En başında dediğim gibi devlet destek yapmazsa bu proje ölü doğar. Ama destek olursa karlı bir proje olacağını düşünüyorum.. Trafiği rahatlatırmı ? sanmam. Az yakar parkta kolaylık sağlar daha az haraketli parça olur daha sorunsuz olur. v.s
En başında dediğim gibi devlet destek yapmazsa bu proje ölü doğar. Ama destek olursa karlı bir proje olacağını düşünüyorum.. Trafiği rahatlatırmı ? sanmam. Az yakar parkta kolaylık sağlar daha az haraketli parça olur daha sorunsuz olur. v.s
istanbulu bence bu araçlar kurtarmaz neticede bunlarda fosil yakıt yakıyor havayı kirletiyor
ben elektirkli büyük araçları onaylamasamda beğenmesemde..
ufak minik şehir içi için üretilmiş elektrikli araçların çok güzel çözüm olucağı düşüncesindeyim hem ufak hem hafif hem az yer kaplıyor hem havayı kirletmiyor öyle büyük elektrikliler gibi uzun süre şarj sürelerinede ihtiyaç duymuyorlar.. tam üretim amaçlarına hizmet edicek araçlar birde pure elektirik olduğu için devletin ötv side yok .. birde üstüne yerli üretim olursa scooter fiyatına satmaları gerekir..
misal renault twizzy
![]()
[QUOTE=darkmoon;5558691]bu tip araçlara cubic araçlar diyorlar..
türkyiede zaten daihatsu materia uzun yıllar satıldı ama tutmadı tutsa o tutardı ama ben materia hastasıyım tasarımına bayılıyorum çok güzel araç.. hep aklımda ibr köşede duruyor ilerde çok ucuzlarsa ikinci araba olarak düşünebiliceğim bir araç.. tarz arabası..
aynen materia bayadır satılan bir modeldi ama kaç tane var trafikte görüyoruz *****.Türk insanı öyle ufak tefek araba sevmiyor.
ben açıkcası şu twizzy smartında gelicek bu tarz mini electric car tarzı araçlarını bekliyorum ötv siz olucakları için fiyatları çok makul olucak..
fiyatı uygun olursa düşünmeden alabilirim
şuan getzi satmamanın tek nedeni şehir içi çok rahat olması
psn&Live id: onursumer
135
├┼┼╕
246R
Up!'ın konsept versiyonunda İphone ile aracı evden çıkmadan ısıtma çalıştırma yağ suyu benzini ne kadar diye bakma servise ne kadar kalmış v.s kontrol edilebiliniyordu. Umarım seri üretim versiyonunda olur.
bu zottirik arabaların hiçbirine binmem ama bir suzuki capuccino olsa tepe tepe binerdim.
If you don't go when you want to go, when you do go, you'll find you're gone.
işin boyutu çok degişimişşş bunlar nedir yahu şirinler piyasadamı olucak![]()
facebook: hasan serdar şengül
instagram: hasan_serdar
ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ
Şahsi görüşüm cubic otomobiller bizim ülkemizde tutmaz ki tutmadı da materia örneğin..
Türk milleti sedancıdır.
o vw ye hıc bı kuvvet 30 bin tl verdıremez
kanka yap baya ucuz bunu bu sefer arabası olmayan adm parayı bulunca gitcek bundan alcaktrafık dahada cogalıcak vs vs
tutmaz plastik işine devam edelım biz
![]()
İlker G.
@darkmoon Daihatsu Materia Kei car filan değil,onlardan baya büyük mini mpv sınıfında bir otomobil.
Toyota Aygo
Mitsubishi Minicab
Daihatsu Cuore
Daihatsu Mira Gino
Daihatsu Midget II
Daihatsu Move
Subaru Vivio
Daihatsu Hijet
Suzuki Wagon RR
Suzuki Jimny
Suzuki Carry
Suzuki Alto
Honda Beat
Honda Life
Honda Stepvan
Honda Acty
Mazda Autozam AZ1
v.s gibi araçlar bu sınıfta. Çoğu 1.0 cc altında ve genelde Turbo modelleride mevcut.
V40 Cross Country T4
Megane GT-Line
Range Sport SDV6
A8 4.2 TDI Quattro
VW Passat Variant TSI
15-20 bin tl arası gençlere yönelip ilk arabanız bu olsun türünde bi kampanya yapılırsa neden olmasın tutabilir....
aslında türk milletine neyi zoraki dayarsan onu alıyor misal daha 90 lıların sonuna kadar türkiyede van tipi doblo vari araçlar yokken ismi adı sanı bilinmezken van tipi araçlar hiç tutmaz ve satmazkenki pek çok firma o yüzden van tipi araçlarını sınırlı sayıda yolluyordu türkiyeye belli bir kesim alıyordu.. fiat dobloyu bir üretti ardından renault kangooyu sürdü piyasaya piyasa vandan geçilmez oldu.. o hiç tutmayan araç türkiyede en çok satan araçlar haline geldi.. sonra zaten her marka vanlarını türkiyeye sürdü vanlardan geçilmez oldu cargosu bineği v.b..
bana kalırsa türk milletine gidicek araç sw dur kalabalığız çok amaçlı bagaj işimize yarıyor kurbanda danada sokuyoruzçoluk çocuk tombalığıda atıyoruz
eşyamız çokdur kalabalığızdır tek olsak evli olmasak bile yanımızda çoğumuz gardırobla gezeriz
o yüzden bence sw tipi araçlar tam türkiyeye göre araçlar zaten reno 12 sw kartal dan da belli çok sattı memlekette..
Ancak Türkiyede tutulmak isteniyorsa bagajlı ve altı yüksek bir araç olması lazım ve birazda donanım. Bu araçlar Türkiye de tutulur tutulmasına ancak bakım,arıza ve yedek parça sıkıntısı olursa kötü olur. Bir de şu var daihatsu markası falan zaten büyük modelleride olsun tutulmuyo sadece ufak bi jipi vardı o biraz tuttu. Türkiye de markalara ön yargılı bakıldığı sürece bunlar satmaz.
cubic lere örnek kia soul varki çok eğlenceli bir araç müziğin ritmine göre kolonların rengi falan değişiyor
![]()
Başka ülkeleri bilmem ama bizde tut-maz..
Kim ne derse desin lüksüne gösterişine epeyce önem veren bir ülkeyiz,evet yollarımız yetersiz olabilir,çarpık kentleşmenin isim anlamı olan şehirlerimiz olabilir ama kaç birey var acaba apartmanındaki sokağındaki kişilerle bir olup işe-eve tek otomobille giden? Kaç kişi var.. Bunu yapanlar "azınlık"tan kurtulsa zaten hiçbir sıkıntı olmaz kei yada küçük ama yararlı araçlara. Otobüs,metrobüs vb. toplu taşıma araçları bile zorunluluktan kullanıldığınada adam gibi eminim,zorunluluk olmasaydı yüzlerce araç daha yollarda olurdu kimsenin ağız kokusunu çekemem zihniyetinden.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)