User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Range Rover yardım

  1. #1
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Range Rover yardım

    Pazar günü 1996 model 4.6 HSE Range Rover için görüşmeye gidicem araca bakmaya , fotograflardan temiz duruyor arkadaş da temiz oldugunu söyledi , sürekli gittiği range servisinin adını verdi (unuttum maslak sanayide) aracı bilenler bi yorum yaparsa sevinirim kronik sorunları varmıdır , araca bakarken dikkat etmek gereken yerleri varmıdır ? Sorunlu bir araçmıdır kısaca yoksa saglammıdır ?

  2. #2

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    OH,US
    Mesaj
    2.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en sorunlu Range Rover diyebilirim şanzıman problemleri başta olmak üzere süspansiyon sistemi ile devam edebiliriz ayrıca conta yakma gibi bi problemi oldugunuda belirtiyorlar
    “The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik

  3. #3
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rascal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en sorunlu Range Rover diyebilirim şanzıman problemleri başta olmak üzere süspansiyon sistemi ile devam edebiliriz

    suspansiyon , korukler , kaldıraç pompası , jant ve lastikler geçen ay değişmiş.hiç tüp takılmamış.Şanzımanının iyi olup olmadıgını servis söyleyemezmi ? yoksa iyi olsada bir anda bozulma ihtimalimi var yani şanzıman problemi derken ?

  4. #4

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    OH,US
    Mesaj
    2.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zor geçiyor vitesler soğukken veya çok ısınıyor devir atlayıp direk kesiciye giriyor falan . süspansiyon sistemi coiloverla değişmedikçe devamlı sorun yapıyormuş. Airride sistemiyle alakalı bu söylediğim.

    söylediklerim tabiki genel problemleri
    “The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik

  5. #5
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rascal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zor geçiyor vitesler soğukken veya çok ısınıyor devir atlayıp direk kesiciye giriyor falan . süspansiyon sistemi coiloverla değişmedikçe devamlı sorun yapıyormuş. Airride sistemiyle alakalı bu söylediğim.

    söylediklerim tabiki genel problemleri

    96 modelde air ride sistemi varmıki hmz

  6. #6

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    OH,US
    Mesaj
    2.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dediğin p38 kasaysa var

    http://www.rangerovers.net/newrremedies.html

    buda genel problemleri
    “The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik

  7. #7

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    OH,US
    Mesaj
    2.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikikerepostediti
    “The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik

  8. #8
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rascal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dediğin p38 kasaysa var

    newrremedies

    buda genel problemleri
    araç bu hangi kasa bilmiyorum 1996 model


  9. #9

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    OH,US
    Mesaj
    2.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    p38 kasa oluyor verdiğim sitede bütün problemler sıralanmış
    “The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik

  10. #10
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rascal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    p38 kasa oluyor verdiğim sitede bütün problemler sıralanmış
    ok okuyorum ordan , pff sevinmiştim bende benim köpegin sıgabilecegide bir araç idi

  11. #11

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    OH,US
    Mesaj
    2.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onun yerine chervolet tahoe falanda bakabilirsin Vortex makinalı
    “The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik

  12. #12
    RottingChrist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    3.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu araç bursada mı acaba?

  13. #13
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rascal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onun yerine chervolet tahoe falanda bakabilirsin Vortex makinalı
    baktım da nakit almıyorum takas şeklince bir arsa ile o sebepten cok secenegim yok birde gorustugum şu 4.3 blazer var.




    Alıntı RottingChrist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu araç bursada mı acaba?
    ist

  14. #14
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni konu açmadan bende bir soru sorsam Alacağıma karşılık Range Rover vouge veriyor bir müşterim.2004 yada 2005 model emin değilim.Alsam kronik sorunu var mıdır yada çabuk çıkarabilir miyim elimden ? Araç 3.0 td...

  15. #15

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence blazer a yönel arsanı bir şekilde satıp..,kenardada 3-5 nakitin olsun motor yada şanz. bozulursa el atarsınız hemen.p38 cok problemli,blazerlar tahoe lar ve genel amerikanlarda cok saglam ya da sorunsuz degillerdir ama bu model range gercekten sorunlu. zj grand cherokee de bakabilirsin daha cok tutuluyo

  16. #16
    mgnPower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    anC@Ra
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oncelikle indirme kaldirma sisteminin beyni on yolcu koltugun altinda ve kapi icleri yikamaya merakli binlerce yikamaci sayesinde oksitlenme ilk sorunlarindan.
    ikincisi tuple cok iyi anlasmayan bir motor ve yanlis hatirlamayorsam 100km sehirici 26 litre civarindaydi. bunu tuplede desteklesen cok can aciti olacaktir.
    diger bir sorun sanzuman sorunu soguk havalarda vuruntu ve vites gecislerinde sarsinti yaratmasi. sanzuman onceden kendi belli etmeden bir anda elinde kalabilecek yapida.
    parca fiyatlari anormal seviyelerde. yurutme maliyeti bir hayli yuksek.
    2000 yilindan sonra makyajlandi bu kasa ve motor olarakda ciddi bir degisiklige gidildi. ve dogruyu soylemek gerekirse 2000den onceki motorlar cok daha sorunlu.
    ayrica araclar cok guzel ve fiyatlari ile cezbedici dursada onceki sahiplerinden kaynakli sorunlar bir hayli can yakici durumda ne yazikki.
    ben 2009da sifir aldigim arabami gecen haziranda bunun 2000-2001 modelini almak icin heba etmisdim. ama is ciddiye bindiginde malesef evdeki hesap carsiya tutmayinca midyata pirince giderken eldeki bulgurdanda oldum.

