediğin araç kusura bakma ama ne motoru ile ne şanzımanı ile ne de donanımı ile alınacak araç değil..
    astra bizim arkadaşta da var bu yaz aldı 1.3 95 hp lanet bi araba ama. içinden abuk subuk sesler geliyor. bayırlarda yerinden kalkmıyor. kalkışta acayip bir ses geliyor araçtan motor küçük geliyor o 1.5 ton araca. araba 3 bin kmde yağ basıncı eksik uyarısı verdi etti yağ eksiltmiş.

  6. #25
    Erdem K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir-Mavişehir
    Mesaj
    3.468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    açıkcası dağa bayıra ailecek yük ile gidilecekse ve bahsedildiği gibi genellikle uzun yolda kullanılacaksa executive 407 hdi öneririm. d4d'ye göre daha donanımlı, daha tatminkar bir araç olduğunu düşünüyorum...
    Subaru
    Technica
    InternationaL



    PSN: ekduncan

  7. #26

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş güzel diyorsunda o klasmanda 90 lık tdci hangi araçta var. focuslar overboostla 260 nm veriyor. corollanın 190 torku olsa ne olur. astradan buyuk motorlu ve en önemlisi 1.6 larla aynı vergi diliminde. ustelik astranın torku daha da fazla sonuçta. toyotayı rakipleri ile karşılaştırmak lazım. 2010 aldı arkadaşım 2bin kusur lira ekstra para verdi esp için. 2. bin kusur liraya astrada bırak esp yi otomatik vites geliyor. otomatik vitesle beraber esp plus, yokuş kalkış desteği, sport mode (bildiğin cacık sport modlardan değil, gaz kelebeğinin ayarını değiştiriyor ) vs geliyor.
    corolla dediğin araç kusura bakma ama ne motoru ile ne şanzımanı ile ne de donanımı ile alınacak araç değil..
    Özgür, kaç farklı semi-automatic araç kullandın bilmiyorum ama mmt den kötüsü olmadığını neye göre ölçtün Bencede iyi değil ama easytronic de iyi değil. Tek hill hold özelliği mmt de değil easytronicte de yoktu. Opsiyondu yada... Ama araç kalkış sistemi olduğundan kavrama çok daha hızlı oluyor o yüzden ben yokuşlarda kalkarken düz vites bir aracın geri kaçırmasından daha fazla kaçırdığını hatırlamam. Ama vites geçişleri özellikle 1-2 2-3 de çok daha belirgin. Yaris için 90hp gayet keyifli oluyor. 1.6 TDCI lar oyle uçup kaçamıyor ama aynı motor Corolla'da gitmiyor kabul ediyorum. Ama Corolla oldukça yumuşak ve ferah bir araba...

  8. #27

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Sinop/İstanbul
    Mesaj
    818
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağ eksiltme sorununu rodajdan hemen sonra yaşadım 2011 aracımda. Turbo hatalı yeni nesil turbo takılacak dediler çağırdılar değiştirdiler. Bazı araçlarda bu hata varmış tüm servislerin şikayette bulunanların mağduriyetini gidermeye çalıştıkları söylendi, bilemiyorum tabi servislere güvenmiyorum şahsen. M/m 2008 model dizeli de sık sık kullanma fırsatım oluyor bir akrabamızın aracı yokuşlarda bazen eziyet olabiliyor onun haricinde bence gayet tatminkar ama kendi aracım manuel ve vites geçişleri şiir gibi...
    Edit: İlk postta modelleri sorulmuş; Comfort, Comfort Extra, Elegant olarak üç modeli var Comfort en boşu Elegant en dolusu. Elegantta diğerlerine ek olarak otomatik kararan ayna yağmur far sensörü ve ayna üzerinde geri görüş kamerası ve 16" jant mevcut. Benzinli modellerde olan anahtarsız çalıştırma ve hız sabitleme dizel modellerde mevcut değil

  9. #28

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Özgür, kaç farklı semi-automatic araç kullandın bilmiyorum ama mmt den kötüsü olmadığını neye göre ölçtün Bencede iyi değil ama easytronic de iyi değil. Tek hill hold özelliği mmt de değil easytronicte de yoktu. Opsiyondu yada... Ama araç kalkış sistemi olduğundan kavrama çok daha hızlı oluyor o yüzden ben yokuşlarda kalkarken düz vites bir aracın geri kaçırmasından daha fazla kaçırdığını hatırlamam. Ama vites geçişleri özellikle 1-2 2-3 de çok daha belirgin. Yaris için 90hp gayet keyifli oluyor. 1.6 TDCI lar oyle uçup kaçamıyor ama aynı motor Corolla'da gitmiyor kabul ediyorum. Ama Corolla oldukça yumuşak ve ferah bir araba...
    kürşat 3 tane farklı yarı otomatik aracım oldu. bunun dışında mmt si olan arkadaşlarım da var. hatta bi tanesi de sensin.
    bunların içinde kullanım ve performans olarak en iyisi mcp idi. en kötüsü ise easytronic. ancak herşeye rağmen esp plus ve hill holder tüm easytroniclerde standart. hatta mmt dışında o klasmandaki tüm yarı otomatiklerde standart. benim takıldıgım nokta bu. tüm rakiplerinde standar olan şeyi mmt de istesende alamıyorsun. hatta mmt ler 2010 a kadar 6 ileri bile değildi. ayrıca senin araç için o motorun rolantide urettiği tork belki yeterlidir. hatta o güç ve tork senin aracı keyifli bile yapıyor diyosun ama aynı şey acaba corolla için gecerli mi? bence değil.
    yeni kasalar için aynı şeyi soyleyemem. 95 lik motor gerçekten o kasaya çok az. ama julyetteki 320nm lik motor gelirse de astra satış rekoru kırar bence..

  10. #29
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manuel olduktan sonra her şekilde tavsiye ederim
    üstelik soft bir yazılımla çok da güzel oluyor
    ama m/m şanzımansa koşarak uzaklaş
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •