geçmiş olsun
geçmiş olsun
Öncelikle çok geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış.
Yeni bir başlık açmadan konu sahibinin affına sığınarak yerinde bir soru sorayım. Önden çekişli bu tarz performanslı kullandığımız araçlarda cidden arkadan kopma çok büyük sorun. Normal sarmada tutunabilmek için çokça çabalar sarfedilirken çok fazla deneyim varken bu konuda neler yapılabilir araca. Hangi ekstra parçaları kullanmalıyız tabiki coil kanat ve lastik 3 lüsü çok büyük artı ama başka neler yapılabilir?
"Hayatta çok az şey iyi bir önden motorlu ve arkadan itişli otomobili kullanmak kadar eğlencelidir."
antverse.com
Buyuk gecmis olsun.
bence lastik secimi çok iyi olmalı. mesela ben kullanıp tecrube edingiğim lastikten bahsedeyim. 4 adet toyo r888 veya advan neova ad08 koydugunda araca zamp gibi yapısıyor araba yere tabi coilover de olursa aracın yaylanması daha da azalır. ama eger kaderde varsa yapacak bişey yok.
geçmiş olsun.allah korumuş sahibini
34 BAK 117 - cıvıc vti
34 BB119 uno s -- 34 RED 87 cıvıc vti -- 34 UL 5510 corsa 1.7 dti -- 34 ZJ 7086 focus 1.6 tdci -- 34 FP 6830 corsa 1.7 dti --
34 HK 4550 - cıvıc vtec2
çok geçmiş olsun
geçmiş olsun. Çok kötü olmuş, Allah korumuş..
gecmıs olsun cok uzuldummmallah yardımcı olsun cana gelmemıs ama mal canın yongasıdırr
![]()
facebook: hasan serdar şengül
instagram: hasan_serdar
ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ
Geçmiş olsun, bence de en önemli konu lastik seçimi. hele bazı yerlerdeki gibi asfalt da kaymak gibiyse gel de durdur...
HONDA; KONFOR DA O'NDA...
geçmiş olsun cana gelmesin tek mal tekrar alınır..
Derdi dünya olanın, dünya kadar derdi olurmuş. Yunus Emre
geçmiş olsun,verilmiş sadakası varmış cidden...
35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
35 EA 5522 09s2k
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)