  17. #17
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mgnPower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oncelikle indirme kaldirma sisteminin beyni on yolcu koltugun altinda ve kapi icleri yikamaya merakli binlerce yikamaci sayesinde oksitlenme ilk sorunlarindan.
    ikincisi tuple cok iyi anlasmayan bir motor ve yanlis hatirlamayorsam 100km sehirici 26 litre civarindaydi. bunu tuplede desteklesen cok can aciti olacaktir.
    diger bir sorun sanzuman sorunu soguk havalarda vuruntu ve vites gecislerinde sarsinti yaratmasi. sanzuman onceden kendi belli etmeden bir anda elinde kalabilecek yapida.
    parca fiyatlari anormal seviyelerde. yurutme maliyeti bir hayli yuksek.
    2000 yilindan sonra makyajlandi bu kasa ve motor olarakda ciddi bir degisiklige gidildi. ve dogruyu soylemek gerekirse 2000den onceki motorlar cok daha sorunlu.
    ayrica araclar cok guzel ve fiyatlari ile cezbedici dursada onceki sahiplerinden kaynakli sorunlar bir hayli can yakici durumda ne yazikki.
    ben 2009da sifir aldigim arabami gecen haziranda bunun 2000-2001 modelini almak icin heba etmisdim. ama is ciddiye bindiginde malesef evdeki hesap carsiya tutmayinca midyata pirince giderken eldeki bulgurdanda oldum.

    hmm peki servisine soktugumuzda genel bir check upda arabanın temiz kullanılıp kullanılmadıgını söyleyemezlermi ? Yani bunun aynısı (1996) burda bi abimiz kullanıyordu senelerce hiç sorunsuz gitti geldi..


    Edit: Şimdi tesitini okuyorumda şöyle denmiş:

    ""Range 4.6'nın pek çok kişinin korktuğu ve aracı almaktan imtina ettiği tüketim efsanesine gelince: Yazlık jant-lastik seti ile sakin otoban kullanımında 13.5 lt, sakin ortalama kullanımda da 15.0 lt civarında bir tüketimle aslında bu aracın yüksek yakıt tüketiminin bir şehir efsanesi olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz.
    Ancak mütemadiyen sport konumda ve araca hiç yakışmayan ve malesef trendy sayılan 26 inçe varan devasa jant-lastik setleriyle bu rakamların rahatlıkla 25 lt ve üzerine de çıkabileceğini de belirtmezsek konunun bir yanını da eksik bırakmış oluruz.""

  18. #18
    mgnPower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    anC@Ra
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kullanimdan kullanima fark var. ama bu sorunlarin tamami kapali kutu. istedigin kadar ekspertiz yaptir bu sorunlar ne yazikki bilgisayara baglama ile elle gozle kontrollerle anlasilacak sorunlar degil ne yazikki. cok sevdigimiz bir servis abimiz borusandan ayrilip kendi range rover servisini acti. bana ''alacam diye getir arabayi cigerini sokup inceleyelim saatlerce ama aldim diye gelme getirme'' demisti. bende uzun uzun arayislarim hayallerim hevesim dimdik elimde kalmisdi elma sekerinin sapi gibi. cok paran cok zamanin cok sabrin ve bu araclarin bakim tamir parca isi ile ilgilenen saglam tanidigin varsa hic dusunme al.

  19. #19
    mgnPower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    anC@Ra
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ""Range 4.6'nın pek çok kişinin korktuğu ve aracı almaktan imtina ettiği tüketim efsanesine gelince: Yazlık jant-lastik seti ile sakin otoban kullanımında 13.5 lt, sakin ortalama kullanımda da 15.0 lt civarında bir tüketimle aslında bu aracın yüksek yakıt tüketiminin bir şehir efsanesi olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz.
    Ancak mütemadiyen sport konumda ve araca hiç yakışmayan ve malesef trendy sayılan 26 inçe varan devasa jant-lastik setleriyle bu rakamların rahatlıkla 25 lt ve üzerine de çıkabileceğini de belirtmezsek konunun bir yanını da eksik bırakmış oluruz.""

    benim kullandiklarim 2000-2001 yeni tip olan motorlardandi ve 120 liralikbir depo gaz ile yaklasik 180-190 km sehir icin orjinal jant ve yazlik lastiklerle tuketim aldim. sport moda otobana vs. cikmadan ev is arasinda.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •